Minkä värinen olohuoneen sohva teillä on? Ihan mielenkiinnosta.
Minä ostin juuri viininpunaisen, olin sen värisestä jo monta vuotta haaveillut ja nyt se on minun :)
Kommentit (76)
Olohuoneessa on kaksi sohvaa. Tummanruskea divaanisohva, jossa mustanahkainen runko. Toinen tummanpunainen, 3 istuttava kangassohva.
Oli harmaa mutta annettiin pois. Ei ole vielä hankittu uutta, mutta varmaan vihreä tulee.
Konjakki nahkaverhoilulla. Ikean sohva niin saa halutessa uudet päälliset.
Alakerrassa kermanvakoinen jossa hennosti kuvioidut bees tyynyt. Ja toinen tummempi jossa vaaleammat kernaväriset tyynyt. Yläkerrassa kaksi aika punaista sohvaa. Kaikki" jenkkityyliä."
Keltainen, ei mikään kirkas keltainen, vaan semmonen haalea, suunnilleen voin värinen. Ei ollut oma valinta eikä aluks miellyttänyt ollenkaan omaa silmää, mutta saatiin ilmaiseksi appivanhemmilta. Ihan kivalta se nykyään näyttää, kun muun huoneen värimaailma on eloisampi.
Juuri verhoilutettiin viileänsävyinen punainen iso kulmasohva ja nojatuolit tummansinisiksi.
Tummanruskea runko ja hiukan vaalemmat, "raidalliset" tyynyt. Ei siis oikeasti raidalliset, mutta kyllä te tiedätte vaikkapa Boston-sohvan värin.
Musta