Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, onko pakko harjata pitkä tukka juuri sen lavuaarin yllä????

Vierailija
18.05.2020 |

Ärsyttää kun lavuaari aina tukossa ja täynnä hiuksia. Oikeesti, miksi????

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sai vaikka kuinka kauan vängätä että sai tukoksen pois. Eikä nuo naiset usko puhetta!!!

Vierailija
42/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harjaan hiukseni aina lavuaarin yllä, kun laitan hiuksia ponnarille, eli päivittäin. Se on ainut paikka, jossa on kääntyvät peilit, että näen samalla myös miten takahiukset menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sai vaikka kuinka kauan vängätä että sai tukoksen pois. Eikä nuo naiset usko puhetta!!!

Sitten kannattaa varmaan putsata se viemäri vaikka päivittäin, ettei synny tukoksia.

Vierailija
44/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkätukkaisena naisena olen ihmetellyt samaa. En ikinä harjaa hiuksiani lavuaarin läheisyydessä kun tukkoonhan se menisi alta aikayksikön. Sen sijaan harjaan hiukset makuuhuoneessani olevan ison peilin edessä ja vielä roskakorin yläpuolella, jotta suurin osa irtohiuksista ei lattiallekaan päätyisi. Roskakori on vain siis noita hiuksia varten.

Miten saat hiukset menemään lavuaariin, jos harjaat niitä lavuaarin edessä kasvot lavuaariin päin? 

Oletatko, että ihminen harjaa hiuksensa selän takana? Itse en ainakaan, kun on paljon helpompi harjata ne etupuolella, joilloin ne helposti olisivat juuri sen lavuaarin yläpuolella

Eikös tuossakin tapauksessa useimmat seiso sen verran etäällä lavuaarista, että hiukset tippuvat ennemmin lattialle kuin lavuaariin. Tuntuisi oudolta harjata hiuksia naama lähes kiinni pelisissä kumartuneena lavuaarin ylle. 

Mun hiukset n. 80 cm pitkät. Ei tarvii olla naama kiinni peilissä.

Eihän se pituus ratkaise, vaan se kuinka lähellä lavuaaria seisot. Vaikka olisi 3 metrin hiukset, eivät ne mene lavuaariin ellet seiso käytännössä kiinni lavuaarissa. 

Vierailija
45/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana harjata hiukset keskellä keittiön lattiaa, ja miehen mielestä se homma kuuluu tehdä vessassa. Olen vähitellen siirtynyt sinne, enkä kyllä ymmärrä miksi kukaan huuhtoisi pitkiä tai lyhyempiäkään hiuksia viemäriin, kun ne on niin helppo siitä valkoisesta lavuaarista pyyhkäistä pois.

Vierailija
46/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä miksi ne paranevat on aina lavuaarista.

Vierailija
47/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kodissa muita peilejä ole kuin se vessan peili??

Meillä on ainkakin eteisessä, jossa harjaan myös hiukseni.

Puistattaa oikeastaan kun ajattelee kuinka naiset säilyttävät meikkejään ja hiusharjojaan levällään samassa huoneessa jossa käyvät kakalla.

Osa meistä osaa laittaa pytyn kannen kiinni kun vessaa vedetään.