Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä automerkit ovat ns. sydäntäsi lähellä ja mitkä taas eivät todellakaan?

Vierailija
16.05.2020 |

Tarkoitan aivan perustason merkkejä, ei mitään superhyperautoja. Esim. Porsche on jo tuollainen. Muut merkit voitte ehkä päätellä tuosta.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Audi on ykkönen!

Mitään eritystä inhokkimerkkiä ei ole, mutta mitään laiskaa autoa en alleni haluaisi.

Audi on nykyajan toyota corolla. Kaikilla, mukaan lukien anoppi, on sellainen. Tylsä kuin voikukka, eivätkä uskalla muuttaa designia lainkaan ettei myynti (taas) sakkaa.

Muistuttaa patonkia.

Audin ulkonäössä ei ole 30 vuoteen tapahtunut juurikaan muutoksia.

Vierailija
102/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin keväällä ensimmäisen autoni, vuosimallia 2009 olevan Seatin. Kun ei kokemusta hirveästi muistakaan ole, niin sanotaan että se on sydäntäni lähellä. Auto on pieni ja kuluttaa vähän. 

Ja nyt on ollut kesällä kivaa mennä ja tulla oman mielensä mukaan, eikä ole enää riippuvainen junien aikatauluista. 

Huonoja kokemuksia on oikeastaan kaikista miehistä, jotka ajavat Audilla. Niinpä Audi assosioiutuu mielessäni k sipäisten miehien merkiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanin maalla kootusta Hondasta on pelkkää hyvää sanottavaa. Laatu, käytännöllisyys ja mukavuus yhdistyvät samassa paketissa.

Vierailija
104/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lainassa viikon ajan veljeni uudehko Subaru, kun piti vetää kärryä muutamaan otteeseen. Ei ollut aiempaa kokemusta itselläni tuosta merkistä, mutta jäi tosi positiivinen kuva. Oli hyvä ajaa ilman lastia ja lastin kanssa. Vähän pelotti mennä kärryn kanssa jyrkkiä mäkiä kuoppaista kapeaa mökkitietä, mutta tuolla pääsi ne läpi kuin vettä vaan. Ja maantiellä ajaessa sitä raskaan puoleista lastia edes huomannut ajovakaudessa.

Oli kyllä myös outoa, kun auton käynnisti ja pisti ajoasentoon automaatista, niin auto alkoi ajaa eteenpäin itsestään vaikka ei painanut edes kaasua. Ilmeisesti nelivedot toimii noin, en tiedä?

Mielellään kyllä lainaan autoa uudestaan, jos vain veli suostuu lainaamaan.

Huonon kokemuksen puolelle menee Ford. Se oli ensimmäinen autoni koskaan. Vanha Focus, jossa oli koko ajan jotain vikaa. Ostin sen toki paljon ajettuna ja käytettynä, mutta silti otti päähän kun ei edes paria viikkoa voinut ajella ilman jotain vikaa. 

Vierailija
105/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet audit ja volvot. Vanha/uusi bmw kelpaa kans. :)

Autoissa minua itse kiehtoo ensimmäisenä niiden ulkonäkö joten turha tullä sönköttämään että huonoja autoja. Ei kiinnosta ne ovat hienoja omaan silmään ja sopivat ihan hyvin minulle.

Vierailija
106/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työsuhdeautona Skoda Octavia, ja se on hyvä ajaa. Tilaa myös riittää niin takapenkillä kuin tavaratilassakin. En ollut ennen tätä kyseistä merkkiä ajanut, joten voin sanoa olleeni positiivisesti yllättynyt. Voisin jopa ostaa kyseisen merkin ihan omalla rahallani, jos siihen joskus tulee tarvetta.

Fiat on jostain syystä sellainen merkki, jota kavahdan. 

Vierailija
107/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkiuskollisuus on typerää ja merkki henkilön arvostelulyvyttömyydestä.

Arvostan polttomoottorittomia aöhlököautoja. Sellaisia missä aidosti kantama riittää normaalitarpeisiiin.

Vierailija
108/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi varaa, ajaisin uudella Porchella. Jokin siinä merkissä ja autoissa on aina kiehtonut minua.

Mutta kun ei ole varaa, niin ajelen nyt käytetyllä Golfilla. Eli nykyinen autoni on varsin harmaa, hajuton ja mauton. Mutta ajaa asiansa. 

Ranskalaisiin autoihin en koskisi pitkällä tikullakaan. 

Vierailija
109/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin keväällä ensimmäisen autoni, vuosimallia 2009 olevan Seatin. Kun ei kokemusta hirveästi muistakaan ole, niin sanotaan että se on sydäntäni lähellä. Auto on pieni ja kuluttaa vähän. 

Ja nyt on ollut kesällä kivaa mennä ja tulla oman mielensä mukaan, eikä ole enää riippuvainen junien aikatauluista. 

Huonoja kokemuksia on oikeastaan kaikista miehistä, jotka ajavat Audilla. Niinpä Audi assosioiutuu mielessäni k sipäisten miehien merkiksi. 

Taidat olla elämässäsi vähään tyytyvä, jos Seat on mielestäsi hyvä auto.

t: Audi-mies

Vierailija
110/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussan puolelle menee mersut,bemarit ja volvot.

Miinusta saa kaikki ranskalaiset ja tojotat.

Vierailija
111/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi varaa, ajaisin uudella Porchella. Jokin siinä merkissä ja autoissa on aina kiehtonut minua.

Mutta kun ei ole varaa, niin ajelen nyt käytetyllä Golfilla. Eli nykyinen autoni on varsin harmaa, hajuton ja mauton. Mutta ajaa asiansa. 

Ranskalaisiin autoihin en koskisi pitkällä tikullakaan. 

Jos merkissä on aina jokin kiehtonut, on aika erikoista, ettei osaa kirjoittaa nimeä oikein. Porsche.

Vierailija
112/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin sellaisen merkin, jota ei tule vastaan jatkuvasti. Lisäksi auton pitäisi miellyttää silmääni. Alfa Romeot on mielestäni kauniita.

En halua Skodaa tai Nissania, kun maantiet on niitä täynnä.

Vierailija
113/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti ennakkoluuloinen, mutta jotenkin joka Audi joka liikenteessä tulee vastaan ärsyttää :D minulla ei edes ollut mitään ennakkoluuloja Audikuskeja kohtaan kunnes itse ajokortin saatuani huomasin että ne on just nää audit jotka ohittelee keltaisilla viivoilla, risteysalueilla ja kaupunkialueilla...

Vierailija
114/114 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo <3