Minkä värinen olohuoneen sohva teillä on? Ihan mielenkiinnosta.
Minä ostin juuri viininpunaisen, olin sen värisestä jo monta vuotta haaveillut ja nyt se on minun :)
Kommentit (76)
Tummansininen pyöristettydivaanimalli. Uuden aika olisi jo 15v jälkeen, mutta en tykkää nykyisistä laatikkomalleista. Lapsuudenkodissa oli aina nahkasohvat, sellaista en ottaisi ikinä!
Haluaisin tummansinisen joskus kun hommaan uuden ! Jotenkin ihanan piristävä väri. Joskus haavelin kanervan sävyisestä. Mutta harmaa divaani nököttää tällä hetkellä.
Harmaanvihreä. Olisin halunnut tummanvihreän, mutta sellaista ei ollut saatavilla.
Sahraminkeltainen, lyhyellä nukalla. Näyttävä ja sopii mielestämme asuntoomme
Sininen. Minäkin tykkään väreistä ja muodoista sisustuksessa. En kuitenkaan halunnut ostaa käytettynä, koska siinä on aina tuholaisten riski. Uutena on todella vaikea löytää persoonallinen sohva kohtuuhintaan. Olen opiskelija, niin budjetti ei ole kuitenkaan kovin suuri.
Tää on ihan jees, mutta vähän liian tumma. Oli nettikaupan kuvassa vaaleampi. Olohuoneessani on vain yksi ikkuna, niin tää jotenkin imee sen vähän valon, mitä täällä on.
Meilläkin sahraminkeltainen. Kiitos aikaisemmalle vastaajalle - just mietin, mikä keltaisen/ruskean sävy tää vois olla ja tuo aika lähellä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalean vihreä.
Luulen, että suurimmalla osalla on joko harmaa, musta tai valkoinen.
Beigeä ei taida enää olla kellään? Joskushan oli hittiväri sisustuksessa? ap
Mullapa on! Tekstiiliverhoilu. Ja on peräti kaksi beesiä, 2- ja 3-istuttavat. Toisessa kämpässäni on vaaleahkon keltainen alcantara-sohva.
Vierailija kirjoitti:
Sahraminkeltainen, lyhyellä nukalla. Näyttävä ja sopii mielestämme asuntoomme
Sano vaan reilusti sinapin- tai lapsenpaskan keltainen. 👍
Tummanvihreä chesterfield nahkasohva plus pari nojatuolia. Olohuoneessa on vihreä kaakeliuuni ja muut värit sovitettu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Toinen on kirkkaan keltainen ja toinen kermanvalkoinen.
Luulin, että kenelläkään muulla ei ole keltaista. Minulla on vahva keltainen, mutta pikkuisen okraan vivahtava keltainen.
Tumman sininen, melkeinpä musta.