3viikkoa tasan aikaa nostaa kuntoa! Aloitan silloin aika fyysisen ja kovatempoisen kesätyön.
No en kuitenkaan maataloustöiden, mutta muuten kyllä fyysistä. Viime kesänä kävelin 12km päivässä töissä, työpäivä 10h.
Nyt olen ihan rapakunnossa!
Talvella olin kipeä ja nyt en ole liikkunut kuin 5km päivässä vanhan koiran kans. Mitään hikeä nostavaa liikuntaa ei siis yhtään!
Eli tietäjät, mistä alkaa?
Kävelylle, kehonpainojumppaa, joogaa? Mitä.
Pituus 168, paino 84kg.
Nyt on hyvät neuvot tarpeen!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kolmessa viikossa tuloksia tule,se nyt on vaan selvää.
Eikä kilotkaan tule itsestään.
Olin postilla pari viikkoa töissä. Aluks reitin läpikävely tuotti tuskaa vaik käytin paljon hissiä. Viimesinä päivinä kävelin rappusia hissinkäytön sijaan joten puhut paskaa kuten moni kaikkitietävä täällä netissä noin yleensäkin.
Ei se sun kuntos noussu yhtään, sun aivot vaan tajus että hei mullahan on jalat jotka liikkuu kun niitä käyttää.
En tajunnut tätä kommenttia ollenkaan. Mitä tää tarkoittaa? Eikö kunto ja siis jaksaminen parantunukaan?
Kiitos vinkeistä, täytyy lisätä kävelylenkkejä, pyörää ei ole eikä oikein reittejäkään.
Asun metsässä, päätyvän tien päässä, kylälle eli kauppaan on n 6km, jonne kävelen kesällä ja paremmassa kunnossa ja hyvillä kengillä tunnissa. Takaisin sitten en enää jaksakaan,vaan mies on hakenut mut.
Täytyy yrittää selkää ja syviä vatsalihaksia herätellä. Ettei sitten heti paukahda eka viikolla.
Joskus kun joku alottaa vaikka kuntosalin, niin parin kerran jälkeen ymmärtää että miten niitä lihaksia käytetään kun ei ole koskaan ennen käyttänyt. Ei se kunto ole yhtään parantunut tuossa vaiheessa vielä, ainoastaan että käyttää sitä lihasta paremmin.
Ei se sun kuntos noussu yhtään, sun aivot vaan tajus että hei mullahan on jalat jotka liikkuu kun niitä käyttää.