Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilen taiteellisesta naisesta. Miksi sellainen on niin vaikea löytää?

Vierailija
17.05.2020 |

Tinderissä kohtuusuuren kaupungin tarjonta tarjosi vain kahta taidenaista..

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta aidosti nauttii mm. klassisesta taiteesta, tykkää aidosti käydä museoissa ja pitää arkkitehtuurista jne., pitää olla joku 110-115ÄO nainen. Ja näitä on vain pari prosenttia väestöstä.

Tempparinaisia sen sijaan löytyy joka nurkan takaa.

Vierailija
2/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tinderistä löydä. Taiteelliset naiset on haluttuja. Ottajia löytyy. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut antaa sulle mun mätseistä muutaman tuollaisen jos voisin. En tiedä miksi tykkäävät mun profiilista kun itseä ei taidehommat kiinnosta yhtään, haluaisin sporttisen naisen.

Vierailija
4/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsit tinderistä etkä sieltä, missä taiteelliset naiset ovat livenä?

Vierailija
5/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse "taiteellinen"? Oikeasti taiteellinen nainen haluaa varmaan kanssaan henkisesti samantyyppistä ja -tasoista seuraa. En usko, että heitä rivijonnet ja peruspertit kiinnostavat.

Vierailija
6/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ehkä kannattaa tarkentaa mitä tarkoitat "taiteellisella". Riittääkö harrastus, vai pitääkö olla ammatti? Osa taiteesta tuloja saavista tekee taidetta sivutyönään. Onko harrastuksena riittävä aktiivinen kulutus vai pitääkö luoda itsekin?

Kaikki naiset eivät työtään mainosta Tinderissä. Mitäs jos lisäisit omaan profiiliisi maininnan että tykkäät taiteellisista naisista, niin jospa niitä löytyisi sitä kautta?

Vierailija
7/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tarkoitat taiteellisella naisella, mutta olen kuullut näyttäväni taiteellisella, johtuu kai siitä että omaan suht persoonallisen tyylin. Toki pidän muutenkin taiteesta kovasti. Mutta en halua parisuhdetta.

Vierailija
8/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista kun mun Tinderissä on just yliedustettuna näitä taiteellisia naisia. Itse kun en tajua taiteesta mitään niin laittanut kaikki vasemmalle. Taiteelliselle miehelle luulisi nimenomaan olevan ottajia.

M37

Vierailija
9/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan sellaisia boheemeja taiteentekijöitä.. Maalari, laulaja, kirjailija, valokuvaaja, tanssija esimerkiksi! Persoonnalliselle tyylille sykkkii!

Vierailija
10/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taiteellisena miehenä havainnut että taiteelliset naiset eivät halua taiteellista miestä. Ilmeisesti haluavat vastakohtia.

Vierailija
11/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista. Olet myöhässä, kohdallani. Tein lapset weeteen kanssa ja näillä mennään. Sex life on bueno. Toivottavasti löydät etsimäsi♥️♥️♥️

Vierailija
12/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteellisia naisia löytyy eniten pääkaupunkiseudult ja Tampereelta. Pienemmillä paikkakunnilla yksittäisiä

Vierailija
13/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta aidosti nauttii mm. klassisesta taiteesta, tykkää aidosti käydä museoissa ja pitää arkkitehtuurista jne., pitää olla joku 110-115ÄO nainen. Ja näitä on vain pari prosenttia väestöstä.

Yli 110 äly on väestötasolla n. 16 %:lla. Eli ei nyt mitenkään harvinaista.

Vierailija
14/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan sellaisia boheemeja taiteentekijöitä.. Maalari, laulaja, kirjailija, valokuvaaja, tanssija esimerkiksi! Persoonnalliselle tyylille sykkkii!

Missä kuvaamasi kaltaisia naisia on? Itsekin haaveilen kuvailemastasi.

Vierailija
15/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan sun sykkeestä välitä🤣😂

Vierailija
16/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku haluaisi tyhmän? Eihän noin alhaisen äo:n omaavan ihmisen kanssa voi edes keskustella normaalisti.

Vierailija
17/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soluttaudu taidepiireihin: ensi-illat, näyttelynavajaiset, maalauskurssit, opinnäytekonsertit. Nyt korona-aikana huono neuvo, mutta normaalisti toimii.

Sanoisin, että et helpolla löydä Tinderistä etkä Facebookistakaan. Monet taidenaisiksi identifioituvat ovat introvertteja.

Mutta jos sellainen wannabe-taidetäti kelpaa, niin niitä on työväenopiston kursseilla ja kirjapiireissä. Heidät tunnistaa jo kaukaa värikkäistä, telttamaisista mekoista + puuhelmistä.

Vierailija
18/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että tempparinaisia on enemmän kuin taidenaisia?

Vierailija
19/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että taiteelliset naiset ovat jossain muualla kuin tinderissä. Tinder on ihan liian rahvaanomainen paikka. Ja sitten sinun pitäisi olla sellainen mies, josta taiteelliset naiset kiinnostuvat. Oletko varma, että olet taiteellisten naisten  mielestä kiinnostava?

Vierailija
20/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän mitä tuolla "taiteellisella" tarkoittaa. Alan ammattilaista, vai sellaista boheemia "elämäntapataiteilijaa". 

Itse elätän itseni taiteellisella alalla (joskin nyt kaikki työt peruttu moneksi kuukaudeksi). Kaipaan kumppaniksi älykästä ja keskustelutaitoista miestä, jolla on kyky empatiaan ja viihtyy myös kanssani luonnossa. Ei tarvitse olla itse taiteilija, mutta pitää ymmärtää alani reunaehdot (esim epätyypilliset työajat). Eipä ole tuollaisia miehiä juurikaan vapaana kuljeskellut, ne kun revitään käsistä. Olen itse vieläpä vähän ujo ja introverttiyteen taipuvainen enkä osaa pitää ääntä itsestäni, että katsokaa, täällä on sinkkunainen, iske minut. En osaa flirttailla myöskään. 

Sellainen analyyttinen vähän nörtti mies, esim tutkija, dippainssi, luonnontieteilijä tms voisi olla kyllä loistava kumppani jos ei toista taiteilijaa löydy... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi