25-35v naisilla kauheasti naama-, kaula-, käsivarsitatuointeja
Selasin tinderiä huvikseni, vaikka löinkin kaikki vasemmalle, koska periaatteellisesti vastustan Tinderiä ja sitä mitä se on tehnyt pariutumiselle. Monien toistuvien epämiellyttävyuksien joukosta havaitsin erityisesti sen, että naisilla on uskomattoman paljon tatuointeja, jotka pysyvästi vaikuttavat kyseisten naisten kanssakäymiseen muiden ihmisten kanssa. Tällaisiksi luen mm. kasvotatuoinnit, kaulatatuoinnit, rintakehän tatuoinnit, sekä koko käsivarren tatuoinnit, mahdollisesti sisältäen myös rystyset.
Varmaan joka viidennellä tai kuudennella selaamallani naisella oli joku tuosta listasta. Miksi? Mikä pakottaa naiset tähän?
M/40
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset ottaa nykyään kaveritatuointeja eli ilmeisesti samanlaiset kuvat ihoon. Tämä oli ennen ainakin yleinen tapa narkomaanipiireissä kahden rakastavaisen kesken ottaa samat kuvat esim sydämet jotka nuoli lävistää. Eikö tatuoinnit olleet ennen vain seilorien, prostitoitujen ja rikollisten juttu?
Tatuoinnit ovat ainakin 2000v vanha juttu. Useimmiten sellaisia oli niillä, jotka olivat kuninkaallisia tai muuten johtavassa asemassa heimoissa.
Kenellä kuninkaallisilla on ollut tatuointeja? Ai Englannin? No joo ymmärrän kyllä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en koskaan ottanut yhtäkään tatuointia, nykyään alkaa olla uniikimpi ilman niitä.
n37
jaa semmonen uniikki lumihiutale sieltä. kyllä varmaan kaikki miehet oikee janoaa tollasta neljääkymmentä lähenevää tautoimatonta harvinaisuutta
Kyllä se alkaa oikeasti harvinaisempaa olla vaikka tietysti luulit, että olet uniikimpi sen töherryksesi ansiosta.
Usko huviksesi, mulla ei ole yhtäkään tautointia. Mutten kuvittele olevani parempi ihminen sen takia.
Joo. Katsos kun miesten tehtävä ei ole koskaan olla naisia miellyttävä, vaan itseä miellyttävä. Sinun kaltaisiasi naikkosia tietenkin ärsyttää huomata että miehet ei toteuta naisten käskyjä ja laita itseään naisten silmää miellyttäväksi. Eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
Se että naiset haluaa ottaa tatuointeja vaikka naamaan niin ihan siksi. Vähän sama kun kysytään että miksi joku nainen kynii tukan ja värjää sen siniseksi niin ihan siksi kun hän itse haluaa niin tehdä.
Apn kaltaisia miehiä tietenkin ärsyttää huomata että naiset ei toteuta miesten käskyä ja laita itseään miesten silmää miellyttäväksi. Katsos kun naisten tehtävä ei ole koskaan olla miehiä miellyttävä vaan itseään miellyttävä
Ja menit sinne tinderiin jotta saisit haukkua omasta mielestäsi itseäsi huonompia ihmisiä? Ei kumma ettei naista ole matkaan tarttunut. Ja muuten älä huoli ei ne tatuoidut(kaan) sinua huolisi.
T.tatuoimaton nainen jolla on maailman ihanin miniä jolla tatuointeja riittää ja joka rakastaa minun poikaani
Vierailija kirjoitti:
Joo. Katsos kun miesten tehtävä ei ole koskaan olla naisia miellyttävä, vaan itseä miellyttävä. Sinun kaltaisiasi naikkosia tietenkin ärsyttää huomata että miehet ei toteuta naisten käskyjä ja laita itseään naisten silmää miellyttäväksi. Eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
Se että naiset haluaa ottaa tatuointeja vaikka naamaan niin ihan siksi. Vähän sama kun kysytään että miksi joku nainen kynii tukan ja värjää sen siniseksi niin ihan siksi kun hän itse haluaa niin tehdä.
