Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stefan haetutti Sofian bestikset Stadista helikopterilla Hankoon

Uulalaaa
17.05.2020 |

Yllätti Sofian. Sofia kutsui parhaat tyttöystävänsä Hankoon. Stefan halusi tarjota mahdollisimman mahtavan kyydin, vuokrasi helikopterin ja lentäjän, helikopteri haki tyttöset Stadista ja lensi ja laskeutui suoraan Stefun Hangon tiluksien pellolle. Näistä myös videoita rakastavainsten instoissa.

Kommentit (967)

Vierailija
221/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti kun Sofia kommentoi instakuvaansa, että katso verotiedoista. Kun joku kyseli mitä tekee työkseen/millä elättää itsensä tms.

Niin minkä vuoden verotietoja? Kaikki tietää ettei Sohvilla verotettavia ansiotuloja ole ollut sen jälkeen kun jäi kiinni Katiska jutussa. Silloin loppui fitclub finlandin valmennukset, ei ole saanut some yhteistöitä, ei ole ollut juontohommia ja esittelyjä. Ammattiahan tolla ei kai olekkaan? Kukaan ei ikäväkyllä maksa siitä että kuvaa omaa lärviään someen.

Ihan turha väittää, että omilla rahoillaan elelee.

Kuka edes ostaa tai osti jotain fitnesspaketteja henkilöltä jolla ei tietääkseni ole liikunnan alan tai ravitsemustieteiden koulutusta?

Vierailija
222/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuulin vierestä, kun Martina huusi miehelleen puhelimessa. Oli pitkä puhelu ja tosi asiatonta ja kylmää kielenkäyttöä. Lapset puuhailivat ja kuuntelivat vieressä. En kuuntelisi miehenä päivääkään Martinan uhoamista!

Mitä asia koski, edes suurinpiirtein? Ehkä tulistui aiheesta. Kuvaavaa on kai, että lapset silläkin kertaa olivat Martinan hoidettavina.

Hieno esimerkki siitä, miten kaikki voi halutessaan selittää toisen syyksi.

Narsistinen luonne toimii juuri tuolla tavoin antaen ymmärtää, että vika on aina siinä oman henkisen tai fyysisen väkivallan kohteessa: "Kato nyt, mitä sä sait mut tekemään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marttiina kihisee kiukusta kun Steffe tuhlaa "heidän" rahojaan Sohviin 😂

Ei kitise, jos mies pitää samanlaista huolta myös lapsestaan. Tuskin Martina itse Stefun rahoja kaipaa, muuta kuin lapsensa elintason ja hyvinvoinnin takia.

Martina on tämän tarinan hyvis.

Vierailija
224/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt lukenut näitä keskusteluja ja pakko sanoa omana mielipiteenäni että ymmärrän Stefania todella hyvin. Mikä rooli hänellä on ollut tossa Martinan itsebrändäyksessä? Maksajan ja mahdollistajan rooli. Tosta Martinasta tulee mieleen luupää ihminen joka on vain päättänyt että siinä ja siinä iässä mulla on sitä ja sitä ja kaikki jotka on tiellä raivataan alta pois. Naisena en vaan ymmärrä väkivaltaisia ihmisiä enkä varsinkaan naisia jotka hyökkää "kilpailijan" kimppuun. Häiritsee myös tuo kestämättömän oloinen ns suorittava elämäntapa. En jaksa enää lainkaan keski-ikäisiä ihmisiä joiden elämänsisältö on pakaroiden kehittäminen. Thermanilla ja Sofialla menee lujaa kun Sofia tarvitsee uuden elättäjän mutta tosiaan, miettikää, jos ei ole onnellinen parisuhteessa minkä ihmeen takia siihen jäisi. Kauanhan tuo  Martinalla ja Stefanilla kesti. Aikuiset pystyy asiansa sopimaan ja lasten pitäisi olla etusijalla. 

Vierailija
225/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia imee Stefun yritysten talouden kuralle. Voipi kaduttaa parin vuoden päästä kun rahat jotka piti käyttää yritystoiminnan kehittämiseen, menivät Sofian laukkuihin, helikopterilennätyksiin ym. turhaan.

Voin myös kuvitella linnassa istuvan ex-rakkaan mietteitä, kun ensin makselet kaiken, jopa daamin kymmenien tuhansien velat!!! :O ja mitä jää jäljelle. Ja on tuomittu rikollinen jne, mutta että noin katkerasti vielä petettykin! Ja homma jatkuu suunnitelmallisesti. Muidu niittää tasaiseen tahtiin, kuin kone.

Vierailija
226/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena hymyilyttää tämän tarinan seuranta :)

Vierailija
227/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kitise, jos mies pitää samanlaista huolta myös lapsestaan. Tuskin Martina itse Stefun rahoja kaipaa, muuta kuin lapsensa elintason ja hyvinvoinnin takia.

Hyvistä ei Martinasta saa tekemälläkään, vaikka hyvin näyttää manipulointi moniin uppoavan.

Vierailija
228/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stefulla nyt laastarisuhde?

Vierailija
229/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Sohvi ollut se, joka kuvasi jotain tavan kuntoilijaa salilla "ei niin parhaasta kuvakulmasta" ja laittoi sen kuvan maailmalle kaiken nähtäväksi? Siis salaa?

Vierailija
230/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuulin vierestä, kun Martina huusi miehelleen puhelimessa. Oli pitkä puhelu ja tosi asiatonta ja kylmää kielenkäyttöä. Lapset puuhailivat ja kuuntelivat vieressä. En kuuntelisi miehenä päivääkään Martinan uhoamista!

Mitä asia koski, edes suurinpiirtein? Ehkä tulistui aiheesta. Kuvaavaa on kai, että lapset silläkin kertaa olivat Martinan hoidettavina.

