Tapailumies ei halua nähdä koronan takia
Onko kiertoilmaisu suhteen lopettamiselle vai onko joku noin hysteerinen tapaus? Eristäytynyt mahdollisimman paljon. Emme edes asu Uudellamaalla, jossa ymmärtäisin. Kun kysyn niin toteaa kuinka täytyy katsoa mihin tämä koronatilanne kääntyy. Miten muilla?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä vähän hysteerinen, mutta minusta ei ole mukava olla poikkiksen kanssa nyt koronan takia. Tauti tarttuu pisaroina niin varmaa myös imutellessa.
Ei se ole hysteriaa vaan järkevää käytöstä. Me asutaan yhdessä, mutta nukutaan nyt erikseen koronan takia. Mies sohvalla ja minä sängyssä. Pyritään muutenkin pitään se metrin turvaväli kotona, vaikka on hankalaa kun on pieni asunto.
Samoin desinfioidaan wc aina ennen ja jälkeen käytön, hanskat ruanlaitossa
Välillä hempeillään sohvalla yhdessä , mutta pidetään maskeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä samaa syytä minullekin esitettiin. Oikeasti oli tavannut toisen.
Jaaha, koronasta on tullut uusi tapa feidata suhde.
Tätä on kuulemma liikkeellä.
Hygieenistä, ei tarvitse mennä yksityiskohtiin mikä miehessä ja seksissä on vikana.
mies on oikeassa ei luota sinuun yleiseen patjaan. sinulta varmaan valuu edellisen sperma suu pielistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä vähän hysteerinen, mutta minusta ei ole mukava olla poikkiksen kanssa nyt koronan takia. Tauti tarttuu pisaroina niin varmaa myös imutellessa.
Ei se ole hysteriaa vaan järkevää käytöstä. Me asutaan yhdessä, mutta nukutaan nyt erikseen koronan takia. Mies sohvalla ja minä sängyssä. Pyritään muutenkin pitään se metrin turvaväli kotona, vaikka on hankalaa kun on pieni asunto.
Samoin desinfioidaan wc aina ennen ja jälkeen käytön, hanskat ruanlaitossa
Välillä hempeillään sohvalla yhdessä , mutta pidetään maskeja
Tää oli ehkä sarkasmia, mutta Aasiassa kuulemma maksulliset käyttää nyt maskia.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on nuori tai nuorehko mies, niin on ihan naurettavaa olla koronahysteerinen, koska ei siihen kuole käytännössä ollenkaan sen ikäisiä perusterveitä miehiä. Katsokaa tilastoja ja kuolleiden ikäjakaumaa mistä tahansa maasta.
Ei liity sinällään aiheeseen, mutta mua ihmetyttää tää, että kun ei ole pelkoa siitä, että kuolisi, niin sitten ei saisi pelätä sairastumista ollenkaan. Olen itse kohta 5-kymppinen astmaatikko, mutta astmani ei ole mitenkään erityisen pahassa jamassa eli en varsinaisesti ole riskiryhmää. En missään vaiheessa ajatellut, että suurin huoleni koron suhteen olisi se, että jos sairastun, kuolen tautiin. Enemmän ahdistaa ajatus siitä, että ylipäätään joutuu sairaalaan, vaikkei edes teholle. Inhoan sairaalassa oloa ja sitä avuttomuuden tunnetta, mikä siellä tulee. Vihaan nukkumista joiden ventovieraiden kanssa samassa huoneessa ja kuinka hankalaa olisi järjestää lemmikkieni hoito, kun mulla ei ole yhtään riittävän läheistä ystävää nykyisessä asuinkaupungissani. Ja mietin, kuinka huolestunut vanha äitinini olisi. Suomen paras vuoden aika on alkamassa ja se menisi ihan ohi sairastaessa, vaivalla rakentamani lenkkeilykunto ja lihasmassa katoaisivat jne. Eli kyllä mulla ainakin on lukuisia muita syitä kuin kuolemanpelko noudattaa annettuja rajoituksia ja yrittää siten minimoida sairastumismahdollisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä samaa syytä minullekin esitettiin. Oikeasti oli tavannut toisen.
Tämähän selittääkin kumppanini käytöstä. Lapsellisesti aluksi luulin, että on oikeasti huolissaan koronasta.
Ehkä on jotain muutakin pielessä suhteessa, jos koronapelon takia ei pysty tapaileen.
Sitoutumiskammoa sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on nuori tai nuorehko mies, niin on ihan naurettavaa olla koronahysteerinen, koska ei siihen kuole käytännössä ollenkaan sen ikäisiä perusterveitä miehiä. Katsokaa tilastoja ja kuolleiden ikäjakaumaa mistä tahansa maasta.
Ei liity sinällään aiheeseen, mutta mua ihmetyttää tää, että kun ei ole pelkoa siitä, että kuolisi, niin sitten ei saisi pelätä sairastumista ollenkaan. Olen itse kohta 5-kymppinen astmaatikko, mutta astmani ei ole mitenkään erityisen pahassa jamassa eli en varsinaisesti ole riskiryhmää. En missään vaiheessa ajatellut, että suurin huoleni koron suhteen olisi se, että jos sairastun, kuolen tautiin. Enemmän ahdistaa ajatus siitä, että ylipäätään joutuu sairaalaan, vaikkei edes teholle. Inhoan sairaalassa oloa ja sitä avuttomuuden tunnetta, mikä siellä tulee. Vihaan nukkumista joiden ventovieraiden kanssa samassa huoneessa ja kuinka hankalaa olisi järjestää lemmikkieni hoito, kun mulla ei ole yhtään riittävän läheistä ystävää nykyisessä asuinkaupungissani. Ja mietin, kuinka huolestunut vanha äitinini olisi. Suomen paras vuoden aika on alkamassa ja se menisi ihan ohi sairastaessa, vaivalla rakentamani lenkkeilykunto ja lihasmassa katoaisivat jne. Eli kyllä mulla ainakin on lukuisia muita syitä kuin kuolemanpelko noudattaa annettuja rajoituksia ja yrittää siten minimoida sairastumismahdollisuuteni.
Syksyllä sitten joutaa sairastamaan jos viirus silloin vielä kiertää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Minä mietin myös taloudellisia puolia. Mitä tapahtuu työttömälle joka sairastuu? Jos on vaikka ansiosidonnaisella? Ei pysty hyppäämään työkkärin tahdon mukaan, ja joutuu sairauspäivärahalle? Entä jos on asuntolainaa?
Itse saan minimieläkkeen. Miten sairastamisesta tulevat kulut? Minulla on velkaa, ja sitä ei toimeentulotuessa huomioida. Saattaisinko menettää asuntoni ja joutua ulosottoon?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tapailumies?
Tapailumies on semmoinen muutaman kerran tavattu säätö josta ei ole suhdetta vielä ainakaan kehkeytynyt, näin minä käsitän.
Mielestäni mies on järkevä. Mutta toisaalta koska heillä on tällainen eroavaisuus ap:n kanssa, niin olisi järkevää luovuttaa alkuvaiheessa.
Hyvin paljon mahdollista että myöhemminkin tuo ero ajatusmaailmoissa nousee esille.