Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljolla olet jo sijoittanut korona-aikana?

Vierailija
18.05.2020 |

itsellä mennyt tähän mennessä noin 27k osakkeisiin ja rahastoihin. Miinuksella ollaan, mutta eiköhän se tästä. Lisää ostelen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sinulla oli noin paljon löysää rahaa ennen koronaa? En minä tänä aikana ole sijoittanut kuin muutaman satasen, eli sen mikä muutenkin menee joka kuussa osakerahastoon. Ne vanhat sijoitukset tietysti ovat siellä pohjalla, mutta en laske niitä korona-aikana sijoitetuiksi. 

Vierailija
2/4 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin paria jenkkien pharma-yhtiötä jo helmikuulla kun olivat vielä yleisesti suht halpoja. 

Tosin toinen tällä hetkellä -50%, mutta toinen +200%, se kävi kyllä hetkellisesti jo +600%. Ihan lottolappuja, jospa tulisi pienimuotoinen jackpot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienituloinen, mutta olen ajatellut varata kuukausittain noin sata euroa osakeostoksiin.

Minulla oli talviloma maaliskuun lopulla ja kun en voinut matkustaa silloin koronan takia minnekään, ostelin noin 800 eurolla osakkeita. Ostelin siis osakkeita niillä rahoilla, jotka muuten oli varattu talvilomareissuun.

Sen jälkeen olen ostanut huhti- ja toukokuussa enää reilulla 200 eurolla.

Vierailija
4/4 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan laitettu sekä oma asuntolaina että sijoitusasuntojen lainat pelkille koroille ja osakkeisiin menee tällä hetkellä 3000 kuussa. Vähän jätetään puskuria. Normaalisti menee 1000 kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi