Mediasta saa lukea kokoajan näitä isoja ikäeropariskuntia ja tuntuvat olevan hyvin onnellisia. Oletko harkinnut kokeilla tapailua 20+ vuotta vanhempaa miestä?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kaverin leski-isää joskus kattelin sillä silmällä... eli olen harkinnut. Mutta sitten rupesin ihan järjellä miettimään, että mitäs sitten kun pitäisi omalle isälle esitellä hänen ikäisensä rakastaja... nolotti jo ajatustasolla.
Tai entäs kun mies jää eläkkeelle ja itse olen vielä työelämässä. Kun minä jään eläkkeelle, hän olisi jo todella vanha ja luultavasti sairas...
Jotenkin menisi molemmilta aikaa hukkaan, luulen.
Olitko silloin itse kuitenkin jo 18?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin leski-isää joskus kattelin sillä silmällä... eli olen harkinnut. Mutta sitten rupesin ihan järjellä miettimään, että mitäs sitten kun pitäisi omalle isälle esitellä hänen ikäisensä rakastaja... nolotti jo ajatustasolla.
Tai entäs kun mies jää eläkkeelle ja itse olen vielä työelämässä. Kun minä jään eläkkeelle, hän olisi jo todella vanha ja luultavasti sairas...
Mä flirttailin jo 15-vuotiaana estottomasti kaverin törkeän kuuman faijan kanssa. 16-vuotiashan on jo laillinenkin. Miksi siis 18?
En, koska minulla on isän kanssa ikäeroa 20 vuotta, ehkä jos isäni olisi vaikkapa minua 40 vuotta vanhempi. 20 vuotta vanhemmista tulee väkisinkin ”isäfiilikset”, vaikka olisi nuorekaskin.
En mut olen tapaillut nyt 21v itseäni nuorempaa miestä. Hauskempaa ja kuumempaa seksiä ei vois olla. N44
Viehätyn vain itseäni reilusti vanhemmista.
N31
Vierailija kirjoitti:
Mediassa harvoin kerrotaan siitä, miten noin 40 v (yleensä nainen) joutuu dementoituneen, vasta eläkkeelle jääneen puolisonsa hoitajaksi, kun tämä sairastuu syöpään. Siinä menee sitten hyvinkin 5 vuotta vierellä, pois ei voi lähteä, koska saisi osakseen halveksuntaa, mutta liittoa ei voi enää avioliitoksi kutsua.
Erään entisen TV-toimittajan vaimohan hoiti miehensä hautaan. Oli rankkaa ja kun mies oli kuollut, vaimo osallistui laihdutusohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin about 25, (olin juuri valmistunut, siitä muistan).
Mulla on 21 vuotta vanhempi miesystävä. Ja hän on meistä se joka haluaa seksiä useammin.
M32
Vierailija kirjoitti:
Viehätyn vain itseäni reilusti vanhemmista.
N31
Daddy issues?
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä hopeakettu täällä huutelee nuorten naisten perään. Lopettaisit jo.
Miksi tätä peukutetaan? Ettekö tunnista selvää miesvihaprovoa. Aloittaja ei todellakaan ole mies.
Käyttäkää järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut itseäni yli 20 vu
otta vanhempaan mieheen (minä 31, hän 53). Tässä nyt otetaan rauhakseltaan ja katsellaan, syntyykö jotakin.
Papan nussija.. Hyii
Olen kuusikymppisenä naisena jo itse alkanut katsoa nuorempaa omaishoitajaa, jonka seksuaaliset kyvyt säilyisivät siihen asti kunnes olen vuodepotilas. Katri Helena näyttää löytäneen onnen nuoremmasta kyvykkäästä miehestä, miksen minäkin. Luotan mediatietoihin tässä asiassa.
No en todellakaan halua isoa ikäeroa. Alapeukutuksia tulee varmasti tästä: olen J. Haukion ikäinen ja isäni on samanikäinen kuin presidentti Niinistö. Pelkkä ajatuskin isäni ikäisestä "poikakaverista" on puistattava. Juu ei kiitos, max 5 vuotta ikäeroa ja mielellään minua nuorempaan suuntaan :)
Tottakai, on kiire päästä omaishoitajaksi kun just lapset lähti kotoota eikä piikomista ole.
T N51
Olen lapseton 27-vuotias, jatkoin opintoja maisterivaiheeseen syksyllä, köyhää opiskelijaelämää siis. Edellisestä tutkinnosta valmistuin pari kolme vuotta sitten.
50-vuotias mies on paaljon pidemmällä elämässä, on avioero, lapset, oltu työelämässä pitkään ja omaisuutta.
Ei olisi kovin tasapäinen suhte ja tuskin mielenkiinnon kohteet täsmää.
70-vuotiasta ukkoa en riesakseni ottais. Sen sijaan komia 20-30-vuotias uros kyllä kelpaisi vanhuudenpäivien hoitajaksi :D
Never. Onneksi suunta on menossa siihen, että kun olen vanhempi, on nykyistä enemmänkin normi ottaa tuon verran nuorempi mies :) :)
Onko naisen Ikääntyessä vaikea myöntää että nuoret kiinnostaa miehiä
Juuri näin, et varmaan halua omaishoitajaksi!