Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilen taiteellisesta naisesta. Miksi sellainen on niin vaikea löytää?

Vierailija
17.05.2020 |

Tinderissä kohtuusuuren kaupungin tarjonta tarjosi vain kahta taidenaista..

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta aidosti nauttii mm. klassisesta taiteesta, tykkää aidosti käydä museoissa ja pitää arkkitehtuurista jne., pitää olla joku 110-115ÄO nainen. Ja näitä on vain pari prosenttia väestöstä.

Tempparinaisia sen sijaan löytyy joka nurkan takaa.

Niin, 150 ÄO nainen ei kelpaa, tempparinaiset saa kyllä helpostikin seuraa.

Vierailija
42/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteelliset viettävät yleensä vapaa-aikansa taiteillen. Ala siis harrastaa taiteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteellisuuden lisäksi jos olisi vielä ajatteleva niin olisi valioyksilö

Vierailija
44/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityksenne ovat niin mustavalkoisia, ettei mitään rajaa. Jaatte naiset "taidenaisiin" ja "tempparinaisiin". Lol.

Vierailija
45/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole helpompaa kuin löytää taiteellinen nainen. Menet vain mukaan kansalaisopiston tai avoimen yliopiston jollekin taide-kuvataide-musiikkikurssille tms.

Ovatko yleensä kauniita?

Mitä??? Ootko sinä komea?

Vierailija
46/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta aidosti nauttii mm. klassisesta taiteesta, tykkää aidosti käydä museoissa ja pitää arkkitehtuurista jne., pitää olla joku 110-115ÄO nainen. Ja näitä on vain pari prosenttia väestöstä.

Jos palstalla on kuvauksen mukainen 40+ sinkku lesbo niin olen kiinnostunut ;)

Vierailija
47/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tempparinaisia sen sijaan löytyy joka nurkan takaa.

Meniköhän vähän alakanttiin tuo äo? :D t. taiteellinen taiteilijaluonne

Vierailija
48/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydy tinderistä. Ja jos tapaat livenä, niin kuitenkin sanot että olen outo tylsä luuseri, kun tykkään soittaa pianoa ja tehdä ruokaa vapaa-ajalla. Omasta kokemuksesta kaikki kulturellia naista etsivät miehet aina sitten pettyvät siihen kulturelliin naiseen, kun sitä ei terassit, baarit ja festarit kiinnosta. Eikä miestä itseään kiinnosta lähteä taidemuseoon, teatteriin tai konsertiin. Siis meidän melkein kolmekymppisten keskuudessa näin.

tv. arkkitehtinainen

Vierailija
49/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin menet taidekouluun, taideluokissa on naisenemmistö ollut jo kohta vuosikymmenen. Siellä on mistä valita.

Vierailija
50/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyl kiva ilta-auringossa siemailla kahvia ja katseella nautiskella kun kulta luo. Välillä kysyy mielipidettä. Menee hetki kun kysymys menee raukeaan tajuntaan. Antaa mielipiteensä ja syventyy takaisin nauttimaan olemassaolosta. Kun on itse monta projektia menossa niin on äärimmäisen mukavaa vastavuoroisesti seurata kun joku tekee intohimoisesti jotakin. Olisipa mahtavaa. Saisi se olla aamuaurinkokin jos siitä kiinni.

Vierailija
51/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa kuin aiemmassa kommentissa, että itse olen vahvasti taiteellinen ja luova nainen, mutta ikävä kyllä joudun käymään finanssialan töissä niin en pukeudu "räväkästi" tai boheemisti. Ei minulla ole mitään varsinaista tyyliä edes vaan mikä milloinkin miellyttää, toki visuaalisuus näkyy pukeutumisessa mutta hyvin voi olla kaupassa se farkut ja huppari. Tiedä sitten, jotkut taiteilijat tuovat persoonaa esiin vahvasti pukeutumisessa mutta moni ei. On minullakin näyttävämpiä ja erikoisempia vaatteita, mutta usein tuntuu että ehkä ne eivät ole oikeasti sitä luovinta taiteilijatyyppiä joilla on joku kokomusta graafinen asu ja musta hattu, näyttävät rillit ja lyhyt polkka ja skandinaavinen sisustus.. Pukeutumisen perusteella tuskin löytyy siis.

Vierailija
52/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä onnellisessa asemassa, että olen naimisissa taiteellisen, fiksun naisen kanssa. Jolla on myös suuri sydän ja jalo luonne.

Tiedän: olen onnenpekka!

Vierailija
53/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen taiteellisena miehenä havainnut että taiteelliset naiset eivät halua taiteellista miestä. Ilmeisesti haluavat vastakohtia.

