Jos nainen ei laukea yhdynnässä ilman klitorisstimulaatiota, niin miksei hän itse stimuloi sitä?
Kommentit (97)
Outo kysymys. Nautin eri lailla toisen kosketuksesta. Voin runkata yksin, jos se riittäisi.
Osa miehistä loukkaantuu, jos nainen "alkaa itseään siinä tyydyttämään " kun mies panee. 🙄
Niin minä teenkin. Eipä ole ongelmia haluamisen ja saamisen kanssa! Joskus mieskin saa nuoltua orkun mutta ei aina joten kyllä se pitää "ottaa ohjat" ja hoitaa homma itse.
Vierailija kirjoitti:
Niin minä teenkin. Eipä ole ongelmia haluamisen ja saamisen kanssa! Joskus mieskin saa nuoltua orkun mutta ei aina joten kyllä se pitää "ottaa ohjat" ja hoitaa homma itse.
Ja jottei tulisi vääriä käsityksiä niin mies on tässä kyllä aktiivisesti mukana. Pannaan niin että hän kohottaa yläkroppaansa lähetyssaarnaajassa siten että näkee minut ja alapääni. Kiihottuu kun näkee minun itse pyörittelevän klitorista. Takaapäin tehdessä mulla on paljon helpompi tehdä itse kuin että mies sormeilisi.. Ja jos oon tarpeeksi kiihottunut, voin saada myös ilman klitoriskosketusta...
Ex mies ei ikinä hyväillyt sormilla ja piti klitorisorgasmia jotenkin vähäpätöisenä, olis pitänyt kysyä miksi. En kehdannut siinä suhteessa tehdä sitä itse tai pyytää mieheltä. Siis aivan typerää. Mutta sen suhteen jälkeen opin että hyvän miehen kanssa voi tosiaan itekkin hyväillä itseään ja se voi olla miehelle kiihottavaa. Mutta mies myös itse haluaa hyväillä sormilla ja olen saanut tosi monta kertaa orgasmin niin, että mies panee ja hyväilee samalla sormin. Se on todella tyydyttävää. Suosittelen treenaamaan koska sillä saa aika iloisen naisen aikaan.
Koska itse tietää mitä oma käsi tekee niin ei yllätä. Parhaat orkut saan ratsastusasennosta ja siitä että mies hoitelee minut dildolla hieroen samalla peukalolla klitorista. N46
Miehille tiedoksi, että jos naista ei ole lämmitelty, niin se aukkoon tunkeutuminen tuntuu samalta kun hampaiden pesu.
Jos seksissä ei ole muuta kuin edes-takaisin liikettä hetken aikaa, niin ei kannata vaivautua.
Joillakin miehillä on ihme käsitys, että ovat superrakastajia, kun 2 kertaa nipistetään tissistä, työnnetään sormi värkkiin ja vedetään sisään-ulos 1,5 min. Lauetaan. Ja sit ihmetellään, kun nainen ei innostu!!
Olen yrittänyt, mutta on vaikeaa keskittyä kahteen ihanuuteen samaan aikaan. Myös rytmin löytäminen on vaikeaa, kun mies vaihtaa työntymisrytmiä välillä. Mun miestä ei kuulemma haittaa, vaikka hyväilen itseäni samalla. Harmillista vaan, etten oikein osaa siihen keskittyä, olisi ihanaa laueta miehen työntyessä sisään...
Yleensä mieheni hoitelee minulle sormin orkun jo ennen panoa. Minä runkkaan tai imen häntä samalla. Panon aikana minä nimenomaan itse hieron klittaa ja saan näin huomattavasti paremmin uudestaan. Meillä ainakin mieheni nauttii katsella, kun samalla hieron itseäni.
Jos miehelle sopii, voin hieroa klittaa tai käyttää seksilelua samalla. Kaikki ei tykkää. Jotkut nussii niin kovaa takaa, ettei pysty muuta kuin ottamaan tukea käsillä seinästä tns.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Hyvä!
Ap
Se, että saa munaa kunnolla tuntuu paljon paremmalta kuin keskiverto orgasmi eli ei siinä tilanteessa kauheesti klitan stimuloimista ajattele. Omalla kohdallani vaginayhdyntä ja klitan hierominen ei muutenkaan jotenkin toimi yhdessä. Todennäköisempää olisi, että tulisin, jos saisin pyllyyn ja samalla klitorista stimuloitaisiin
Vierailija kirjoitti:
Naisilta tuppaa unohtumaan, että myös mies joutuu tekemään töitä orgasminsa eteen. Ei se edestakaisin vetely ihan pelkkää hupia ole, vaan vaatii joskus oikein hiet pintaan tuottavan ponnistelun.
Ei sun ole pakko panna, jos et halua.
Ihme porukkaa täällä.
Mä en tykkää seksissä siitä, että montaa asiaa tehdään samanaikaisesti. En halua miehen enkä omaa kättäni klitorikselle silloin, kun pannaan. Mua ei haittaa, etten tule yhdynnästä. Mies tykkää nuolla ja sormeilla ja on hyvä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta tästäkin aiheesta pitää trollailumielessä tänne tehdä?
7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta tästäkin aiheesta pitää trollailumielessä tänne tehdä?
7
Mä tein sen ekan ja joku toinen teki toisen. Ei niitä kait sen enempää ole. Tärkeä aihe monelle kuitenkin..
miten sitä saa klitan käsiinsä kun maha roikkuu sekä satakerta tiellä
Naisilta tuppaa unohtumaan, että myös mies joutuu tekemään töitä orgasminsa eteen. Ei se edestakaisin vetely ihan pelkkää hupia ole, vaan vaatii joskus oikein hiet pintaan tuottavan ponnistelun.