Saako sun mies saunoa muiden naisten kanssa?
Eli esim. jos teillä on vieraita, niin saako miehesi mennä saunaan kahdestaan naispuolisen vieraan kanssa? Vai epäiletkö heti että se alkaa hommailemaan jotain sen naikkosen kanssa?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on niin ruma, ettei muut naiset siihen edes koskisi
Voi kyllä se heti kiinnostaa muitakin, kun joku on sen huolinut.
Juu ei tietenkään mene.
Saa luvan pestä itsensä retkisuihkulla vajan takana.
muiden naisten kanssa saunaillat on kyllä kivoja?
Ei ole ok eikä ole sekasauna myöskään porukalla.
No nyt kun asiaa pohdin, jopa vähän hämmästyttää miten vähän ajatus minua liikuttaa. Ehkä pitkä liitto on tuonut ajatuksen, että ei tässä ketään väkisin pidetä. Ja samalla toisaalta, tuskin hänkään jaksaisi mihinkään vehtailuihin ryhtyä miettimättä asiaa ihan loppuun asti.
No ehkä kahdestaan saunomiselle olisi kuitenkin hyvä olla joku suht looginen selitys, kuten että muu seurue olisi jo poistunut tmv. Se, että alkaisi yhtäkkiä pakata kylpyvehkeitä ilmoittaen lähtevänsä Sannalle saunomaan, herättäisi vähintäänkin huolen ukkelin terveydentilasta.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sovittu miehen kanssa, ettei saunota.
Mun mies ilmoitti yksipuolisesti saavansa saunoa muiden kanssa. Jostain syystä mies rupes ällöttämään.
Yleensä suhteen rajoista sovitaan yhdessä.
Minun siskoni käy miehensä kanssa yleisissä saunoissa. Siskon ei tykkää pienimunaisista miehistä, hän alkaa vittuilee miesten kanssa joilla on pienet Munat, siitä seuraa Tappelu, jolloin siskoni mies vetelee niitä turpaan. Heillä on mukana aina olutta koska siskoni ja sen mies tykkää olla kalja pöhnässä, ne uskaltaa haastaa riitaa. Siskoni mies tykkää tapella saunassa alastomana, silloin näkee omat munansa, yleensa erektiossa. Siskoni mies saa Erektion väkivallasta, hän hakkaa vaimonsa ja lapsiaan. Siskoni mies kusee kauhaan ja antaa ryypätä pojalle. Siskoni ja sen mies tykkää tapella kapakassa myös
Ei pelkästään saa saunoa muiden naisten kanssa vaan kannustan häntä siihen. Itse en saunomisesta välitä, mutta mies rakastaa sitä. Lähetän hänet mielelläni kavereiden kanssa saunailtoihin, myös naispuolisten ja kyllä, usein myös omieni.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään saa saunoa muiden naisten kanssa vaan kannustan häntä siihen. Itse en saunomisesta välitä, mutta mies rakastaa sitä. Lähetän hänet mielelläni kavereiden kanssa saunailtoihin, myös naispuolisten ja kyllä, usein myös omieni.
Hyvä ajatus. Kysyn ensi kerralla kaveriltani voisiko mieheni tulla tuuraamaan, kun he pyytävät saunomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku sukupolvikysymys? Itsellä ei mitään ongelmaa, jos mies saunoo tai nukkuu alasti yhden tai useamman naisen kanssa kunhan tästä on vain puhuttu etukäteen ja miehellekin ok kun teen samaa alasti toisten miesten kanssa.
-N25
Saako nukkua alasti samassa makuupussissa Sara Siepin kanssa?
Noinkohan vain se onnistuu, tuo kysymys tulisi ensin esittää Saralle ja sen jälkeen miehelle. Molempien puolisoiden näkökulmat voi huomioida kenties myös jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa parisuhteessa tulisi eteen tilanne jossa miehen pitäisi mennä saunomaan toisen naisen kanssa kahden? Tai naisen saunoa vieraan miehen kanssa kahden?
Millaisessa tilanteessa tuollainen tilanne ylipäätään tulisi, pitäisikö olla ensinnäkin ystäviä, joiden luona käydään ja jotka käyvät myös pariskunnan luona?
Saa mennä, jos on savusauna tai hyvä puusauna. Huonoon saunaan ei ole menemistä. Sähkökiuas tekee miehen jotenki kireäksi, olen pannut merkille.
Samat säännöt on molemmille. Minäkin saan saunoa naisporukassa, miksei sitten hänkin? Jos vain naiset kelpuuttavat hänet saunomaan. Mieheni on muuten varsinainen vihtamestari.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä se lupa pitäisi kysyä?
Saunaseuralta tai seuralta, jonka kanssa saunoo.
Onko osa naisista puolisonsa huoltajia kun ei ole lupa edes saunoa ilman muijan lupaa?
Ei ja jos tekee niin, on ex. Pervot ei kuulu elämään. Tai muut rajattomat ihmiset.
Ei saa saunoa yksin muiden naisten kanssa eikä myöskään missään sekasaunoissa. Kuten en minäkään. Enkä edes haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajatus. Kysyn ensi kerralla kaveriltani voisiko mieheni tulla tuuraamaan, kun he pyytävät saunomaan.
Tämä siksi, että saan tuolloin aikaa itselleni koko illaksi.
Tottakai saa saunoa missä porukassa tahansa! Miksi ei saisi?