Naapurin sinkkunainen antaa outoja ristiriitaisia eleitä.
Hän siis ns. Korkeampaa luokkaa, kuin minä. Kaikin tavoin hyvännäköinen ja hyväkroppainen ja hyvin koulutettu..
Minä taas sellainen räkis..
Lyhyt 168cm ja laihaläski. Työtön luuseri..
Olen kai ihan kohtuu kivannäköinen vaikka en juurikaan ulkonäöstä huolehdi.
Tämä nainen katsoo minua aina oudosti. Yhtäaikaa vähän, kuin että olisi kiinnostunut, mutta samaan aikaan kuin halpaa makkaraa inhoten..
Tät on tosi vaikee selittää ikään, kuin inhotan häntä, mutta siltikään hän voi olla kiinnostumatta..
Minusta tuo ei ole kivaa enkää enää edes vilkaise tuohon päin.. Sen verran vain, että tervehdin.. Jotenkin outo-olo
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että tuo kaikki spekulaatio on vain omaa kuvitelmaasi, jollei toisin todisteta. Se, että nainen kiinnostaa sinua ja häntä näin kovin tarkkailet, ei tarkoita, että hän noteeraisi sinua samalla intensiteetillä. Todennäköisesti vain ihmettelee ja on vaivaantunut, mikäli tuijotat.
Sama tuli minullakin mieleen.
No kun en ole ihastuniut sitten tippaakaaan. Jotenkin vain tuo kätös vain ihmetytti
Samassa tilamntteessa lähetäisin kullin kuvan välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
No kun en ole ihastuniut sitten tippaakaaan. Jotenkin vain tuo kätös vain ihmetytti
Ehkä nyt vain tulkitset liikoja?
Tosin kyllähän joku ihminen voi yhtä aikaa sekä inhottaa että tuntua puoleensavetävältä...
Up