Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihastun niin helposti? Kuka tahansa mies kun osoittaa kiinnostusta, niin ihastun

Vierailija
17.05.2020 |

Johtuuko huonosta itsetunnostani ja siitä, etten itse uskalla tehdä aloitteita? En ole deittisivustoilla, enkä muutenkaan osaa olla miesten kanssa rennosti.
En tutustu kehenkään helposti, joten heti kun joku mukava mies huomaa minut, flirttailee ja osoittaa kiinnostusta, olen päätä pahkaa ihastumassa ja haaveilemassa. Ihastun vahvasti. Nämä flirttailijat vaan ovat aina vääränlaisia ihastuksen kohteita, suurin osa itseäni vanhempia, varattuja miehiä. En halua olla mikään toinen nainen tai pelkkä satunnainen seksikumppani. :( masentavaa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat siis ihastua enemmän siihen huomioon, jota saat, kuin itse henkilöön.

Varmasti, kuten itse arvioit, huonon itsetunnon takia tarvitset myönteistä huomiota, kehuja ja kauniita sanoja (kaikkihan me tarvitsemme).

Mutta koita nauttia vaan kohteliauksista, älä myy koko sieluasi niistä sopimattomalle henkilölle. Tässähän on klassinen tapaus, josta vanha Tavaramarkkinoiden biisi Kevät, jossa tyttö laulaa että

"Sinä tarjosit salmiakkia.

Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän,

Vaikka tarjosit vain salmiakkia.

Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän."

Vierailija
2/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kiinnität huomion ihmisen positiivisiin javiehättäviin ominaisuuksiin. Kenties myös haaveilet helposti mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudesta. Ei kai tuosta hirveästi haittaa ole, jotkut eivät rakastu koskaan kehenkään. Sinulla on todennäköisesti paremmat mahdollisuudet kunolet jo ihastunut useampaankin ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että huonosta itsetunnosta ja itsearvostuksen puutteesta kyse. Jos on jotenkin omaksunut ajatuksen, ettei ole kovin kummoinen ihminen ja ettei herätä kiinnostusta muissa ihmisissä ja että muut (etenkin miehet) kohtelevat huonosti, esim. kiusaamisen tai muiden huonojen kokemusten takia, niin sitten kun joku (mies) onkin mukava ja kiltti, se on kuin balsamia haavoille ja saa helposti aikaan ihastuksen tunteen.

Jos ihminen on psyykkisesti vahva ja eheä, hänestä siinä ei ole mitään ihmeellistä, että muut kohtelevat hyvin ja ovat mukavia. Ei silloin ole tarvetta ihastua jokaiseen mieheen, joka sanoo jotain ystävällistä.

Vierailija
4/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä mulle vähän sitä ihastumisen taitoa. Mä en ihastu koskaan keneenkään. Vähän joku saattaa kiinnostaa, mutta parin juttelukerran jälkeen aina lässähtää. Kaikki on vaan niin tylsiä.

Vierailija
5/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samanlainen ja siten helppo hyväksikäyttää. Yleensä ne melkein 20 vuotta vanhemmat, varatut miehet kiinnostuu ja alkaa tehdä tuttavuutta ja mä tietty ihastun. Nyt on samanlainen tilanne ja mikä pahinta, mies on kollega töistä. En pääse siis tunteitani pakoon. Mies selvästi haluaa seksiä, viestit sen tyylisiä ja haluaa tavata vapaa-ajalla kahden.

N26

Vierailija
6/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihhminen helposti sortuuu siihen että alkaa etsiä ikäänkuin itseäään muiden ihmisten kautta.

Vierailija
7/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janoat huomiota ja ihastut siihen. Hanki itsetunto.

Vierailija
8/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat siis ihastua enemmän siihen huomioon, jota saat, kuin itse henkilöön.

Varmasti, kuten itse arvioit, huonon itsetunnon takia tarvitset myönteistä huomiota, kehuja ja kauniita sanoja (kaikkihan me tarvitsemme).

Mutta koita nauttia vaan kohteliauksista, älä myy koko sieluasi niistä sopimattomalle henkilölle. Tässähän on klassinen tapaus, josta vanha Tavaramarkkinoiden biisi Kevät, jossa tyttö laulaa että

"Sinä tarjosit salmiakkia.

Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän,

Vaikka tarjosit vain salmiakkia.

Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän."

Tämä on niin minä :( Miten osuvasti kirjoititkaan.

Nro 5 / N26

Vierailija
9/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihhminen helposti sortuuu siihen että alkaa etsiä ikäänkuin itseäään muiden ihmisten kautta.

Aikuuisena pitäiisi melkein jo omata omat työkalut.

Vierailija
10/10 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ilmiön myös itsessäni, vaikkei henkilö muuten kiinnostaisi mutta täyttää kuitenkin tietyt yleiset kriteerit (ei liian ylipainoinen) niin tulee sellainen pakottava tarve ikäänkuin päästä heti parisuhteeseen tämän kanssa kun vähänkään osoittaa jotain flirttiä tai kiinnostuksen tapaista. Omaan myös heikon itsetunnon ja se vastakkainen sukupuoli on vähän "outo", joten siitä se varmaan johtuu.