Saako sun mies saunoa muiden naisten kanssa?
Eli esim. jos teillä on vieraita, niin saako miehesi mennä saunaan kahdestaan naispuolisen vieraan kanssa? Vai epäiletkö heti että se alkaa hommailemaan jotain sen naikkosen kanssa?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se menisi.
Joo eipä varmaan menisi jos antaisit "luvan".
Uskon että suuttuisi jos edes ehdottaisin. Sellaiset arvot ja moraalit hänellä. Kai mä nyt tunnen hänet paremmin kuin sä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se menisi.
Jos sinun ukkosi rientäisi lauteille Ritvan perässä molo tanassa niin se ei tarkoita, että kaikkien muiden ukot on samanlaisia. -Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se menisi.
Jos sinun ukkosi rientäisi lauteille Ritvan perässä molo tanassa niin se ei tarkoita, että kaikkien muiden ukot on samanlaisia. -Eri
Kyllä nämä runkkureiät niin ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se menisi.
Uskon että suuttuisi jos edes ehdottaisin. Sellaiset arvot ja moraalit hänellä. Kai mä nyt tunnen hänet paremmin kuin sä.
Sellaiset denialit siellä.
Millaisessa parisuhteessa tulisi eteen tilanne jossa miehen pitäisi mennä saunomaan toisen naisen kanssa kahden? Tai naisen saunoa vieraan miehen kanssa kahden?
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa parisuhteessa tulisi eteen tilanne jossa miehen pitäisi mennä saunomaan toisen naisen kanssa kahden? Tai naisen saunoa vieraan miehen kanssa kahden?
No vaikka tilanne että muut jo lähteneet saunasta, mutta oma mies jää vieraan naisen kanssa vielä kahdestaan jatkamaan.
Tottakai saa, sukulaistensa ja minun kavereiden kanssa. Itsellään hänellä ei ole naispuolisia kavereita kuin työtovereina. Tietysti itse olen aina paikalla jos minun kavereitakin on meillä saunomassa, ja sukulaisnaistensa kanssa hän ei sauno. Saunonhan minäkin miespuolisten kavereideni kanssa, miesten kavereiden kanssa en, koska heidän naisystävillään voi olla joku semmoinen ajatus ettei niin saa mies tehdä, joa minä kunnioitan sitä tietysti ettei tule mustasukkaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se menisi.
Heh. Etsi sinäkin itsellesi parempi, sinua kunnioittava mies. Ei pidä tyytyä vähempään.
Vierailija kirjoitti:
No sepä se. Eihän tuo ole mitään ”saunomista”. Tuollaisiin tilanteisiin hakeudutaan, vähän kuin ”Aasian vientiin”. Siellähän on huoranpanijat myynnissä rivissä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sovittu miehen kanssa, ettei saunota.
Nauratti, että olette oikein sopineet tuosta. Itse en oikein osaa kuvitella edes, että viihtyisin miehen kanssa, jolle olisi jotenkin merkittävä asia päästä saunaan vieraamman naisen kanssa. Jee, elämän tähtihetkim ehdottomasti. Täällä aliarvioidaan miehiä aika törkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se menisi.
Ei todellakaan ole xD sä et oo mikään kaikkitietävä.
Meidän vieraat ruukaa käydä pesulla ennen kuin tulevat meille kylään. Meidän ei tarvitse ensitöikseen heitä saunottaa, että voisimme seurustella heidän kanssaan
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuollainen tilanne saattaa tulla ihan sillä tavalla eteen, että Matti(kaverini) soittaa että mitäs teet illalla, sanon että mieheni on yövuoroon menossa, ja itse ajattelin saunoa, ja Matti kysyy että no mitäs jos hänkin tulisi saunaan. Että tällä tavalla voi teulla eteen sellainen tilanne että olemme Matin kanssa kahdestaan saunassa. Tosin Matti ei ole vieras mies, vaan molemmille tuttu mies.
Vierailija kirjoitti:
Meidän vieraat ruukaa käydä pesulla ennen kuin tulevat meille kylään. Meidän ei tarvitse ensitöikseen heitä saunottaa, että voisimme seurustella heidän kanssaan
Voin kuvitella että teillä on tosi miellyttävät ja rennot illan vietot :D
Istutteko myös suorassa ryhdissä ja nautitte järkevästi vain hanavettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuollainen tilanne saattaa tulla ihan sillä tavalla eteen, että Matti(kaverini) soittaa että mitäs teet illalla, sanon että mieheni on yövuoroon menossa, ja itse ajattelin saunoa, ja Matti kysyy että no mitäs jos hänkin tulisi saunaan. Että tällä tavalla voi teulla eteen sellainen tilanne että olemme Matin kanssa kahdestaan saunassa. Tosin Matti ei ole vieras mies, vaan molemmille tuttu mies.
Ja reikää pyöreäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sovittu miehen kanssa, ettei saunota.
Nauratti, että olette oikein sopineet tuosta. Itse en oikein osaa kuvitella edes, että viihtyisin miehen kanssa, jolle olisi jotenkin merkittävä asia päästä saunaan vieraamman naisen kanssa. Jee, elämän tähtihetkim ehdottomasti. Täällä aliarvioidaan miehiä aika törkeästi.
Eli tuttujen naisten kanssa hän saa saunoa, muttei vieraiden??
Mun mies sanoi lähtevänsä saunomaan lentopallojoukkueen saunailtaan muttei sanonut, että kyseessä on naisten lenttisjoukkue! Tuosta hyvästä nukkuu jo toista vuotta sohvalla!
N40
Sillä onnettomalla on niin surkean pieni kyrpeli, ettei se millään edes ilkeäisi.
Mutta istuisiko ala- vai ylälauteella?
Höpö höpö.