Mediasta saa lukea kokoajan näitä isoja ikäeropariskuntia ja tuntuvat olevan hyvin onnellisia. Oletko harkinnut kokeilla tapailua 20+ vuotta vanhempaa miestä?
Kommentit (39)
Taas tämä hopeakettu täällä huutelee nuorten naisten perään. Lopettaisit jo.
No on niin harvinaisia ja outoja tapauksia, että ihmiset uteliaana lukevat juttuja.
Todellisuudessa ei ollut mitenkään hauskaa, kun kuusikymppinen mummoni joutui 80-vuotiaan dementoituneen ukkini omaishoitajaksi ja sitten leskeytyi 20 vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Joko taas? Monesko kerta? 100?
Ikis jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja
Olen harkinnut ja kovasti etsinytkin, mutta ei niitä löydy kuin kirkkomaalta. Pitää kai tyytyä muutamaa vuotta nuorempaan.... :´(
T. Lahja-1935
Mediassa harvoin kerrotaan siitä, miten noin 40 v (yleensä nainen) joutuu dementoituneen, vasta eläkkeelle jääneen puolisonsa hoitajaksi, kun tämä sairastuu syöpään. Siinä menee sitten hyvinkin 5 vuotta vierellä, pois ei voi lähteä, koska saisi osakseen halveksuntaa, mutta liittoa ei voi enää avioliitoksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä hopeakettu täällä huutelee nuorten naisten perään. Lopettaisit jo.
Itse esiinnyt miehenä. Lopeta jo!
Tosi nolo.
Kyllä minä voisin, kaikki mieheni on olleet vanhempia. Heillä on vaan niitä luonnevikoja ja ei kelpaa mikään 20 vuotta nuorempi kun ollaan liian vanhoja heille.
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut selvästi nuorempaa kokeilla M56
Mielenkiintoista olisi kokeilla
Tietenkin. Kiertelen vanhainkotien luona ja toivon, että joku muistisairas pääsee karkuun.
Mikä olisi ihanampaa kuin vanhalle ukolle haiseva epäsiisti, kalju ja lihava vanhus?
No en kyllä ole harkinnut :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Odotan vain milloin se kolmekymppinen poju tulee iskemään mua viiskymppistä muoria. Että joo, sillai harkitsen parinkymmenen vuoden ikäerosuhdetta.
Olen rakastunut itseäni yli 20 vuotta vanhempaan mieheen (minä 31, hän 53). Tässä nyt otetaan rauhakseltaan ja katsellaan, syntyykö jotakin.
En todellakaan, en enää tässä iässä. Päin vastoin, nyt pitäisi olla 20 vuotta nuorempi.
Parikymppisenä olisi vielä nelikymppinen kumppani menetellyt, mutta tässä iässä minua 20 vuotta vanhempi on jo aika ikäloppu.
Miksi vanhempaa? Nuorempaahan minä olen katsellut.
Caici cansa tietäwä, että wanhempaa miestä cunnialinen ei nainen ole cieltäwä. Caicci, jotka näin tekewi, pettäwät izensä.
Hyi sentään, yli 20 vuotta ikäeroa. Oma 19 vuoden ikäero puolisoon vielä menee..
Kaverin leski-isää joskus kattelin sillä silmällä... eli olen harkinnut. Mutta sitten rupesin ihan järjellä miettimään, että mitäs sitten kun pitäisi omalle isälle esitellä hänen ikäisensä rakastaja... nolotti jo ajatustasolla.
Tai entäs kun mies jää eläkkeelle ja itse olen vielä työelämässä. Kun minä jään eläkkeelle, hän olisi jo todella vanha ja luultavasti sairas...
Jotenkin menisi molemmilta aikaa hukkaan, luulen.
Olen harkinnut selvästi nuorempaa kokeilla M56