Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, onko pakko harjata pitkä tukka juuri sen lavuaarin yllä????

Vierailija
18.05.2020 |

Ärsyttää kun lavuaari aina tukossa ja täynnä hiuksia. Oikeesti, miksi????

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kodissa muita peilejä ole kuin se vessan peili??

Meillä on ainkakin eteisessä, jossa harjaan myös hiukseni.

Puistattaa oikeastaan kun ajattelee kuinka naiset säilyttävät meikkejään ja hiusharjojaan levällään samassa huoneessa jossa käyvät kakalla.

Mulla on meikit meikkipussissa ja harjat sun muut hiusjutut kannellisessa laatikossa vessan tasolla.

Enemmän puistattaa se, kun ihmisillä on hammasharjat näkyvillä ja käsipyyhe pöntön yläpuolella ja bongaat sen aukiolevan pöntön :x

Vierailija
22/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harjaan hiukseni eteisessä, jossa on isompi peili kuin kylppärissä.

Myönnän, että silti niitä pitkiä hiuksia löytyy joskus lavuaaristakin. Niitä on kirjaimellisesti kaikkialla. ;) Mutta ei ole lavuaari koskaan ollut tukossa, suihkun viemärin sihti on kyllä puhdistettava joka käynnin jälkeen, sinne kertyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihan fakta, että hiukset eivät pysty lavuaaria tukkimaan

Selitä nyt vielä, miten. Mä oon pari kertaa pumputtanut meidän keittiön lavuaarista sellaisen hiuksista, koirankarvasta ja rasvamömmöstä koostuvan tukon, ja ihmettelen, miten se sitten voi olla olemassa.

Terve hius on sen verran liukas, ettei se jää mihinkään kiinne. Menee suoraan putkea alas viemäriin.

Vierailija
24/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puistattaa oikeastaan kun ajattelee kuinka naiset säilyttävät meikkejään ja hiusharjojaan levällään samassa huoneessa jossa käyvät kakalla.

Mua ei puistata yhtään.

Mä meikkaan samalla kun käyn kakalla. Täytyy sekin aika minkä istuu pytyllä aamuisin käyttää hyödyksi.

Vierailija
25/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne miesten partakarvat siellä lavuaarissa yhtään mukavampia ole kuin naisten hiukset. Mutta kun osaa siivota jälkensä, kummastakaan ei tule ongelmaa. 

Vierailija
26/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihan fakta, että hiukset eivät pysty lavuaaria tukkimaan

Selitä nyt vielä, miten. Mä oon pari kertaa pumputtanut meidän keittiön lavuaarista sellaisen hiuksista, koirankarvasta ja rasvamömmöstä koostuvan tukon, ja ihmettelen, miten se sitten voi olla olemassa.

Terve hius on sen verran liukas, ettei se jää mihinkään kiinne. Menee suoraan putkea alas viemäriin.

Sinne lavuaariin menee kaikkea muutakin kuin terveitä hiuksia. Kyllä sille on ihan syynsä, miksi hiuksia ei kuulu laittaa lavuaariin, tai vessanpönttöönkään, jos asuu viemärialueella.

Vierailija
27/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki muovinen hiussihti! Maksaa euron tai kaksi!

Vierailija
28/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä säilytän kanssa hiusharjat, hiuslenksut, meikit yms eteisessä. Meillä on todella pieni vessa, ja ainoa säilytyspaikka peilikaappi. Joka on ilman meikkejä ja tukkajuttujakin aivan täynnä.

Mä olen taas miettinyt kuka haluaa meikata vessan valaistuksessa? Meikkaa mieluummin luonnonvalossa.

Vierailija
29/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei puistata yhtään.

Mä meikkaan samalla kun käyn kakalla. Täytyy sekin aika minkä istuu pytyllä aamuisin käyttää hyödyksi.

Mulle tuli tästä mieleen, että kun jotkut somettajat pitävät meikkilivejä, joissa siis meikkailevat kaikkien nähden, niin sun meikkilive olis kaikilla mausteilla! :D

Vierailija
30/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä säilytän kanssa hiusharjat, hiuslenksut, meikit yms eteisessä. Meillä on todella pieni vessa, ja ainoa säilytyspaikka peilikaappi. Joka on ilman meikkejä ja tukkajuttujakin aivan täynnä.

