TE-KESKUS lähetti asiakastyytyväisyyskyselyn
Tuliko jo teille meili?
Arvatkaa, minkälaista palautetta aion antaa.
Kommentit (21)
Toivottavasti ottavat opiksi vastauksista.
Tuleekohan karenssi jos vastaukset ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ottavat opiksi vastauksista.
Eivät ota.
Pomot suojatöissä
Pikkupomot suojatöissä.
40-70% rivityöntekijöistä suojatöissä.
TE-keskukset lakkautettiin 2009, joten aika pitkään on meili ollut matkalla.
Toiseksi voit toki antaa huonoa palautetta, mutta se yhdistetään aina saamaasi palveluun, joten ei kannata valehdella. Voi mennä kunnianloukkauksen puolelle.
Annoin ihan rehellistä palautetta eli osin kaikki meni OK, osin loistavasti ja hiukan oli parannettavaa.
Vierailija kirjoitti:
ketkähän niitä vastauksia lukee?
Muistaakseni viestintätiimi lisättynä muutamalla substanssiasiantuntijalla.
kiva että taas ala-/yläpeukuttaminen lisää samalla peukun toiseen vaihtoehtoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketkähän niitä vastauksia lukee?
Muistaakseni viestintätiimi lisättynä muutamalla substanssiasiantuntijalla.
Eihän siellä osata viestintää eikä ole substanssiosaamista.
Onko siellä kysymyksiä, joihin pitää vastata omin sanoin? En millään viitsisi täyttää tuollaisia...
Saan näitä usein. Vastasin että olisi kiva jos työntekijät tietäisivät itse lain eikä sitä jätettäisi asiakkaan varaan ymmärtääkö hän itse et saamansa karenssi on laitoin vai kärsiikö sen hölmönä.
Pitääköhän mennä toiselle koneelle täyttämään, yhdistävät vielä minut vastauksiin ja pistävät karenssia...
Mulle tuli sama kysely ja juuri pääsin töihin. Annoin kyllä palaa ihan täysillä, ihan turha kysely tuokin ja ne tehtävät, mitä työttömänä joutuu tekemään.
Pitääkö pakosta vastata. Siis muuten tulee karenssi.
Jos et edes osaa lukea, kuka kyselyn lähetti, niin miten ihmeessä osaat siihen vastata?
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi voit toki antaa huonoa palautetta, mutta se yhdistetään aina saamaasi palveluun, joten ei kannata valehdella. Voi mennä kunnianloukkauksen puolelle.
TE-toimisto
Nuo keskukset ovat niin syöpyneet kielenkäyttöön, että nimen muutos tuppaa unohtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kahdenkeskisessä viestittelyssä ei voi syyllitstyä kunnianloukkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Saan näitä usein. Vastasin että olisi kiva jos työntekijät tietäisivät itse lain eikä sitä jätettäisi asiakkaan varaan ymmärtääkö hän itse et saamansa karenssi on laitoin vai kärsiikö sen hölmönä.
Karenssia ei anna yksittäinen virkailija kuin perustapauksissa (esim. asiakas ei vastaa selvityspyyntöön), muutoin se tulee asiantuntijaryhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdenkeskisessä viestittelyssä ei voi syyllitstyä kunnianloukkaukseen.
Kyselyyn vastaaminen ei ole kahdenkeskistä viestittelyä.
Arvaan