Mitä tarkoittaa jos katsoo toista kuin ”halpaa makkaraa”?
Joku tuiki tuntematon oli kuulemma katsonut minua näin? Ihmettelen että miksi... outoa.
Kommentit (19)
Ylimielinen katse, joka arvostelee sanoitta toisen itseä alemmaksi. Huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Siis etkö tiedä sanonnan merkitystä vai ihmetteletkö, miksi joku vieras katsoi sinua noin?
Ihmettelen molempia.
Sitä, että katsoo toista arvostaen. Tosissaanko tällaisia kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että katsoo toista arvostaen. Tosissaanko tällaisia kyselet?
Tosissaanko et pysty kommentoida ilman vinoilua?
Rikas katsoo halveksuen halpaa makkaraa.
Köyhä taas miettii riittäisipä raha tuohon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis etkö tiedä sanonnan merkitystä vai ihmetteletkö, miksi joku vieras katsoi sinua noin?
Ihmettelen molempia.
Ihmettelen myös miksi tuo pitää minulle erikseen kertoa, ihankuin haluaisi tahallaan pahoittaa mieleni.
Nainen katsoo miestä näin, kun saa tarpeekseen tämän tempuista.
Katsoivat kaupassa mua kuin halpaa makkaraa, kun ostin 60% ale makkaraa. En todennäköisesti näyttänyt tarpeeksi köyhältä.
Jos minä näen kaupassa halpaa makkaraa niin katson sitä silmät innosta kiiluen ja kerään kärriin minkä kerkeän. Sehän on hyvä, halpaa makkaraa, niin on varaa enempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
katsoo kuin vierasta sikaa
Vierasta sikaa lyödään.
no meneppä k-marketiin makkaratiskille ja katso ensin jotain kallista makkaraa ja sen jälkeen halpaa rainbow-makkaraa. Se on se katse millä katsot sitä rainbow-makkaraa se
sitä että wt-muijilla kuola alkaa valuun heti.