Millainen ihminen tykkää kovista mustista Pantteri-karkeista?
Voiko niistä tykätä muut kuin tupakoitsijat tms.?
Kommentit (18)
Minä! Nainen 38v. Silmät vihreät. Hiukset vaaleahkon ruskeat. Bmi 19. En ikinä tupakkaa maistanut. Kala-kasvisruokavaliota enimmäkseen suosin. Alkoholia hyvin harvoin.
Minä, 47v nainen, Tumma, hoikka ja labranhoitaja. Ihania ovat!
Tällainen 36-vuotias työssäkäyvä kahden lapsen äiti, joka ei ole koskaan edes maistanut tupakkaa. Noin esimerkiksi. Myös 38-vuotias mieheni tykkää niistä. Oliko riittävän tarkka kuvaus?
Minä! 35v. sairaanhoitaja, nainen. En tupakoi.
No onhan ne sen pussin surkeimmat karkit, mutta kyllä ne kuitenkin meneee siinä ohella.
Sitä ihmettelen tosin, että niitä kovia myydään isoissa irtokarkkilaatikoissa ja pussukoissakin, mutta pehmeitä mustia ei myydä irtokarkkilaatikoissa. Miksi helvetissä ei? Luulisi että ostajaa riittäisi, ainakin minä nyt esimerkkinä.
Mustapantteri on niistä mun suosikki!
Millainen ihminen on kiinnostunut tällaisesta asiasta?
Minä, keski-ikäinen läskimooses.
Kiitti vinkistä ap, en olekaan syönyt panttereita aikoihin. *vetää kenkiä jalkaan ja lähtee kiskalle*
Minkälainen ihminen tykkää lakunaama karkeista? Pahin irtsari, joka on olemassa.
Millainen ihminen tykkää ass to mouth leikeistä?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen tykkää lakunaama karkeista? Pahin irtsari, joka on olemassa.
Noi on just hyvii.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka tykkää lakunmakuisista karkeista? Tuskinpa olisivat myynnissä, jos kukaan niistä ei tykkäisi.
Sokeri on makiaa.. sokeri maistuisi nyt makealta. Ketä nyt ei tykkäisi makeasta?
Se kyllä tasapainottaa ihmistä näkemisen arvoisella tavalla jos kieltäytyy sokerista. Itse meinasin jo mieltyä pelkkä sokeriin kuin näin aloituksen mutta sitten hoksasin "sisulla" näkemään asiat näin ja pitää tärkeämpänä tätä "kitkerää" juotavaa kupissani.
Sokeri on idioottia.
Minä! 43 v. maatalousyrittäjä, nainen. Pantterit on parhaita. Sekoitus on kuningas ja pidän kaikista sen lajeista.
Vierailija kirjoitti:
Yks parhaista.
Ne on ap just hyviä. Samoin hedelmäpantterit.
Karski hopeakettu.
t. hopeakettu