Apn kaltaisia miehiä tietenkin ärsyttää huomata että naiset ei toteuta miesten käskyä ja laita itseään miesten silmää miellyttäväksi. Katsos kun naisten tehtävä ei ole koskaan olla miehiä miellyttävä vaan itseään miellyttävä
Ja menit sinne tinderiin jotta saisit haukkua omasta mielestäsi itseäsi huonompia ihmisiä? Ei kumma ettei naista ole matkaan tarttunut. Ja muuten älä huoli ei ne tatuoidut(kaan) sinua huolisi.
T.tatuoimaton nainen jolla on maailman ihanin miniä jolla tatuointeja riittää ja joka rakastaa minun poikaani
Miehet juuri on niitä jotka esim treenaa naisia varten ja nauttii kun naiset katselee. Käyvät korkeakouluja statuksen takia jne. Niiin se vaan on
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähihoitajilla on paljon tatuointeja?
Tatuointien määrä korreloi käänteisesti älykkyysosamäärään.
Varmaan noilla on ollut piirustuspaperista puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meanwhile... Kultti on laittamassa kiinni 85 000e uuteen löytöönsä. Niin että mitenkä oli sen miellyttämisen kanssa?
Toivottavasti kenenkään elämä ei pääty siihen, että jollain toisella sattuu olemaan tatuointi. Jos ei tykkää, kuka käskee ottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en koskaan ottanut yhtäkään tatuointia, nykyään alkaa olla uniikimpi ilman niitä.
n37
jaa semmonen uniikki lumihiutale sieltä. kyllä varmaan kaikki miehet oikee janoaa tollasta neljääkymmentä lähenevää tautoimatonta harvinaisuutta[/
Varmasti enemmän vientiä kuin tatuoituna nelikymppisenä.
Onko nelikymppisenä ylipäätään vientiä? Eikö sillon oo jo perhe hankittuna jne ainaki pitäisi olla. Toinen jalka haudassa jne[/
Näet sitten, kun itse olet nelikymppinen, jos et ennen sitä kupsahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n37
jaa semmonen uniikki lumihiutale sieltä. kyllä varmaan kaikki miehet oikee janoaa tollasta neljääkymmentä lähenevää tautoimatonta harvinaisuutta[/
Varmasti enemmän vientiä kuin tatuoituna nelikymppisenä.
Onko nelikymppisenä ylipäätään vientiä? Eikö sillon oo jo perhe hankittuna jne ainaki pitäisi olla. Toinen jalka haudassa jne[/
Näet sitten, kun itse olet nelikymppinen, jos et ennen sitä kupsahda.
jaa. eli ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n37
jaa semmonen uniikki lumihiutale sieltä. kyllä varmaan kaikki miehet oikee janoaa tollasta neljääkymmentä lähenevää tautoimatonta harvinaisuutta
No en myöskään käytä urpoja termejä ja osaan kirjoittaa :D
En myöskään ole tinderissä selattavana vaikka sinkku olenkin.
Joo ne urpot termit on nykyaikaa tervetuloa. Surullista kyllä että 40v kirjottelee täällä palstalla kun ei muuta tekemistä ole elämässää
Eipä näytä olevan sinullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n37
Joo ne urpot termit on nykyaikaa tervetuloa. Surullista kyllä että 40v kirjottelee täällä palstalla kun ei muuta tekemistä ole elämässää
Eipä näytä olevan sinullakaan.
Joo onse kumma ettei parikymppisellä ole lapsia tai muuta ajanvietettä karanteeniaikana. Ainakaan en arvostele toisia ulkonäön perusteella vauvapalstalla niin paljon ku kerkeää
Henkilökohtaisesti mua todella ihmetyttää, miten jonkun toisen ulkonäkö voi nostattaa noin vahvoja negatiivisia tunteita jossain toisessa ihmisessä. Kyseessähän on hänen tyylinsä, ei sinun. Jos et halua tatuointeja, älä hanki niitä. Makuasioista ei voi kiistellä. Itse en pidä tatuoinneista juurikaan, mutta ei mua ota aivoon jos jollain toisella on tatuointi :D Vähän sama juttu kun en tykkää verkkari-tuulipuku-tyylistäkään, tai vaaleista hiuksista, mutta ei ne ärsytä muilla ihmisillä. Ja jos parisuhteesta puhutaan, niin todellakin voisin seurustella ihmisen kanssa, jonka tyyli ei ihan kaikin tavoin miellytä. Mulle suhteessa on tärkeää yhtenevä arvomaailma, keskustelut, rakkaus, huolenpito, seksi jne. Tatuoinnit ei vaikuta näihin asioihin. Ja jos sulle on ultimaattinen turn-off seurustella tatuoidun ihmisen kanssa, niin voit vapaasti valita kumppanin jolla tatuointeja ei ole. Tämäkään ei silti tarkota, että kannattaa ärsyyntyä siitä että jollain niitä tatskoja on – et sinä voi kaikkien maailman naisten kanssa seurustella kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti mua todella ihmetyttää, miten jonkun toisen ulkonäkö voi nostattaa noin vahvoja negatiivisia tunteita jossain toisessa ihmisessä. Kyseessähän on hänen tyylinsä, ei sinun. Jos et halua tatuointeja, älä hanki niitä. Makuasioista ei voi kiistellä. Itse en pidä tatuoinneista juurikaan, mutta ei mua ota aivoon jos jollain toisella on tatuointi :D Vähän sama juttu kun en tykkää verkkari-tuulipuku-tyylistäkään, tai vaaleista hiuksista, mutta ei ne ärsytä muilla ihmisillä. Ja jos parisuhteesta puhutaan, niin todellakin voisin seurustella ihmisen kanssa, jonka tyyli ei ihan kaikin tavoin miellytä. Mulle suhteessa on tärkeää yhtenevä arvomaailma, keskustelut, rakkaus, huolenpito, seksi jne. Tatuoinnit ei vaikuta näihin asioihin. Ja jos sulle on ultimaattinen turn-off seurustella tatuoidun ihmisen kanssa, niin voit vapaasti valita kumppanin jolla tatuointeja ei ole. Tämäkään ei silti tarkota, että kannattaa ärsyyntyä siitä että jollain niitä tatskoja on – et sinä voi kaikkien maailman naisten kanssa seurustella kuitenkaan.
Joillakin on vain sellaisia ongelmia että pitää kertoa MUILLE miltä heidän PITÄISI näyttää koska juuri MINÄ en pidä tällaisesta. Tai sitten on vain kateellinen jostain
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä on erikoista sillä tatuoinnit laskevat naisen markkina-arvoa selvästi.
Niin on erikoista että silti haluavat ottaa? Millon miehet oppii ettei naiset tee MITÄÄN heitä varten. Siis oikeasti. Ei kellään kiinnosta vtuakaan mitä mieltä olet jos olet mies. Naiset hallitsee parisuhdemarkkinoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä on erikoista sillä tatuoinnit laskevat naisen markkina-arvoa selvästi.
Niin on erikoista että silti haluavat ottaa? Millon miehet oppii ettei naiset tee MITÄÄN heitä varten. Siis oikeasti. Ei kellään kiinnosta vtuakaan mitä mieltä olet jos olet mies. Naiset hallitsee parisuhdemarkkinoita
Niin lähinnä suomalaiset naiset ovat tällaisia valitettavasti.
Ei. Kyllä sen huomaa etelä-euroopan valtioissakin että miehet kohtelee ihan ku jotain kuningatarta vaikka on tavallisen näköinen. Suomessa miehet ihmettelee miksei kaikki naiset miellytä ja laihuta ja ajattele aina miehiä. Koska ette arvosta kuitenkaan. Kelpaa vaan sellanen kotiorja thaimaasta lirkuttelemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Surullista jos nainen ei edes halua näyttää viehättävältä.
Tatuoidut naiset yleensä panostavat ulkonäköönsä enemmän. Se on pieni vähemmistö miehistä, joka ei pidä tatuoiduista naisista. En tunne ainuttakaan tatuoitua naista, jolla olisi ollut vaikeuksia saada miestä, enkä miestä, jota tatuoinnit olisivat haitanneet. Minulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaat voivat halutessaan viedä puolet omaisuudesta. Kaipa tuo on joka lantin arvoista?