25-35v naisilla kauheasti naama-, kaula-, käsivarsitatuointeja
Selasin tinderiä huvikseni, vaikka löinkin kaikki vasemmalle, koska periaatteellisesti vastustan Tinderiä ja sitä mitä se on tehnyt pariutumiselle. Monien toistuvien epämiellyttävyuksien joukosta havaitsin erityisesti sen, että naisilla on uskomattoman paljon tatuointeja, jotka pysyvästi vaikuttavat kyseisten naisten kanssakäymiseen muiden ihmisten kanssa. Tällaisiksi luen mm. kasvotatuoinnit, kaulatatuoinnit, rintakehän tatuoinnit, sekä koko käsivarren tatuoinnit, mahdollisesti sisältäen myös rystyset.
Varmaan joka viidennellä tai kuudennella selaamallani naisella oli joku tuosta listasta. Miksi? Mikä pakottaa naiset tähän?
M/40
Kommentit (118)
Sen takia ne on Tinderissä hakemassa miestä kun livenä vaikea saada miestä moisten tarrojen kanssa.
Mulla ei oo yhtäkään enkä aio hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Kovin monella miehelläkin on tatuointeja, enkä pidä niistä yhtään. Silti rakastuin mieheeni, vaikka hänellä on typerä tatuointi käsivarressa.
Vähän eri asia tuo sinun tapauksesi kuin nämä jotka töherrysten peitossa kauttaaltaan.
Selaatko jonkun Perä-Pihkalan tindertarjontaa? Eipä ole Helsingissä näkynyt naama- ja kaulatatskoja kuin huumediilerien pidätyskuvissa.
Vaimolla on yksi pieni tatuointi. Vituttaa sitäkin töherrystä katsella päivittäin.
M35
Minulla ei ole yhden yhtä tatuointia eikä läväriä. Ei edes tavallisia korviksia. Ne olen jättänyt ottamatta lähinnä siksi, että pidän aina tukkaa auki eikä korviani edes näy melkein koskaan. Lisäksi pelkään keloideja.
Jos joskus otan tatuoinnin, otan korvaan jonkun ihan minikuvan. Siis en korvan taakse vaan ihan korvaan, niin kuin lehmillä :3 Muualle en edes harkitse tatskaa.
Vierailija kirjoitti:
Selaatko jonkun Perä-Pihkalan tindertarjontaa? Eipä ole Helsingissä näkynyt naama- ja kaulatatskoja kuin huumediilerien pidätyskuvissa.
Kyllä tämä ihan todellinen ongelma on. Kato vaikka Temptation Islandia.
Monet naiset ottaa nykyään kaveritatuointeja eli ilmeisesti samanlaiset kuvat ihoon. Tämä oli ennen ainakin yleinen tapa narkomaanipiireissä kahden rakastavaisen kesken ottaa samat kuvat esim sydämet jotka nuoli lävistää. Eikö tatuoinnit olleet ennen vain seilorien, prostitoitujen ja rikollisten juttu?
Varmaan siksi että kaksikymppisenä se on hyvä idea monen mielestä, kohottaa itsetuntoa, jäävät siihen koukkuun ja kolmekymppisenä huomaa ettei se ollutkaan yhtään hyvä idea. Ellei todella pidä niistä.
Eikös kiusaaminen ja muiden ulkonäön mollaaminen ole aina ollut white trashia?
Niin, nyt kun ei eletä enää keskiaikaa, on naisillakin lupa näyttää miltä itse tahtovat. Se on varmaan sulle rankkaa, koita kestää.
No en tietenkään ota mitään korvamerkkitatuointia!!! XDD vaan korvaan jonkun kivan pikku kuvion. JOS otan.
Joillekin korvatatuointi tarkoittaa myös korvan lähettyvillä olevaa tatskaa. Sellaista en ota ikinä. Enkä mihinkään muuallekaan kroppaani.
Joka kolmas katuu tatuointejaan jossain vaiheessa.
Itse kuulun kanssa niihin, että en tykkää tatuoinneista. Ehkä ne sopii jollekjin lihaksikkaalle raksa-kundille, mutta kaiken maailman pikkulikoilla näkee näitä, niin hui!
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ulkonäöstä eli ihmisen omista ominaisuuksista keskustella vaan tatuoinneista. Syntyykö ihmisiä koirantassun kuvat rintakehän päällä tai pääkallon kuva käsivarressa.
Miksi nelikymppinen mies selaa tinderissä 25-vuotiaiden profiileja?
Vierailija kirjoitti:
Koska olen kiinnostunut 25-35v naisten seurasta.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Presidentistä lähtien kaikki tekee näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ulkonäöstä eli ihmisen omista ominaisuuksista keskustella vaan tatuoinneista. Syntyykö ihmisiä koirantassun kuvat rintakehän päällä tai pääkallon kuva käsivarressa.
Ulkonäkö on ulkonäkö. Vai tarkoitatko, että tuon perusteella kaikkia voisi kiusata ja mollata heidän meikkien, hiusvärin, pukeutumistyylin jne takia? Tai että onnettomuuksien uhreja ja heidän arpia voi mollata, kun eiväthän he syntyneet niiden arpien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähihoitajilla on paljon tatuointeja?
Tyhmyys tiivistyy.
Anna olla. Kovin monella miehelläkin on tatuointeja, enkä pidä niistä yhtään. Silti rakastuin mieheeni, vaikka hänellä on typerä tatuointi käsivarressa.