Stefan haetutti Sofian bestikset Stadista helikopterilla Hankoon
Yllätti Sofian. Sofia kutsui parhaat tyttöystävänsä Hankoon. Stefan halusi tarjota mahdollisimman mahtavan kyydin, vuokrasi helikopterin ja lentäjän, helikopteri haki tyttöset Stadista ja lensi ja laskeutui suoraan Stefun Hangon tiluksien pellolle. Näistä myös videoita rakastavainsten instoissa.
Kommentit (967)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä syksyä tämä satu rakkauden.
Joo, tuskinpa. Aikansa roihuaa kuumalla liekillä, häälyy kuin virvatuli, kunnes sammuu hiljaa pois. Tuhkat vain jäljelle jää. Toivottavasti ei Stefun äiti joudu auttamaan poikaansa raunioiden uudelleenrakentamisessa.
Nämä menee vielä kihloihin, naimisiin, saa lapsen 1-2 vuoden sisällä.
Todennnäköisesti kihloihin vuonna 2020, ja naimisiin ja lapsi syntyy 2021. Katsokaas!
Mä en oikein näe, että lapsi sopisi tuohon elämäntyyliin. Toivottavasti eivät hanki. Ainankaan ennenkuin jaksavat olla vastuullisia ja päihteettömiä aikuisia.
Sohvi on kyllä ilmaissut haluavansa lapsia pian. Varmasti näin tulee tapahtumaan, vaikka Martinan kiusaksikin. Ihan kaksin kappalein.
Sulla on joku pakkomielle Martinasta. Onko tullut mieleen ettei Martinaa enää kiinnosta. Kaikki eivät jää seuraamaan eikä ole aikaakaan miettiä eksien uusia suhteita. Miksi Martinaa harmittaisi että Sofia tekisi lapsia Stefanin kanssa??? Kuulostaa aika omituiselta ajatukselta. Sinäkö vahdit eksäsi elämää eron jälkeen?
Martti ja sofia ovat kissatapelleet samasta miehestä ja nyt sofia vei erävoiton ja ehkä koko pelin. Jokaista naista kiinnostaa. Sofia ja stefu saa lapsen ja game over martille. Se on kuin märkä kusinen rätti maran kasvoille ja samalla sofia merkkaa reviirinsä lopullisesti tilallisen emäntänä! Go sofia GO!
Ihme pakkomielle sulle toi Sofia? Stalkkeri kenties? Sairasta olla noin rakastunut Sofiaan. En edes usko, että olet koskaan livenä nähnyt? Kuvitteletko tosiaan, että joku päivä Sofia on sinun? Ei varmasti ainakaan vapaaehtoisesti ole. Rikosilmoitus sinusta pitäisi tehdä. Katso TOTUUTTA silmiin ja tajua nyt jo se Sofian järkyttävä rahanahneus ja ilkeistä ilkein luonne. Pyrkyri ja inhottava akka.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa keitä nää Belöörfin bestikset on tai ketkä julkkiset on sen kavereita/kuuluu lähipiiriin?
Sofia valitsee wikipedian avulla bestiksensä sen perusteella, kenellä on tunnetut ja/tai rikkaat vanhemmat. Kenenkään jästin lapsi ei pääse Sofian listoille. Bestiksien vanhemmista ainakin toisen on oltava entinen missi, tv-juontaja, yritysjohtaja, rallikuski, westendiläinen tai vähintään miljonääri. Ko. vanhempien pitäisi olla myös sellaisia, jotka eivät tajua varoittaa lastansa huumehörhön kaveruudesta. Ja näitähän riittää...
jotenkin julkkikset ja julkkiksiksi ryhtyvät ihmiset tuntuvat olevan jämähtäneitä johonkin teini-ikään. huumeita, valheita, väkivaltaa (henkistä ja fyysistä), ihmisten pettämistä, halventamista (sofiahan se oli, joka netissä julkisesti halvensi jotain tuntematonta kuntosalikäyttäjää hänen treenivaatteistaan).
Sitten kun julkkis itse tekee jotain mitä on paheksunut aiemmin ja kansa paheksuu häntä, niin yhtäkkiä se ei olekaan ok, se on kiusaamista, jahtaamista, ties mitä. ja ellokset ja ties mitkä yritykset sitten kilvan lähettelevät näille surullisille tapauksille tavaraa ja vaatetta, että mainostaisivat
en oikein tajua tätä. Toki yritys saa mainosta ja kannattaakin tehdä sopimus kohujulkkisten kanssa, kun ihmiset käyvät utelaisuuttaan sitten katsomassa mitä nämä ovat tällä kertaa tehneet, mutta en tiedä.. jotenkin outo ajatus, että yritys haluaa tukea huumeidenkäyttäjää tai väkivaltarikollista.
soisin mieluummin nähdä julkkiksen, joka olisi oikeasti hyvä esikuva. Sellaisen, joka ei käyttäisi huumeita, seurustelisi huumeparonien kanssa, huumeiden käyttäjien kanssa, joka osaisi selvittää asiat ilman tukkapöllyjä ja nyrkkejä yms. Eikö sellaisia ole.
Mä luulen että Sofialla ja Stefulla on hemmetin hauskaa kun ne lukee seiskan juttuja..