Näin on. Koska voidakseen käyttää taiteellista kapasiteettiaan, pitää talossa olla joku toinen(kin) käytännön asioihin, taloudenhallintaan ja vastuuseen kykenevä aikuinen. Ja mun kokemukseni mukaan taiteelliset miehet ei tässä porukassa loista. Äidin on todella vaikeaa tehdä luovaa työtä (Toki alasta riippuen), mutta panostaa täysillä, jos ei ole kumppania, joka kykenee kantamaan isosti vastuuta ihan niistä tavallisista kodin asioista- eli edes sen oman puolikkaansa verran. Lisäksi, kun itse on jo luova, ei tarvitse luovaa miestä tuomaan sitä luovaa jännitystä ja säröä elämään.  Jonkunlaista näkemystä toki pitää miehellä olla, muuten ei maailmat kohtaa. Kolmanneksi- taiteellinen mies- taas alasta riippuen, on aika usein addikti. Ja kuka hullu semmoista vaivoikseen ottaa. Terv. Taiteellinen nainen

Vierailija
54/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa kuin aiemmassa kommentissa, että itse olen vahvasti taiteellinen ja luova nainen, mutta ikävä kyllä joudun käymään finanssialan töissä niin en pukeudu "räväkästi" tai boheemisti. Ei minulla ole mitään varsinaista tyyliä edes vaan mikä milloinkin miellyttää, toki visuaalisuus näkyy pukeutumisessa mutta hyvin voi olla kaupassa se farkut ja huppari. Tiedä sitten, jotkut taiteilijat tuovat persoonaa esiin vahvasti pukeutumisessa mutta moni ei. On minullakin näyttävämpiä ja erikoisempia vaatteita, mutta usein tuntuu että ehkä ne eivät ole oikeasti sitä luovinta taiteilijatyyppiä joilla on joku kokomusta graafinen asu ja musta hattu, näyttävät rillit ja lyhyt polkka ja skandinaavinen sisustus.. Pukeutumisen perusteella tuskin löytyy siis.

No taiteellisuus ja luovuus ei kyllä ole mistään vaatteista kiinni. Pätkän vertaa. Näyttävä vaate ei korreloi yhtään mihinkään, kun puhutaan oikeasti luovista ihmisistä. Luovuus on aivotoimintaa, käsillä tekemistä, kehonsa käyttämistä. Vaatteet ripustetaan siihen päälle. Mistä kukakin tykkää. Mun näkemys tähän asiaan on, että ihmisellä jolla on rikas ja taiteellinen maailma, on elämässään ihan muuta sisältöä kuin vaatteet. Siitäkin huolimatta että tykkää pukeutua ja pukeutuu persoonallisesti. 

Vierailija
55/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydy tinderistä. Ja jos tapaat livenä, niin kuitenkin sanot että olen outo tylsä luuseri, kun tykkään soittaa pianoa ja tehdä ruokaa vapaa-ajalla. Omasta kokemuksesta kaikki kulturellia naista etsivät miehet aina sitten pettyvät siihen kulturelliin naiseen, kun sitä ei terassit, baarit ja festarit kiinnosta. Eikä miestä itseään kiinnosta lähteä taidemuseoon, teatteriin tai konsertiin. Siis meidän melkein kolmekymppisten keskuudessa näin.

tv. arkkitehtinainen

Kultturelli on ehkä vähän eri asia kuin taiteellinen ja luova? 

Vierailija
56/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsityksenne ovat niin mustavalkoisia, ettei mitään rajaa. Jaatte naiset "taidenaisiin" ja "tempparinaisiin". Lol.

Mikä on temppari?

Vierailija
57/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiteellisuuden lisäksi jos olisi vielä ajatteleva niin olisi valioyksilö

Minä olen fiksu, hauska, ajatteleva, taiteellinen, luova- heh, vaikka itse sanonkin.  Viihdyn hyvin omassa elämässäni.  En kuitenkaan ole enää kolmekymppinen- kaikki tuo on vaatinut kypsymistä ja elämänkokemusta. Enkä mene minkäänlaisiin miestä miellyttäviin muotteihin. Eikä tulis mieleenkään koskaan mennä johonkin tinderin ihmismyymälään esineeksi jonka voi valita. 

Vierailija
58/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen mutta tinderiin en mene

Vierailija
59/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tv. arkkitehtinainen

Kultturelli on ehkä vähän eri asia kuin taiteellinen ja luova? 

Minulle nämä kulkevat käsi kädessä. Tuttavapiirini arkkitehti- ja suunnittelijanaiset (ja miksei miehetkin) ovat kyllä kaikki sekä taiteellisia, luovia, että kulturelleja. Ja jossain tapauksissa jopa noiden taidenäyttelyiden/näytelmien/tapahtumien sisältöjen tuottajia. Eri asia ovat tietty minkkiturkissa oopperassa pönöttävät kulttuurirouvat jotka eivät itse osaa soittaa tai laulaa nuottiakaan, silloin en välttämättä luokittelisi henkilöä luovaksi tai taiteelliseksi vaikka taiteesta pitääkin. Turhaa kuitenkin tällainen vääntö, jokainen nauttikoon ja harrastakoon sitä mistä itse pitää.

Vierailija
60/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaipaamasi nainen, muttet löydä mua tinderistä.

Vähän mielikuvitusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä