Jos nainen ei laukea yhdynnässä ilman klitorisstimulaatiota, niin miksei hän itse stimuloi sitä?
Kommentit (97)
Jos homma pitää hoitaa itse, on ihan sama jättää se mies kokonaan pois.
Ai miten niin eivät stimuloi? Naisen anatomia on vähän sellainen, että esim. takaapäin tehtäessä fiksu ihminen ottaa kädet avuksi.
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä sitä itse silloin hoida, jos se tapahtuu osana yhdyntää. Valot päälle nyt. Pitääkö miehen sekä panna että samalla räplätä sua? Mitä sä teet?
Montako aloitusta tästäkin aiheesta pitää trollailumielessä tänne tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä sitä itse silloin hoida, jos se tapahtuu osana yhdyntää. Valot päälle nyt. Pitääkö miehen sekä panna että samalla räplätä sua? Mitä sä teet?
Kun aktissa on mukana kaksi, niin kyllä siinä on sitten tarkoituksena toimia yhdessä, tai vaihtoehtoisesti huomioida sitä toista osapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla neitsyt?
Kyllä minusta ainakin tuntuu kivemmalta kumppanin antama käsihoito kuin oman käden apu. Voisin kuvitella monella naisella olevan samat fiilikset asiasta. Itse olen siis mies.
Miksi sitä klitorista ei voisi hieroa samalla kun panee, jos kumppani sitä haluaa? Onko se jotenkin epämukavaa aloittajan mielestä? Itse teen sitä ihan mielelläni sellaisten naisten kanssa, jotka siitä tykkäävät, niin kuin yleensäkin seksissä on kiva tehdä asioita, jotka toisesta tuntuvat kivoilta. En oikein tajua, mikä aloittajan ongelma on.
En oo tarvinnut kun saan ongasmeja ilmankin klitan räpläämistä. Se on sitten niihin omiin kivoihin tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nautin enkä kitise. uli uli....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan eri, mutta vastaan kyllä. Mies voi ja osaa toivottavasti panna ja räplätä samalla. Minä myös osaan panna ja hyväillä muutenkin samaan aikaan. Taidat olla aika huono pano kun kuvittelet seksin olevan joko tai ankeutta kumpaankin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskentelee kuollutta? En tiedä. On se kumma kun naiset ei halua osallistua edes omaan seksiinsä. Senkin pitää jonkun muun niille tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin eivät stimuloi? Naisen anatomia on vähän sellainen, että esim. takaapäin tehtäessä fiksu ihminen ottaa kädet avuksi.
Fiksu MIES ottaa kädet avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aktissa on mukana kaksi, niin kyllä siinä on sitten tarkoituksena toimia yhdessä, tai vaihtoehtoisesti huomioida sitä toista osapuolta.
Väistit kysymyksen. Jos mies panee sua, niin eikö se jo itsessään ole sun huomioimista?
Kyllä mä välillä stimuloinkin. Riippuu asennosta ja fiiliksestä. Esim takaapäin on miehen hankalampi stimuloida niin tottakai silloin otan omat sormet avuksi. No, ehkä sinäkin opit enemmän jahka pääset oikeasti seksiä harrastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla neitsyt?
Eikö sinusta itsestäsi ole raukkamaista alentua henkilökohtaiselle tasolle?
Olen todennut vuosia sitten, että en tarvi miestä mistään syystä. Lapsikin tehty aikoinaan.
Oma tupa, oma lupa ja omat rahat.
Laadukasta seksiä saa apuvälineillä.
Tajunnan räjäyttävä orgasmeja.
Koska kivempi maata passiivisena ja syyttää miestä, jos hän ei saa minua laukeamaan.