Verkkotapaamisista normi?
Miksei voitaisi ottaa käytännöksi, että yhä useammin voisi valita verkkotapaamisen kasvotusten tapahtuvan sijaan? Toki jos ei ole nettiä tai laitteita, saisi mennä paikan päälle.
Korona-aikana olen nauttinut, kun ei tarvitse julkisilla matkustaa kaiken maailman palavereihin ja koulutuksiin. Ajankäyttö on tehokkaampaa näin ja minusta on ihana vaan olla rennoissa kotivaatteissa ja osallistua netin kautta. Toivon, että käytäntö yleistyy jatkossakin.
Muita?
Kommentit (8)
Ap jatkaa. Toivon myös, että saisimme jatkossa tehdä etätyötä esim. 2 päivää viikossa. Aiemmin ei ollut sallittua, vaikka kotoa pystyy hoitamaan työt... Henkinen hyvinvointini on parantunut ja nukun paremmin kun saan työskennellä kotoa. Ihanne olisi minulle 4 etäpäivää, 1 lähipäivä toimistolla, mutta tuskin on mahdollista koskaan...
Mä olen tehnyt jo 7 vuotta kokonaan etätöitä.
Ollut jo vuosia normi meidän työpaikalla sekä etäpalaverit että - työt.
Todennäköisesti yleistyy. Mutta samalla myös hakkerit yms keksivät keinoja kaapata lähetykset. Yrityssalaisuudet yms. voi myydä kalliilla kilpailijoille. Joissain lainaneuvotteluissa tai vastaavissa ei ole niin suurta riskiä vaikka tulisikin julkiseksi.
Meillä ei esimies kai luota, että tekisimme oikeasti töitä etänä... Ja muka työnteko hankaloituu, jos ei olla paikalla. Kyllähän sähköposti ja puhelin toimii, jos on jotain asiaa...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti yleistyy. Mutta samalla myös hakkerit yms keksivät keinoja kaapata lähetykset. Yrityssalaisuudet yms. voi myydä kalliilla kilpailijoille. Joissain lainaneuvotteluissa tai vastaavissa ei ole niin suurta riskiä vaikka tulisikin julkiseksi.
Voihan sitä sähköpostit ja intranetitkin hakkeroida.
Aika pitkälti omassa työpaikassani näin oli jo ennen koronaa sekä reilu vuosi sitten asunto lainaneuvottelut ja kaupat tehtiin sähköisesti. Nyt vaan tämä kaikki tuli laajelmalti isomman osan kansa tietoon.