Mä olen taas miettinyt kuka haluaa meikata vessan valaistuksessa? Meikkaa mieluummin luonnonvalossa.

Meillä on vessassa paljon parempi valaistus (myös luonnonvaloa) kuin vaikkapa eteisessä.

Vierailija
31/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kohta 59cm pitkät hiukset ja ei mee lavuaariin?

Vierailija
32/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lyhythiuksiseen malliin, toi on pitkähiuksisten tyyppivika. Ei se mihinkään muutu ja kaikkea ei vaan voi saada

Vierailija
33/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lähtee esim. marraskuussa töihin melkein mihin aikaan tahansa, on pakko käyttää keinovaloa. Sitä luonnonvaloa kun ei yksinkertaisesti ole saatavilla. 

Vierailija
34/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkätukkaisena naisena olen ihmetellyt samaa. En ikinä harjaa hiuksiani lavuaarin läheisyydessä kun tukkoonhan se menisi alta aikayksikön. Sen sijaan harjaan hiukset makuuhuoneessani olevan ison peilin edessä ja vielä roskakorin yläpuolella, jotta suurin osa irtohiuksista ei lattiallekaan päätyisi. Roskakori on vain siis noita hiuksia varten.

Miten saat hiukset menemään lavuaariin, jos harjaat niitä lavuaarin edessä kasvot lavuaariin päin? 

Oletatko, että ihminen harjaa hiuksensa selän takana? Itse en ainakaan, kun on paljon helpompi harjata ne etupuolella, joilloin ne helposti olisivat juuri sen lavuaarin yläpuolella

Vierailija
35/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöntön kannen voi sulkea ennen vetoa. Tämä vinkkinä niille, jotka puhui bakteereista. Ei oo kovin fiksua vetää vessaa kansi auki...

Vierailija
36/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkätukkaisena naisena olen ihmetellyt samaa. En ikinä harjaa hiuksiani lavuaarin läheisyydessä kun tukkoonhan se menisi alta aikayksikön. Sen sijaan harjaan hiukset makuuhuoneessani olevan ison peilin edessä ja vielä roskakorin yläpuolella, jotta suurin osa irtohiuksista ei lattiallekaan päätyisi. Roskakori on vain siis noita hiuksia varten.

Miten saat hiukset menemään lavuaariin, jos harjaat niitä lavuaarin edessä kasvot lavuaariin päin? 

Oletatko, että ihminen harjaa hiuksensa selän takana? Itse en ainakaan, kun on paljon helpompi harjata ne etupuolella, joilloin ne helposti olisivat juuri sen lavuaarin yläpuolella

Eikös tuossakin tapauksessa useimmat seiso sen verran etäällä lavuaarista, että hiukset tippuvat ennemmin lattialle kuin lavuaariin. Tuntuisi oudolta harjata hiuksia naama lähes kiinni pelisissä kumartuneena lavuaarin ylle. 

Vierailija
37/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missähän ne sit pitäis harjata?

Vierailija
38/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuossakin tapauksessa useimmat seiso sen verran etäällä lavuaarista, että hiukset tippuvat ennemmin lattialle kuin lavuaariin. Tuntuisi oudolta harjata hiuksia naama lähes kiinni pelisissä kumartuneena lavuaarin ylle. 

Mun hiukset n. 80 cm pitkät. Ei tarvii olla naama kiinni peilissä.

Vierailija
39/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mun pitkät, tummanruskeat hiukset erottuvat lavuaarista aivan selvästi, ja poimin ne siitä vessapaperin palasella aina ennen kuin laitan hanan päälle. Multa ei takuulla mene yhtäkään hiusta lavuaarin kautta viemäriin, miehen partakarvoja sen sijaan menee.

Vierailija
40/47 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Mun pitkät, tummanruskeat hiukset erottuvat lavuaarista aivan selvästi, ja poimin ne siitä vessapaperin palasella aina ennen kuin laitan hanan päälle. Multa ei takuulla mene yhtäkään hiusta lavuaarin kautta viemäriin, miehen partakarvoja sen sijaan menee.

Suurin osa ei välitä noukkia niitä hiuksia sieltä. Surutta vaan avaavat hanan ja vedellä yrittävät huuhtasta ne hiukset viemäristä alas.