Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen ei laukea yhdynnässä ilman klitorisstimulaatiota, niin miksei hän itse stimuloi sitä?

Vierailija
16.05.2020 |

Selittäkääpä, naiset. Älkääkä nyt edes yrittäkö syyttää miestä.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos homma pitää hoitaa itse, on ihan sama jättää se mies kokonaan pois.

Tämä on ihan käsittämätön kommentti. Yhdynnässä kun klitorikseen ei automaattisesti kohdistu mitään stimulaatiota, niin miksi pitää olla niin ylpeä kovapää ettei itse voisi sitä samalla hyväillä, kun se naiselta itseltään siinä tilanteessa parhaiten onnistuu? Ei voi ulkoistaa omaa nautintoaan kokonaan toisen vastuulle. Kyllä siinä miehellä on jo muutenkin tekemistä. Eikö ole tärkeintä että molemmat saa nautintoa yhdessä, keinoista viis?

Vierailija
22/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ethän sä sitä itse silloin hoida, jos se tapahtuu osana yhdyntää. Valot päälle nyt. Pitääkö miehen sekä panna että samalla räplätä sua? Mitä sä teet?

Ei tarvitse, kun h u i p p u k i v at on käytössä. Mihin sitä miestä tarviis? (sivusta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä välillä stimuloinkin. Riippuu asennosta ja fiiliksestä. Esim takaapäin on miehen hankalampi stimuloida niin tottakai silloin otan omat sormet avuksi. No, ehkä sinäkin opit enemmän jahka pääset oikeasti seksiä harrastamaan.

Onko tämä tosiaan niin arka aihe, että useammankin naisen täytyy alentua henkilökohtaisiin solvauksiin?

Vierailija
24/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla ap:lla juurikaan seksistä kokemusta.

Vierailija
25/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nainen masturboida ilman miestä, jos miehelle on kovin epämiellyttävää tyydyttää naistaan sängyssä.

Ei parisuhdeseksi ole pelkästään yhdessä masturboimista ja on vähän niinkuin oletus, että mieskin tekee jotain yhteiseksi hyväksi, eikä vaan tyydytä itseään naisen reikään. Itsekkyydellä ei tule hyvää seksielämää, vaan mies ei lopulta saa enää seksiä.

Vierailija
26/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei laukea yhdynnässä kuin vain sisääntyöntyessään, miksei hänellä ole mukana jotain välinettä johon voi nakkinsa tykätä, ettei naisen tarvi aukkoineen osallistua vain miehen tyydytykseen ? Samaan aikaan nainen räpeltää itseään ja sitten voidaan tehdä jotain yhdessä jos ketään huvittaa.

Vierailija
27/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut vuosia sitten, että en tarvi miestä mistään syystä. Lapsikin tehty aikoinaan.

Oma tupa, oma lupa ja omat rahat.

Laadukasta seksiä saa apuvälineillä.

Tajunnan räjäyttävä orgasmeja.

Miehenä mun on vähän vaikeaa ymmärtää tällaista, että seksissä ainoastaan orgasmilla olisi merkitystä. Itse saan valtavasti nautintoa jo läheisyydestä ja kosketuksesta.

Vierailija
28/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut, että olen tässä suhteessa valitettavan vaikea: saan orgasmin vain klitorista kiihottamalla, ja vain aika erityisellä tavalla kiihottaen. Ei onnistu jos kumppani sählää siinä. Etenkin mies päällä estää lähellekään oikeanlaisen stimuluksen.

Ergo: en saa orgasmeja yhdynnässä, vain itsetyydyttämällä. Yksi naiskumppani on osannut just oikein hyväillä klittaa. Oli ihanaa laueta toisen käsien ja suun kautta. Sääli ettei suhde muuten toiminut.

Vierailija
29/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läimin kannikoita.

Vierailija
30/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinkakohan moni mies pitää sitä hyvänä seksinä, että nainen vaikka hieroo itseään miehen varpaaseen ja samalla mies saa runkata itseään? Itsetyydytys on itsetyydytystä ja hyvä seksi kumppanin kanssa on jotain ihan muuta. Turha harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei halua aiheuttaa toiselle nautintoa.