Sofia kuvanu pätkän jossa kundi ja kissa..ny ne odottaa saako seiska siitäkin väännettyä jotain jutun tykkää uudesta miehestä😅😂🤣
Sofian jutut on levällään. Täysin auki. Ketä kiinnostaa mitä joku seiska kirjoittaa Sofiasta. Stefan Martinan eksänä on mielenkiintoinen. Samoin Nikon ja Nacin seikkailut. Sofiasta jo tiedetään että on pelkkä eteismatto johon pyyhitään kengät. Lapamato ja loinen.
Jos meinaa Stefun tahtiin bilettää niin ulkonäölle voi sanoa hyvästit seuraavan vuoden aikana. Kolmekymppisen lärvi ei kestä enää valvomisia ja päihteitä usein. Rupsahdus tapahtuu.
Jotenkin te olette onnistuneet leipomaan tuosta eskosta jonkun pyhimyksen.
Pyhimyksestä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Pyhimyksestä kaukana.
Tää on totta.
Kuvittelee itsestään aivan liikaa. Esko kuvitteli jo silloin, kun Martina hoiti Victoriaa vauvana, ja Esko-boy kiersi suomea Hunksien kanssa.
Hyi vit** tuota eerikäistä.
On teillä ihailun kohteet.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/anne-mari-oikeudessa-martinan-mies-…
Heh
Vierailija kirjoitti:
😠
Vierailija kirjoitti:
Pyhimyksestä kaukana.
Miksi Eskon vanhoja mokia ja tekemisiä pitäisi alkaa täällä ruotia? Ei niitä ole unohdettu, voit rauhoittua. Kyllä ne netistä löytyvät. Jokainen voi halutessaan fiilistellä ihan itse.
Nyt loistavat sensaation taivaalla Sofia ja Stefan, heistä puhutaan juuri nyt. Martinakin tähän yhtälöön kuuluu, mutta ei hänestäkään tarvitse koko ajan jankuttaa jonain väkivaltaisena hakkaajana. Se ei ole nyt se pointti.
Eskolle voi tehdä oman ketjun, jossa puidaan kaikki synnit syvät, jos jatkuvasti jotain lihapullamies-hokemaa haluaa jankuttaa. Mitä sillä saa tai voittaa? Eskon tilanne on nykypäivänä sellainen, että tyhmäkin näkee, kuinka hienosti menee kaikin puolin, ja ennen kaikkea tyttärensä kanssa, ja jopa Martinan toisen tyttären! Miksi pilata tämä "hetki", kun se ei ole mitenkään oleellista nykyisyyden kannalta.
Voiko tuollaisilla ihmisillä olla oikeita ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuollaisilla ihmisillä olla oikeita ystäviä?
Eiköhän suurin osa ole jotain pintaliitopaskoja tai siivestäjiä, jotka ovat jonkun etuisuuden, maineen tai rahan perässä? Kun "Mä tunnen sen Thermannin"....
Esko on kyllä hyvä isä varmaan, mutta Martinaa kohteli tosi ikävästi niissä ohjelmissa. En tiedä oliko se rooli, mutta todella veemäinen ukko.
Esim. Kolumbiassa kun Martina uitti Victoriaa uima-altaassa ja pyysi aurinkolasit, Esko ei antanut vaan alkoi urputtamaan että hae itse yms.
Martina yritti selittää että kun hänellä on vauva siinä käsissä.
Martina on kiltti, vaikkakin vahvat mielipiteet omaava.
Sen verran kauan olen hänen uraansa seurannut, että voin nostaa hattua. Varmasti urheilun maailma on ollut aluksi hänelle pakopaikka huonossa suhteessa Stefun kanssa, ja pelastus.
Vierailija kirjoitti:
Esko on kyllä hyvä isä varmaan, mutta Martinaa kohteli tosi ikävästi niissä ohjelmissa. En tiedä oliko se rooli, mutta todella veemäinen ukko.
Esim. Kolumbiassa kun Martina uitti Victoriaa uima-altaassa ja pyysi aurinkolasit, Esko ei antanut vaan alkoi urputtamaan että hae itse yms.
Martina yritti selittää että kun hänellä on vauva siinä käsissä.Martina on kiltti, vaikkakin vahvat mielipiteet omaava.
Sen verran kauan olen hänen uraansa seurannut, että voin nostaa hattua. Varmasti urheilun maailma on ollut aluksi hänelle pakopaikka huonossa suhteessa Stefun kanssa, ja pelastus.
Samat ajatukset minulla. Esko taisi olla aika leveetä jätkää tuolloin Hunksien aikaan. Nyt on jo nöyrtynyt, kun taisi pudota omalta jalustaltaan, lihoi ja repsahti ja meni muutenkin alamäkeä eräällä lailla tuossa välillä.
Martina näyttäis tykkäävän tuollaisista jännistä miehistä. Onneksi pääsee treenaamaan jännien miesten aiheuttamat jumit ja hermosäryt salille ja luontoon. Jospa seuraava mies saisi olla "kiltimpi"? Aika ikävä tapaus oli tuo myöhäispuberteetista ja nautintoaineongelmista kärsivä Stefu.
Kuka siinä penkillä istu ja räpläsi kännyä kun Sofia video tänään näkyi.
Mies se ainakin oli.