Onko miehelläsi juoppokaveri
Kommentit (13)
Olen mies. Minulla on pari juoppoa kaveria, mutta eivät houkutte juopottelemaan, ovat muuten vain rasittavia.
Määrittele ap juoppo ja määrittele ryyppyreissu?
Eiköhän tuo itse ole se juoppokaveri.
Kyllä on, siis sellainen joka yllyttää juomaan.
Ärsyttää kun kahdesta fiksusta miehestä tulee yhdessä teini-ikäisiä idiootteja.
Ei. Meillä juodaan vain ruuan kanssa. Myös ystäväpiirissä
Oli, mutta se kuoli viinaan kymmenisen vuotta sitten 40 vuotiaana. Oli hauskaa seuraa, mäkin olin muutaman juopporeissun mukana remmissä. Mutta mun mies ei koskaan ole, näiden vuosien ajan kun ollaan tunnettu, juonut kahtena päivänä putkeen
Ei meidän kaveripiirissä harrasteta juopottelua.
Ei oo.
Yksin juo tuon saunaolut pullonsa joka ikinen lauantai sohvalla.
On, naapuri. Milloin milläkin verukkeella joko naapuri pyytää miestä käymään siellä tai mies itse keksii syyn lähteä piipahtamaan naapurilla. Niin läpinäkyvää, luulevat olevansa jotenkin ovelia ja pitävät minua ihan tyhmänä. Mulle on yks hailee juoko mies, mitä, milloin tai kuinka paljon, mutta että pitää noita ihmeen temppuja keksiä, sitä en tajua.
Ei ole. Ei kaveriporukka kuitenkaan lasiin sylje ja joskus käy pelaamassa kaverin kanssa biljardia mutta tulee yöllä kotiin eikä lähde mihinkään ryyppyreissulle. Eikä kukaan edes houkuttele. 12 vuotta ollaan kohta oltu yhdessä.
Exä teki reissuja. Saattoi olla viikkojakin jossain ja oli täysin kavereiden vietävissä. Ja kaverit hänen vietävissä vastavuoroisesti. Ei ikinä enää tuollaista miestä.
Oli. Kuoli viinaan. Nykyään mies on raitis.