Millaisia vaatteita pidät kotona, kun ei ole vieraita?
Itselläni yleensä aamutakki ainakin osan päivää, joko alusvaatteiden kanssa tai ilman. Sitten joku ohuehko joustava yläosa ja väljä hame tai leggingsit, joskus mekko. Jos on viileä niin lisäksi sisätakki ja pitkät sukat. Mm. farkkuja en pistäisi missään tapauksessa.
Kommentit (27)
Pyjamahousut. Ovat kyllä mahtavat. Ohuet ja mukavat.
Farkut ja neule. Myöhemmin illalla yöpaita ja aamutakki.
Minihame ja paita tai kotelomekko. Samat vaatteet kuin muutenkin, koska viihdyn niissä vaatteissa. Tätä on monen vaikea käsittää.
Aamutakki, trikootunika tai verkkarit ja t-paita. Ärsyttää vain, kun jotkut naapurit tulevat ilmoittamatta soittelemaan ovikelloa. En viitsisi avata ainakaan aamutakki päällä.
Verkkarit, teepaita ja villasukat. Talvella vielä joku neuletakki siinä päällä. Eikä missään tapauksessa rintsikoita.
Tunika ja pitkä hame, vakiovarustus kotona tai muualla. Vieraita ei tosiaan käy.
Sortsit tai löysät housut ja toppi tai huppari. Aina siistit ja nätit, vaikka asun yksin. En tykkää olla yövaatteissa koko päivää tai käyttää rikkinäisiä tai löksöttäviä vaatteita. En edes omista sellaisia.
College-housut (minulle college-housut ovat julkisessa käytössä ok lähinnä lapsella tai jos on vaan käymässä roskiksella).
Ainakin 10 vuotta vanha fleece-paita. Polartec vaikuttaa kestävän!
Villasukat. Isoäidin tekemät, viimeiset sellaiset... Olen ostanut muutaman parin mutta kaupan villasukat ovat todella tönkköjä ja huonoja verrattuna mummin ja mummun tekemiin :(
Trikoot ja raitapaita, tai collegehousut ja t paita, tai myöhemmin kunnon vanhanaikainen pyjama. Pyjama on niin kaunis, siitä tulee japanilainen fiilis.
Jotain mukavaa on päällä.
Parasta etätyössä - voi olla pyjama päällä ja villasukat jalassa koko päivän. Nautin.
Trikoomekko tai tunika ja farkut tai paksut joustavat housut. Usein villasukat. Talvella villatakki on ihana.
Tällä hetkellä mustat verkkarit ja flanellipaita. Yleensä jotkut kangashousut, kuten verkkarit, leggingsit, collegehousut. Paidat on niitä samoja, joita olen joskus käyttänyt töissäkin yms., mutten enää. Pääasia etteivät kiristä. Aamu- tai kylpytakissa en jostain syystä voisi kyllä päivää viettää.
Nyt mulla on vaan sukkikset ja huppari alusvaatteiden lisäksi. Collegehousut olisi, jos olisi viileämpi.
Verkkarit/leggingsit ja yläosana toppi tai t-paita ja jos on viileä, niin lisäksi joku neule tai huppari.
Hollisterin collegehousut ja t- paita/toppi tai pitkä musta väljä hame ja t-paita/toppi. Villasukat jalassa ja villatakkikin joskus.
Ihan asialliset vaatteet oltava päällä kun lasten kaverit soittavat ovikelloa ja pelmahtavat sisään jo aamusta vapaapäivinä. Tosin korona-aikana eivät tule sisälle leikkimään. Lapset myös puhuvat videopuheluita kavereiden kanssa, joten siitäkin syystä olen ihan pukeissa heti aamukahvin jälkeen.
Aamutakki, yöpaita ja puuvillasukkien päällä villasukat, fleecekalsarit. Nämä vaihdan aina päälle kotiin tullessani.