Naiset, onko pakko harjata pitkä tukka juuri sen lavuaarin yllä????
Ärsyttää kun lavuaari aina tukossa ja täynnä hiuksia. Oikeesti, miksi????
Kommentit (47)
No minä käyn suihkussa ja sen jälkeen menen kylpyhuoneeseen harjaamaan märät hiukseni, koska siellä on peili. On helpompaa saada jakaus oikeaan paikkaan, kun näkee, mitä tekee. En harjaa lavuaarin PÄÄLLÄ, mutta kaipa ne hiukset siitä lentelevät sinne viimeistään silloin, kun kuivaan hiuksiani siellä kylpyhuoneessa.
Anteeksi.
Eikö kodissa muita peilejä ole kuin se vessan peili??
Vierailija kirjoitti:
Meillä on itse asiassa kaksi peiliä,, toinen vessassa ja toinen eteisessä,, mutta mun hiusharja,, kampa ja hiuslenksut ovat vessassa.. Mutta en kyllä koskaan siinä lavuaarin yllä harjaa hiuksia.. En myöskään keittiön lavuaarin,, ja senkin tukokset koostuvat enimmäkseen mun hiuksista..
(Näin tyhmältä näyttää,, kun ei tyydy siihen yhteen välimerkkiin..)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainkakin eteisessä, jossa harjaan myös hiukseni.
Puistattaa oikeastaan kun ajattelee kuinka naiset säilyttävät meikkejään ja hiusharjojaan levällään samassa huoneessa jossa käyvät kakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puistattaa oikeastaan kun ajattelee kuinka naiset säilyttävät meikkejään ja hiusharjojaan levällään samassa huoneessa jossa käyvät kakalla.
Mua ei puistata yhtään.
Pitkätukkaisena naisena olen ihmetellyt samaa. En ikinä harjaa hiuksiani lavuaarin läheisyydessä kun tukkoonhan se menisi alta aikayksikön. Sen sijaan harjaan hiukset makuuhuoneessani olevan ison peilin edessä ja vielä roskakorin yläpuolella, jotta suurin osa irtohiuksista ei lattiallekaan päätyisi. Roskakori on vain siis noita hiuksia varten.
Ei minun lavuaarini ole koskaan tukossa. Kokisin itse asiassa hyvin hankalaksi harjata hiukset niin, että irtohiukset tippuisivat lavuaariin. Pitäisi käytännössä olla pää peilikaapin alla, jotta näin tapahtuisi.
Terveisin pitkähiuksinen nainen
Mä harjaan hiukset lavuaarin yllä, mutta poimin kyllä ne irtohiukset siitä lavuaarista ja laitan roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on neljä peiliä ylipäätään koko talossa. Yksi kylpyhuoneessa, kaksi lasten huoneissa ja yksi eteisessä. En mene lasten huoneisiin harjaamaan tai kuivaamaan hiuksiani, enkä tee sitä myöskään tuulikaapissa - siellä ei ole edes pistoketta. Ainut vaihtoehto on siis kuivata joko ilman peiliä esim. olohuoneessa tai sitten siellä kylpyhuoneessa.
Meillä on kolme pitkähiuksista naisihmistä talossa, muttei siltikään mene se lavuaari tukkoon.
En harjaa edes tukkaani koskaan. Ei ole kaksihaaraisiakaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Kivat rastat sinulla :)
Se on kyllä ihan fakta, että hiukset eivät pysty lavuaaria tukkimaan
Minä harjaan hiukseni aina vessassa tai kylppärissä pesualtaan päällä ja tämä sikis, että siellä on peili, sekä hiusharjani ja muut jutut, esim. pinnit, soljet, hiuslenkit, muotoilutuotteet jne.
Kun olen valmis, otan vessapaperimytyn, kostutan sen ja kerään sillä hiukset pois altaasta ja heitän ne pyttyyn.
Mielestäni fiksumpaa näin, kuin että karvat on lattialla ja sukanpohjissa.
Ei meidän lavuaareissa hiuksia ole, eikä ole allaskaan tukossa, kun osaa jälkensä siivota.
T. 52 vuotias ristiselkään ylettyvien hiusten kantaja.
Vierailija kirjoitti:
Pitkätukkaisena naisena olen ihmetellyt samaa. En ikinä harjaa hiuksiani lavuaarin läheisyydessä kun tukkoonhan se menisi alta aikayksikön. Sen sijaan harjaan hiukset makuuhuoneessani olevan ison peilin edessä ja vielä roskakorin yläpuolella, jotta suurin osa irtohiuksista ei lattiallekaan päätyisi. Roskakori on vain siis noita hiuksia varten.
Miten saat hiukset menemään lavuaariin, jos harjaat niitä lavuaarin edessä kasvot lavuaariin päin?
Ei oo. Yleensä meen pihalle harjaamaan kun tiedän itsekin että sulkasatoa riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat rastat sinulla :)
Ei ole. Vähän auon sormilla ja joskus hiuksiin jätettävällä hoitsikalla. Harjaan korkeintaan kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä ihan fakta, että hiukset eivät pysty lavuaaria tukkimaan
Selitä nyt vielä, miten. Mä oon pari kertaa pumputtanut meidän keittiön lavuaarista sellaisen hiuksista, koirankarvasta ja rasvamömmöstä koostuvan tukon, ja ihmettelen, miten se sitten voi olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on neljä peiliä ylipäätään koko talossa. Yksi kylpyhuoneessa, kaksi lasten huoneissa ja yksi eteisessä. En mene lasten huoneisiin harjaamaan tai kuivaamaan hiuksiani, enkä tee sitä myöskään tuulikaapissa - siellä ei ole edes pistoketta. Ainut vaihtoehto on siis kuivata joko ilman peiliä esim. olohuoneessa tai sitten siellä kylpyhuoneessa.
Meillä on kolme pitkähiuksista naisihmistä talossa, muttei siltikään mene se lavuaari tukkoon.
Peilejähän ei saa kaupasta lisää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä puistatusta kokeva muuten säilytät hammasharjaasi?
Ethän vaan siellä kakkavessassa?
Ainiin, sinulla on erikseen virus- ja bakteeritiivis kaappi sille, eikös juu.
Varmasti sen peilin takia. Mä kyllä seison aina hieman kauempana lavuaarista. On ne tukokset yleensä siitä huolimatta pitkistä hiuksista koostuvia.