Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkäs olette tänään tukeneet työllisyyttä? (ei haukkuja tähän ketjuun)

Vierailija
16.05.2020 |

Itse kävin hakemassa paikallisen puutarhan kukkasia parvekkeelle vaikka normaalisti en laita parvekekukkia. Ostin samalla reissulla Orthexin parvekelaatikon, multaa ja pari amppelimansikkaa. Samalla reissulla haettiin jäätelötötteröt pienestä kahvilasta, joka myy take awayta. Yleensä en näitä tötteröjäätelöitäkään raski ostaa. Muuten aika normaalia elämään, muuta kaupassakäynnin tarvetta ei ollut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kiinalaisesta verkkokaupasta sähköröökiin osia ja vastuksia.

Globaalissa maailmassa kannan huolta myös alipalkatusta ulkolaisesta työvoimasta ja yritän saada heidän elintasoaan nousemaan länsimaiselle tasolle.

Eikä näitä tötterön osia edes valmisteta suomessa, joten no can do.

Sama homma elektroniikassa ja autojen varaosien kanssa.

Jos suomessa tehtäisiin Hyundain abseihin kehiä tai edes myytäisiin, ostaisin sumeilematta.

Mutta kun ei tehdä, eikä edes myydä, ostin ne saksan Ebaysta.

Kahvilla ei ole varaa enää käydä, yli kaksi euroa kuppi ja käntyt 3-6, joten keittelen kahvit kotona ja leivon itse pullani :-)

Vierailija
2/5 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin XZ -shampoota, ostin Suomessa valmistetut Lakeus Design- vaatekaapit, olen noutanut ravintoloista ruokaa, olen ostanut melkoisesti vaatteita nettikaupoista, ostin pölynimurin. Kävin kosmetologilla. Pölynimuria ei löytynyt suomalaista, eikä oikein vaatteitakaan, mutta ruotsalaisia, saksalaisia ja espanjalaisia merkkejä. Osittain hyödyttävät siis myös EU:ta, johon Suomikin kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dillingiltä täytyis tilata uusia trikoita ja sukkia työkäyttöön. Sit yhteen ketjuun linkkasin tän, laitanpa tännekin: https://100syyta.fi/

Hyvä ketjuidea tämä! :-)

Vierailija
4/5 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikuntani yksinyrittäjiltä olen ostanut käyttötavaraa, sekä elintarvikkeita. Tuhlasin niihin normaalia enemmän ihan tukemisen vuoksi. Mutta ei todellakaan mennyt raha hukkaan. Laadukasta ja kestävää tavaraa sain.

Vierailija
5/5 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tämän ja tuin Suomen Uimaopetus- ja Hengenpelastusliiton vesiturvallisuustyötä:

https://verkkokauppa.suh.fi/verkkokauppa/housuvaaran_uimahalli_-puuhapa…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä