Millaisia vaatteita pidät kotona, kun ei ole vieraita?
Itselläni yleensä aamutakki ainakin osan päivää, joko alusvaatteiden kanssa tai ilman. Sitten joku ohuehko joustava yläosa ja väljä hame tai leggingsit, joskus mekko. Jos on viileä niin lisäksi sisätakki ja pitkät sukat. Mm. farkkuja en pistäisi missään tapauksessa.
Kommentit (27)
Useimmiten mustat legginsit ja tunika yläosana. On yksi noshin tunika joka liian kulahtanut muuhun mutta niin siisti kuitenkin että yllärivieraat kehtaan ottaa siinä vastaan.
Sitten on ohut raidallinen pitkä neulemekko sileää neulosta. Rumat värit niin on päätynyt kotikäyttöön.
Joskus ihan yöpaita ja päällä lyhyt aamutakki.
Talvisin saattaa olla villasukat.
Tällä hetkellä on päällä farkut ja t-paita. Monesti on verkkarit tai caprit. Periaatteessa ihan tavallisia vaatteita pidän niin kotona kuin töissäkin. Joskus tosin pidän pyjamapäivän, jos ei tartte missään käydä ja mitään erityistä tehdä koko päivänä.
Kauheissa vaatteissa mimmit ja mammat kotona. Toivottavasti olet edes yksin kotona, sillä kukaan mies ei kauaa jaksa tuollaista katella.
En ainakaan minä. Ja oletteko kaikki työttömiä, kun päivät pitkät oleskelette aamutakissa tai pyjamassa?
Hyi helvetti millaisia suomalaiset naiset tuntuvat olevan kotioloissaan, ei ihme kunnon miestä löydy, ei sitten millään. Kuka terve mies tuollaista kotona haisevaa ja alusvaatteisillaan netissä ja Tinderissä päivät pitkät roikkuvaa naista haluaisi vaimokseen ja lastensa äidiksi.
M31
Collegehousut ja toppi tai t-paita. Usein olen kokonaan alasti.
Collegehousut ja yläosana toppi tai t-paita, kylmemmällä ilmalla yleensä huppari lisäksi. Kesällä käytän myös trikoomekkoja. Ihmisten ilmoille lähtiessä päällä on käytännössä aina farkut tai joku vähän siistimpi mekko.
En ole ehkä maailman tyylikkäin ihminen kotosalla, mutta pääasia että on hyvä olla.
En pääse työmoodiin, ilman aamupesua ja vaatteita. Pelkkä pyjama päällä voin joskus aukaista koneen, jos teams viestiä tulee jo puoli 8 aamulla. Kun olen hoitanut työasian pukeudun.