Milloin olet viimeksi käynyt kodin ulkopuolella?
Missä? Käytkö säännöllisesti jossain? Työtä ei nyt lasketa.
Kommentit (34)
Päivittäin käyn kodin ulkopuolella. Ensi viikolla pitkästä aikaa kampaajalle ja mökille. Tällä viikolla kävin pitkästä aikaa ostoksilla vaatekaupassa.
Eilen kävin asuntonäytössä, oli ihanaa! Muutoin olen käynyt kerran viikossa kaupassa. Huomisesta lähtien taas normaalisti töissä junamatkoineen.
Noin klo 10 tänä aamuna kävin koiran kanssa lenkillä. Tunnin päästä lähden uudelleen ja samalla reissulla käyn vanhempieni luona.
Vierailija kirjoitti:
Siis pönöttääkö joku oikeasti kotona kaiket päivät??
Mä olen viidettä päivää kotona.
Pari kertaa viikossa käyn kaupassa. Apteekissa ja postissa silloin tällöin. Muualla en käy, en edes töissä.
Onneksi asutaan maatilalla niin tekemistä riittää.
Olen käynyt maaliskuun puolenvälin jälkeen vain työhuoneella, ruokakaupassa ja kävelyllä.
Tänään olin viimeksi tallilla klo 11.30–16. Käyn tallilla 2–3 kertaa viikossa.
Tänä aamuna. Käyn joka päivä ulkona pariin otteeseen.
Kaupassa, kuntosalilla ja hammaslääkärissä kävin viikolla. Eilen kävin kaupassa. Ensi viikollakin on pari käyntiä sekä kuntosalit.
Torstaina kävin kaupassa. Tiistaina menen taas kauppaan, yritän riskiryhmäläisenä vältellä edelleen kontakteja. Nyt on ollut aika kylmä, niin ei ole huvittanut kävelyllekään lähteä. Parvekkeella olen käynyt istuskelemassa.
Käyn päivittäin ulkoilemassa mikäli ei sada. Ruoat tilataan. Kauppakassin vien autolla vanhempieni oven taakse. Etätyötä teen. Näin on mennyt reilut 2 kuukautta. Tykkään. Ainoastaan Kreikkaan lomalle tekisi mieli, mutta mökkeilyksi menee (autz).
Viime viikolla käväisin puutarhalla. Edellisellä viikolla en käynyt missään.