Vierailija
31/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööhh kyllä mä oon noin tehnykki.. välillä ei vaan pysty keskittyä siihen yhtä hyvin. :D vibralla parempi, ja joskus oon lauennukki yhtä aikaa sit miehen kaa =D

Vierailija
32/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen orgasmi on täysin turha lisääntymisen kantilta.

Yhtä turha kuin miehenkin, molempia se motivoi paneskelemaan mutta kummankaan orgasmia ei tarvita.

Vierailija
33/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi naiset sitä reikää antavat, kun voivat yksiksene hinkata sitä klitorista.

Vierailija
34/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei laukea yhdynnässä kuin vain sisääntyöntyessään, miksei hänellä ole mukana jotain välinettä johon voi nakkinsa tykätä, ettei naisen tarvi aukkoineen osallistua vain miehen tyydytykseen ? Samaan aikaan nainen räpeltää itseään ja sitten voidaan tehdä jotain yhdessä jos ketään huvittaa.

Koska miehelle seksi ei ole pelkkää orgasmin metästämistä, kuten se joillekin naisille tuntuu olevan. Muutenhan voisi vain runkata, niin kuin joku nainen ketjussa jo sanoikin tekevänsä. Olen ollut siinä uskossa, että moni nainen ihan oikeasti nauttii siitä, kun "heidän aukkoihin työnnetään", kuten asian ilmaisit.

Vierailija
35/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mies on silloin vain tiellä. Miksi yleensä silloin olla miehen kanssa, jota kiinnostaa vain oma tyydytys-ei miksikään.

Vierailija
36/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieskin stimuloi varsinkin alussa, mutta sitten kun tahti kiihtyy ja kliimaksi alkaa olla lähellä, hän keskittyy niin omaan suoritukseensa ja nautintoonsa että sormien motoriikka alkaa olla hapuilevaa. Silloin otan ohjat omiin käsiini.

Vierailija
37/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ethän sä sitä itse silloin hoida, jos se tapahtuu osana yhdyntää. Valot päälle nyt. Pitääkö miehen sekä panna että samalla räplätä sua? Mitä sä teet?

Kun aktissa on mukana kaksi, niin kyllä siinä on sitten tarkoituksena toimia yhdessä, tai vaihtoehtoisesti huomioida sitä toista osapuolta.

Väistit kysymyksen. Jos mies panee sua, niin eikö se jo itsessään ole sun huomioimista?

Toki on. Ainakin meillä. Mieheni kuuntelee minun toiveitani ihan sen panemisenkin suhteen, kuten minäkin hänen. Toki hän tykkää minua myös "räplätä", kuten minäkin häntä. Meillä seksi on molemminpuolista toisen huomioimista ihan molempien omasta tahdosta.

Näitä miesten juttuja täältä kun olen nyt lukenut, osaan taas arvostaa omaa miestäni enemmän. Olen toki ennenkin pitänyt häntä hyvänä rakastajana, mutta tällaisia juttuja kun lukee, niin taas muistaa miten onnettomia jotkut miehet sängyssä ovatkaan.

Vierailija
38/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin hiplaan itse itseäni :D Tuntuis tyhmältä ja kömpelöltä jos mies tekisi sen....

Eikä se osaa kosketta samalla tavalla.

Vierailija
39/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aktissa on mukana kaksi, niin kyllä siinä on sitten tarkoituksena toimia yhdessä, tai vaihtoehtoisesti huomioida sitä toista osapuolta.

Väistit kysymyksen. Jos mies panee sua, niin eikö se jo itsessään ole sun huomioimista?

Jos mies panee, niin mies tyydyttää siinä itseään naiseen. Minä en saa naisena panemisesta yhtään mitään, se on lähinnä vaivannäkö. Voin ryhtyä panemista sisältävään seksiin kyllä, jos mies hoitaa minulle tyydytyksen sormilla tai suulla. Ellei hoida, niin olen mieluummin ilman koko miestä ja räplään sen orkun itselleni ihan yksikseni.

Vierailija
40/97 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan miehet eivät pidä siitä, että autan itseäni orgasmiin.

" Enkö minä muka riitä?"

" Vika on sinussa ei minun taidoissa"