Hieno esimerkki siitä, miten kaikki voi halutessaan selittää toisen syyksi.

Narsistinen luonne toimii juuri tuolla tavoin antaen ymmärtää, että vika on aina siinä oman henkisen tai fyysisen väkivallan kohteessa: "Kato nyt, mitä sä sait mut tekemään".

Kuten Stefan. Rattijuopumus martinan syy kun soitti poliisit. Sylkeminen Martinan syy kun ärsytti.

Toden totta näin toimii narsisti

Vierailija
231/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Sohvalla on uusi laukku?

Vierailija
232/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvistä ei Martinasta saa tekemälläkään, vaikka hyvin näyttää manipulointi moniin uppoavan.

Niin näyttää Sofiakin

Vierailija
233/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvitti kun Sofia kommentoi instakuvaansa, että katso verotiedoista. Kun joku kyseli mitä tekee työkseen/millä elättää itsensä tms.

Niin minkä vuoden verotietoja? Kaikki tietää ettei Sohvilla verotettavia ansiotuloja ole ollut sen jälkeen kun jäi kiinni Katiska jutussa. Silloin loppui fitclub finlandin valmennukset, ei ole saanut some yhteistöitä, ei ole ollut juontohommia ja esittelyjä. Ammattiahan tolla ei kai olekkaan? Kukaan ei ikäväkyllä maksa siitä että kuvaa omaa lärviään someen.

Kuka edes ostaa tai osti jotain fitnesspaketteja henkilöltä jolla ei tietääkseni ole liikunnan alan tai ravitsemustieteiden koulutusta?

Liittyikö noi valmennukset pesusytteisiin? Että raha putsaantui sitä kautta?

Vierailija
234/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö se meni?

"Ku mä niinku haluun aina olla Kardashiaani niin mä leikin sitä, mut sä voisit olla se niiden Scott Disick. Mä voin tuunata susta meikillä ja karvoilla sen näköstä ja ostat vaan lisää hienoja puolen millin autoja alle ja mä tartten 50 uutta merkkilaukkuu, niin kohta me saadaan oma Kardashians Finland-ohjelma telkkariin jossa eletään leveesti ja kaikki on meille kateellisia ja kun me ollaan niin nokkeliakin, mut mistä mä saisin vauvan joka näyttäis Kanyen tai Travisin trendivaatevauvalta?"

Vierailija
235/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko stefulla nyt laastarisuhde?

On. Aku-Ankka -laastari teipattuna molempien silmien päälle.

Vierailija
236/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Stefun elämän kohtalo olla maksajana ULKONÄKÖKESKEISILLE naisille jotka tunkee silikonia rintoihin, fyllinkiä huuliin, irtokarvaa hiuksiin ja ripsiin, ja treenaavat ja julkaisevat itsestään kuvia joissa näkyy enemmän ihoa kuin vaatetta?

Kannattaisiko hankkia joku fiksunnäköinen, määrätietoinen, koulutettu ja oman työpaikan omaava nainen rinnalleen eikä haalia noita Seiskajulkkisnaisia? Eihän Stefu alunperin edes halunnut julkkikseksi!

Kannattaisikohan koko kolmikon hakea apua itselleen ennen kuin edes miettivät parisuhdetta?

Vierailija
237/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyikö noi valmennukset pesusytteisiin? Että raha putsaantui sitä kautta?

Ihmettelen keitä ne ihmiset on joiden fitnespaketti ennen ja jälkeen kuvia on edelleen sen instagramissa? Joitakin ihan satunnaisia kuvia netistä? Ostettuja seuraajia? Miksi ne kuvat ovat siellä jos ei enää paketteja myy? Ovatko feikkikulissina?

Jotkut tunnetummat bloggaajat sai sen fitnesspaketin kokeiluun, mutta heidän kuviaan ei siellä instagramissa näy, ja muistelisin ettei se palaute heiltä ollut kovin positiivista vaikkakin ystävällistä.

Vierailija
238/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus Martinalla on? Sofia on nyt kuitenkin voittanut fitnesskisan. Nyt on toki vaikea tilanne - mutta on me olleet oikeudenkäynnit Martinallakin. Hän on lisäksi tuomittu useamman kerran. Sofialla ei taida olla tuomiota mistään.

Ei sillä, että itse ostaisin mitään kummaltakaan.

Vierailija
239/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö se meni?

"Ku mä niinku haluun aina olla Kardashiaani niin mä leikin sitä, mut sä voisit olla se niiden Scott Disick. Mä voin tuunata susta meikillä ja karvoilla sen näköstä ja ostat vaan lisää hienoja puolen millin autoja alle ja mä tartten 50 uutta merkkilaukkuu, niin kohta me saadaan oma Kardashians Finland-ohjelma telkkariin jossa eletään leveesti ja kaikki on meille kateellisia ja kun me ollaan niin nokkeliakin, mut mistä mä saisin vauvan joka näyttäis Kanyen tai Travisin trendivaatevauvalta?"

Sehän heitti itse siis Sofia tätä läppää tänne atefu on vähän kuin Scott Disick. Kenellä muulla tulisi edes mieleen tällaista.

Stefu on niin talutettavissa, sääli. Jos hakisi apua terapiasta lentäisi Sofia kuin leppäkeihäs.

Vierailija
240/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Sohvi ollut se, joka kuvasi jotain tavan kuntoilijaa salilla "ei niin parhaasta kuvakulmasta" ja laittoi sen kuvan maailmalle kaiken nähtäväksi? Siis salaa?

Ja eikös se ollut kommentoinutkin salaakuvatun miehen vermeitä? Taisi saada jonkun muistutuksenkin tai jotain. Selviää tästäkin sen oikea luonne. Itserakas ja röyhkeä.