Minkä värinen olohuoneen sohva teillä on? Ihan mielenkiinnosta.
Minä ostin juuri viininpunaisen, olin sen värisestä jo monta vuotta haaveillut ja nyt se on minun :)
Kommentit (76)
Tummanruskea nahkaverhoiltu, vaikeahko sisutuksellisesti, mutta törkeän ihana päiväunille.
Täältä löytyy se beige! Olkkarissa hyvin vaalea beige ja vierashuoneesta tummempi beige.
Mustikansininen. On ollut jo 16 vuotta enkä oo vieläkään kyllästynyt, olen aina tykännyt väreistä 😁
Turkoosinvihreä Kodinykkösestä joskus kauan sitten ostettu ja rakastan sitä vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy se beige! Olkkarissa hyvin vaalea beige ja vierashuoneesta tummempi beige.
Meilläkin on beige sohva olohuoneessa. Taloudesta löytyy toinenkin sohva, väriltään siniharmaa.
Ruskea ruusukuviollinen. Järeämpää, hieman karheaa verhoilukangasta.
Sammaleenvihreänä tämä myytiin, vähän sellainen harmahtavan vihreä kuin maastopuvuissa.
Jäi mieleen kun huonekaluliikkeen myyjä totesi, että tätä on varastossa valmiina, kun ei oikein kukaan tätä väriä osta 😁
Meille sopii hyvin, ikkunassa taustalla havumetsä.
Ei Lähi-Idän tuontitavara kestä pohjoisessa maassa. Pakolla tuotu aavikkouskonto ei routaa kestä.
Olette ehkä huomannut, että Raamatun kuvasto Jerusalemeineen ja kameleineen ei ole kamalan relevantti näillä leveyksillä.
Hyvä niin. Jos jumalia kaipaa, meillä on omastakin takaa ihan hyvät.
Musta. Ihan huippu koira- ja lapsiperheessä ollut jo 8 vuotta. Ehkä joskus jotakin muuta, kun lapset lähtee ja koira kuolee.
Taitaa olla musta. Sain sen ilmaiseksi 10 vuotta sitten opiskeluaikoina. En pidä väristä, mutta aion ostaa sitten uuden kun tuo entinen joutaa kaatopaikalle.
turkoosi sävy lähti halvalla kierrätyskeksukselta oon tyytyväinem t. veksi
Ruskeanharmaa. Olemme juuri hankkimassa uutta sohvaa ja haluan ruskean. On muuten yllättävän vaikea väri tällä hetkellä, vaikka katselisi niistä tilausmallikankaista! Viininpunainen olisi myös kiva, mutta mies ei lämpene sille.
Vierailija kirjoitti:
Ei Lähi-Idän tuontitavara kestä pohjoisessa maassa. Pakolla tuotu aavikkouskonto ei routaa kestä.
Olette ehkä huomannut, että Raamatun kuvasto Jerusalemeineen ja kameleineen ei ole kamalan relevantti näillä leveyksillä.
Hyvä niin. Jos jumalia kaipaa, meillä on omastakin takaa ihan hyvät.
En tiedä mihin ihmeeseen viittaat kun tässä keskustellaan sohvista.
Mutta onhan Suomen vaakunassa leijona. Lähi-idästä tuotua kuvastoa sekin lienee.
Harmaanruskea