Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehiä jotka tykkäävät isokokoisista (siis luontaisesti) naisista?

Vierailija
17.05.2020 |

Siinä kysymys.

En tarkoita isokokoisella ylipainoista, vaan sitä että on kauttaaltaan iso.

Mulla on muodikkaasti kyllä iso takamus ja reidet, mutta ne on sitten tosi isot. Olen myös harteikas eikä vyötärökään ole kapea. Kaupan päälle olen yli 180cm. Siis kauttaaltaan iso...paitsi että rinnat on pienehköt :(

n26

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, nam

mies52v

Vierailija
2/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saman verran kuin pienistä miehistä pitäviä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täydelliseltä.

Tosin amatsoninaisten ihailijoissa taitaa olla paljon meitä pienikokoisia (olen lyhyehkö ja hoikka) miehiä, kun taas naiset haluavat aina itseään isomman miehen tunteakseen itsensä pieniksi mieheen verrattuna.

Vierailija
4/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin luulen kirjoitti:

Sanoisin että paljon enemmän kuin pienistä miehistä pitäviä naisia.

Miehillä on tässä paljon vaihtelevampi maku.

Vierailija
5/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita täydellinen naisvartalo, olisi se ehkä tällainen:

https://i.pinimg.com/originals/ce/5b/02/ce5b0200e9daa70ba954a72bc99311b…

Palstalla oli joskus tämä kuva, laitoin kirjanmerkkeihin koska se oli hauska...mutta kuvan nainen on myös todella näyttävä:

https://i.pinimg.com/originals/bb/3f/a9/bb3fa948429a5c1ec244b7d35151aac…

Jos ap on yhtään näiden suuntaan, niin fanikuntaa löytyy varmasti. Ikävä kyllä, olisi mukavaa olla ainoa mies maan päällä joka pitää tämän tyyppisistä naisista ;)

nr. 3

Vierailija
6/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin luulen kirjoitti:

Sanoisin että paljon enemmän kuin pienistä miehistä pitäviä naisia.

Miehillä on tässä paljon vaihtelevampi maku.

Naisten onni, taas kerran että miehille kelpaa.

Vierailija
7/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos tykkää, niin se johtuu vakavasta perversiosta, joka kaipaa kliinistä hoitoa erikoislääkärillä.

Vierailija
8/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos tykkää, niin se johtuu vakavasta perversiosta, joka kaipaa kliinistä hoitoa erikoislääkärillä.

Heh.

Itse asiassa nyt kun mainitsit, hassua on että aika harva nainen ilahtuu siitä jos mies pitää heidän isosta koostaan. Enemmänkin toivotaan että mammuttimies pitäisi pienenä, koska mies on 195cm/100kg.

Se on jotenkin hassua. Nythän ei puhuta ylipainosta (epäterveellistä) tai jostain musta mahdolisesti terveyttä tai elämänlaatua heikentävästä asiasta vaan ihan sitä että joku on luontaisesti enemmän muodokas ja näyttävä kuin pieni ja siro.

En pysty mitenkään kuvittelemaan tätä toisin päin. Siis esimerkiksi että todella lyhyt nainen pitäisi siitä kun olen niin pitkä häneen verrattuna. En ole pitkä, en todellakaan halua että tuo olisi positiivien ominaisuus minussa. Mieluummin vaikka hoikkuus tai ketteryys sitten.

Vierailija
9/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Yllättävän moni mies pitää isokokoisista (ja dominoivista) naisista.

Vierailija
10/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Itse asiassa nyt kun mainitsit, hassua on että aika harva nainen ilahtuu siitä jos mies pitää heidän isosta koostaan. Enemmänkin toivotaan että mammuttimies pitäisi pienenä, koska mies on 195cm/100kg.

Se on jotenkin hassua. Nythän ei puhuta ylipainosta (epäterveellistä) tai jostain musta mahdolisesti terveyttä tai elämänlaatua heikentävästä asiasta vaan ihan sitä että joku on luontaisesti enemmän muodokas ja näyttävä kuin pieni ja siro.

