Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulava poliisi: Mutta treenaan toki myös siksi, että haluan näyttää mieheltä.

Vierailija
17.05.2020 |

Nyt meni maku! Niin kuin ei voisi näyttää mieheltä ilman salilla käyntiä. Ai että ottaa kaaliin! 😡

https://yle.fi/uutiset/3-11348362

Yleisön päätöstä odotellessa Schroderus tekee salilla neljä puolentoista tunnin tiukkaa treeniä viikossa ja siihen päälle aerobinen liikunta. Kenttäpoliisin pitää tietysti myös olla hyvässä kunnossa.

– Se on henkireikä ja psyykelle parasta. Mutta treenaan toki myös siksi, että haluan näyttää mieheltä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän sitten näytä mieheltä ilman treenaamista? Tuo kommentti naurattaa 😁

Vierailija
2/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kuuluu olla sen verran lihaksia, että on selvästi lihaksikkaampi kuin keskivertonainen. Muuten ei ole miehekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa se miehekkyys on helposti katoavaa sorttia.

Vierailija
4/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schroderuksella saa olla ihan oma mielipide siitä, mikä on miehekästä ja mikä ei. Jollei hänen makunsa vastaa omaa makua, ei kannata hermostua.

Minun mielestäni Schroderus näyttää yhtä upealta kuin kuulostaa. Minun makuuni hän kuitenkin viettää ihan liikaa aikaa salilla. Pitkät, rotevat miehet kelpaavat minulla vähemmälläkin treenillä ja jopa treenaamattomina.

Vierailija
5/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Petrus!

Totuus on, ettei mies näytä mieheltä, jos hartialinja lysähtäneine pikku mänboobseineen on suunnilleen kapeampi kuin lantio.

Ja harva enää tekee niin fyysistä työtä, että se vaikuttaisi kroppaan asti

Vierailija
6/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukahauska ja mukahengellinen pohjoisen macholessu. Semmosia ne lestaadiolaismiehet ovat. Pohjoisessa kasvaneena näitä on nähty. Ovat joko poliiseja tai opettajia ja vaimot on kotona hiljaa kun äijä Näyttää Mieheltä ja Tekee Miehen työn. Sitten vielä laulaa kajottaa niin että pikkarit kostuu. Yöks. Luulevat pitävänsä koko yhteiskuntaa pystyssä. Herää 2020-luvulle tai pysy hiljaa.

Vierailija
7/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tulee esin että ei saa pitää huolta itsestään ja liikaa aikaa salilla.

Mammat kynsin hampain pitää kiinni kiloistaan ja liikkumattomuudestaan taas.

eihän joku 5 tuntia viikossa ole edes paljoa, ei edes 10 tuntia.

saaman ajan normi nainen istuu ja mussuttaa herkkuja sohvalla.

Vierailija
8/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ois joku tän hetken skinny-fit farkku pullaposkipoika poliisina ?

Sais rosvot mellastaa ihan rauhassa

Vierailija
9/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tulee esin että ei saa pitää huolta itsestään ja liikaa aikaa salilla.

Mammat kynsin hampain pitää kiinni kiloistaan ja liikkumattomuudestaan taas.

eihän joku 5 tuntia viikossa ole edes paljoa, ei edes 10 tuntia.

saaman ajan normi nainen istuu ja mussuttaa herkkuja sohvalla.

Miten sitä muuten näyttäisi naiselta, jos paino pääsisi laskemaan alle sadan kilon?

Vierailija
10/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrus sanoo ääneen sen mitä suurin osa miehistä ajattelee. Lihaksikkuus on miehille ihan yhtä tärkeää kuin naisille isot rinnat tai pulleat huulet tai meikit tai vaatteet.

Vierailija
11/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petrus sanoo ääneen sen mitä suurin osa miehistä ajattelee. Lihaksikkuus on miehille ihan yhtä tärkeää kuin naisille isot rinnat tai pulleat huulet tai meikit tai vaatteet.

Tässä se tuli. Alemman tason miehille lihaksikkuus on tärkeää ja alemman tason naisille isot rinnat, pulleat huulet tai meikit tai vaatteet ovat tärkeitä.

Vierailija
12/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Schroderuksella saa olla ihan oma mielipide siitä, mikä on miehekästä ja mikä ei. Jollei hänen makunsa vastaa omaa makua, ei kannata hermostua.

Minun mielestäni Schroderus näyttää yhtä upealta kuin kuulostaa. Minun makuuni hän kuitenkin viettää ihan liikaa aikaa salilla. Pitkät, rotevat miehet kelpaavat minulla vähemmälläkin treenillä ja jopa treenaamattomina.

Lihaksikkaat miehet kelpaavat ilman saliakin :D

Vierailija
13/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaikesta suuttua? Jos hänen käsitys miehisestä ulkomuodosta on pumpattu salimake, niin mitä se on sulta pois?

Vierailija
14/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kaikesta suuttua? Jos hänen käsitys miehisestä ulkomuodosta on pumpattu salimake, niin mitä se on sulta pois?

Olen nainen, joten ei ole minulta pois, mutta minullakin särähti tuo lause, koska hän määritteli siinä millaiselta miehen pitää näyttää. 

Vierailija
15/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaksikkaat miehet kelpaavat ilman saliakin :D

Mikä noin naurattaa? Miehillä on näkyviä lihaksia ilman salitreeniäkin. Leveäharteinen on useimmiten enemmän roteva kuin hintelä.

Vierailija
16/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Petrus!

Totuus on, ettei mies näytä mieheltä, jos hartialinja lysähtäneine pikku mänboobseineen on suunnilleen kapeampi kuin lantio.

Ja harva enää tekee niin fyysistä työtä, että se vaikuttaisi kroppaan asti

Ei miehen tarvitse näyttää yhtään miltään, jos hän ei itse siitä välitä.

Vierailija
17/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä kuuluu olla sen verran lihaksia, että on selvästi lihaksikkaampi kuin keskivertonainen. Muuten ei ole miehekäs.

Itse olet tietysti lihava ja huutelet täällä, miltä miehen pitää näyttää 🙄

Vierailija
18/18 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se tuli. Alemman tason miehille lihaksikkuus on tärkeää ja alemman tason naisille isot rinnat, pulleat huulet tai meikit tai vaatteet ovat tärkeitä.

Kaiken tason miehille on lihakkuus ja sitä kautta maskuliinen fyysinen olemus on tärkeää. En suoraan sanottuna edes haluaisin nähdä poliisina jotain 60-70 kiloista laiha läskiä, jolla on tripla leuka, manboobsit ja tikku jalat ja kädet. Semmoinen nurin puhallettava, joka ei jaksa juosta 100 metriä pidempää matkaa.