Siis pääseekö Metson kirjastoon tänään vai ei? Lukee että aukeaa klo 10
Vai pitääkö olla erikseen varannut jotakin? Ei saa mennä normaalisti hyllystä valikoimaan?
Kommentit (6)
Kirjastoissa on mahdollista vain omatoimi-lainaus ja palautus. Eli jos palautat jotain niin pääset normaalisti palautusautomaatille palauttamaan sen. Lainata voi vain niitä jotka on varannut. Eli varaa helmet.fi -sivustolla itsellesi lainoja ja kun ne on "noudettava viimeistään" -tilassa niin käyt noutamassa ne. Hyllystä et voi itse lainata yhtään mitään.
Onko muillakin laina-ajat merkitty päättymään 1.6.? Mahtaa tulla ruuhkaa silloin, kun porukka ryysii uusimaan lainoja, jotka on jo 5 kertaa uusittu, eli ei pysty enää netissä uusimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoissa on mahdollista vain omatoimi-lainaus ja palautus. Eli jos palautat jotain niin pääset normaalisti palautusautomaatille palauttamaan sen. Lainata voi vain niitä jotka on varannut. Eli varaa helmet.fi -sivustolla itsellesi lainoja ja kun ne on "noudettava viimeistään" -tilassa niin käyt noutamassa ne. Hyllystä et voi itse lainata yhtään mitään.
Metso on Tampereella, joten helmet.fi-sivustolta ei varata sinne yhtään mitään.
Mä olen käsittänyt, että saa vain noutaa varauksia, mutta ei saa mennä hyllyjen väliin itse räpläämään kirjoja. Näin ainakin täällä naapurikunnassa. Itse varasin pari kirjaa ja käyn joku päivä ne hakemassa.