En pysty mitenkään kuvittelemaan tätä toisin päin. Siis esimerkiksi että todella lyhyt nainen pitäisi siitä kun olen niin pitkä häneen verrattuna. En ole pitkä, en todellakaan halua että tuo olisi positiivien ominaisuus minussa. Mieluummin vaikka hoikkuus tai ketteryys sitten.

Naisilla on ahtaampi käsitys siitä mitkä ovat geneettisesti toivottuja ominaisuuksia, eivätkä he pidä siitä jos "negatiivista" ominaisuutta (iso koko naisessa) kehutaan.

Hassua toki että tunteakseen itsensä pieneksi amatsoninainen valkkaa tosi ison miehen ja luultavasti saa tosi isoja lapsia...

En kanssa tuota ymmärrä, kivahan sen luulisi olevan jos joku tykkää ison koon takia eikä siitä huolimatta.

Mulla ei myöskään ole mitään tuon tyyppisiä naisia vastaan.

Vierailija
11/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Yllättävän moni mies pitää isokokoisista (ja dominoivista) naisista.

Allekirjoitan.

Ehkä haaste on siinä että harva nainen haluaa dominoida tai korostaa isoa kokoaan. Haluttaisiin pieneksi naiseksi pienen naisen paikalle, ison miehen kainaloon.

Tuollaiset naiset jakavat mielipiteitä. TosiMiehet inhoavat, tuttu pitkä ja tuon typpinen nainen on monta kertaa saanut negatiivisia kommentteja. Jopa sinänsä oikein mukavat, mutta perinteisemmän naismaun omaavat, miehet tuntuvat vähän pelkäävän naista joka ei olekaan pieni ja suojelua kaipaava.

Ap:lle sanoisin että tärkeintä on kantaa itsensä kunnialla. Pahin vaihtoehto on kulkea lysyssä ja vältellä tilanteita joissa se pituus ja koko saattaisi korostua. Muuta koko positiiviseksi ominaisuudeksi ja vetoat miehiin jotka siitä pitävät.

Vierailija
12/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneista katseista päätellen mitä kesällä saan kadullakin. Varsinkin silloin kun kannan painavia kasseja niin miehet pitää pitkistä, muodokkaista, ruskettuneista ja lihakset pullistellen raskaita taakkoja kantavista naisista. Alasti näytänkin soturi amatsonilta. Itsekin tykkään, että on jees. Itseasiassa se on myös naistyyppi josta itse pidän.

Vierailija
13/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä paljonkin. Minun eksänikin oli hulluna sellaisiin, valitettavasti minä vaan olen 160 cm pitkä ja 48 kiloa painava joten en ihan vastannut ulkoista ihannetta. Hänen eksä ennen minua oli ulkoisesti hänen ihanne: 182 cm pitkä, kurvikas ja jonkin verran ylipainoinen, kaikin puolin iso vaalea nainen. 

Vierailija
14/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pidän. Jos siis ei ole kyse ylipainosta, vaan yleisestä isokokoisuudesta. En kuitenkaan uskaltaisi lähestyä, koska ajattelen etten ole tarpeeksi pitkä, lihaksikas ja miehekäs sellaiselle naiselle. Vaikka olen 184cm

Vierailija
15/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ei merkitse minulle niin paljon kuin luonne.

Vierailija
16/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikö tuommoisen järkäleen kannata mennä naimisiin pienen heiveröisen miehen kanssa, jolloin lapset on tasapainoisia?

Vierailija
17/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea positiivisia kommentteja. Ensin mietin, uskallanko lukea niitä ollenkaan.

T. Toinen amatsoni 178cm, isokokoinen nainen :) Olen myöskin 26v.

Vierailija
18/39 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Vierailija
19/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä että mistä tämä "muodikkasti iso takamus" muoti on peräisin, mutta kyllä minä miehenä ennemmin katselen sopusuhtaista takapuolta kuin "muodikkaasti iso". Yleensä sen iso p*rseen mukana on paksut reidet, ja se ei kyllä näytä hyvältä.

Vierailija
20/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isot naiset aina kääntää pään.

Hetken aikaa tapailinkin itseäni pidempää (oon 180). Nykyinenkin on korkokengillä hiukan minua pidempi.

Ei kuitenkaan ole mitään epäselvyyttä siitä että olen se vahvempi osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme