Olin rehellinen, en saanut tukea Kelasta
Harmittaa, olis pitäny varmaan valehdella.
Sen sijaan henkilö joka valehtelee, saakin isot tuet.
Mites tää näin menee?
Kommentit (67)
Suoja väri + passi ja pankkikortit "pudonneet" mereen + harkinnanvarainen + kiltti suvaitsevainen täti kelassa = 4000€/kk
Ei kyllä ihme että löytyvät merkkivaatteet + iphone 11 pro + sakebemari kaverin nimissä. Sopivasti vapaa aikaa teinityttöjen groomaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla henkilö voi valehdella, että saa tukia, jotka eivät hänelle kuulu?
Siinäpä se onkin, näin voi tehdä, tämä asia on outo koska sitä ei voi tarkistaa.
Ei siis liity mihinkään euromääriin.Siis mikä asia on outo? Miten sitä ei voi tarkistaa? Kerrotko tarkemmin
Juuri se ettei asiaa tarkisteta, tukeen kuuluvaa ehtoa.
Riittää se oma sepustus eli valehtelu jos vaan kehtaa tietäen että voi täten saada isotkin rahat.Niin mitä asiaa ei tarkisteta?
Sitä kohtaa missä vaan saat itse keksiä sairauden oireita,vastaat vaan " oikein"
ja tietysti jokin vaiva diagnoosina.
Se on helppoa vaikka koululaiselle löytää tuo idea.
Nyt kun vastasin rehellisesti, kaikki meni mönkään( yhteen asiaan).
Jos haet tukea sairauden perusteella, pitää olla lääkärintodistus sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla henkilö voi valehdella, että saa tukia, jotka eivät hänelle kuulu?
Siinäpä se onkin, näin voi tehdä, tämä asia on outo koska sitä ei voi tarkistaa.
Ei siis liity mihinkään euromääriin.Siis mikä asia on outo? Miten sitä ei voi tarkistaa? Kerrotko tarkemmin
Juuri se ettei asiaa tarkisteta, tukeen kuuluvaa ehtoa.
Riittää se oma sepustus eli valehtelu jos vaan kehtaa tietäen että voi täten saada isotkin rahat.Niin mitä asiaa ei tarkisteta?
Sitä kohtaa missä vaan saat itse keksiä sairauden oireita,vastaat vaan " oikein"
ja tietysti jokin vaiva diagnoosina.
Se on helppoa vaikka koululaiselle löytää tuo idea.
Nyt kun vastasin rehellisesti, kaikki meni mönkään( yhteen asiaan).Jos haet tukea sairauden perusteella, pitää olla lääkärintodistus sairaudesta.
Taisin jo kertoa että lt oli.
Nyt se on hyväksytty kun valitin.
Vierailija kirjoitti:
Suoja väri + passi ja pankkikortit "pudonneet" mereen + harkinnanvarainen + kiltti suvaitsevainen täti kelassa = 4000€/kk
Ei kyllä ihme että löytyvät merkkivaatteet + iphone 11 pro + sakebemari kaverin nimissä. Sopivasti vapaa aikaa teinityttöjen groomaukseen.
Käys tutustumassa kela. fi sivuilta löytyvään toimeentulotuen laskuriin ja palaa sitten asiaan....
En ole väittänyt että diagnoosit voi itse keksiä.
Luepas tarkemmin.
Mistä näitä tyyppejä tulee jotka keksivät väänneltyjä juttuja?