Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi
Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.
Kommentit (2663)
Silti vähän harmittaa kun on väärin tuettu, kun äänikirjaa ostettu enempi, yhyy! Ostaisitte dorkat paperista kirjaa ni sais paremmin rahaa!
Eiks kirjan pitänyt kertoo hometalosta ja ilkeästä ostajasta? Kaikki kommentit mitä lukenut on aivan muusta aiheesta. Mihin hometalo unohtui?
Eikös saanut jonkun apurahan tms tietokirjan kirjoittamiseen? Ei ihan tietokirjalta hometalosta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Silti vähän harmittaa kun on väärin tuettu, kun äänikirjaa ostettu enempi, yhyy! Ostaisitte dorkat paperista kirjaa ni sais paremmin rahaa!
Jep. Äänikirjasta taitaa kirjailija saada jotain alle 0,3€ ja siitä verot tietty pois. Ei pääse kyl rikastuu.
Nyt hän tulee saamaan taloutensa tasapainoon, myyntituloista täytyy jäädä ylimääräistä velkojen maksuun ja säästöön
Aika ärsyttävän itsekeskeisen oloinen nainen, jolla koko ajan jotain sanottavaa. Minä minä minä.
Mutta rankkaa hänellä on ollut, en ollenkaan sitä kiellä.
Vierailija kirjoitti:
juurikin näin. kuka normaali ihminen ilmoittaa asusuunnittelijoiden nimiä,missä asussa esiityy, siis esiintyy oikeudessa ja mikä asu oli varalla. kyllä kärsivä fokusoituu käsiteltävään asiaan. nimittelut,kaikki on setiä. kaivinkonehenkilökin on setä, kaikki jotain lempihaaskanimiä, tero lakka aa, on vaan lakkis, janhis ja tuomari miltei silmäpeliä. voi kun olisi saanut istua samu sedän vieressä ilmna ne asianajajat siinä välissä. olisin kirjoitellut pikku lappusia kuin koulussa...esim. lähdetäänkö lounaalle. koskaan missään ole ilmoilla vastapuolen olevan väkivaltainen,mutta antaa kuvan,pitääkö juosta ex naapuriin pakoon,kun itse riekkuu toisen kodin nurkilla räkänauruaan pidätellen, jänskää. ja vetää herneen nenään tai muuallexxx, kun vastapuoli käyttää asiallisesti esimerkissään,,torikka nimeä ,kuinka teimme torikan kanssa katselmuksia. mikä torikka mää sulle oon. mitä ihmettä, noin nyt vaan asiallisesti käyetään sukunimeä tai kantaja vastaaja nimitystä, toisin kuin hänen jauhokset ja lakkikset, .sanoisi aa hänelle mikäs lakkis minä sulle olen. ja aina vaan seskumppa, kaiteellekaan ei mahdu esim, muki tai vaan lasi, ei,se on skumppaa, joka tilanteessa sitä. mankuu saunan, ei riitä, sitten terassi, ei riitä, sitten palju, ei riitä laituri, ei riitä sitten grilli. kaikki halvalla säälileskelle joka ei todellakaan etsi puntarroitettuja ruokia, ei vaan viimeisen päälle kalliit ruuat. jos mies maksaa ok, koska aviovelvollisuus,mutta tuo kerjuu muualta noloa loputtomiin. heillä varaa maksaa sähkönsä, ei maksatetaan muilla, on todella sairaita ja ihan puhtaasti nälää suomessakin kärsiviä tai ei saa mitään,heikkolaatuista ravintoa, raha ei riitä,tää tukevoituu skumpalla. makaa haudalla läppärin kanssa, just voisi tajuta, viltillä työn kanssa jutellaan iskälle ,mutta moinen loikoilu kuin rannalla särähtää silmään. hautausmaa arvokas paikka.
Et sinäkään aivan hyvää kuvaa itsestäsi anna, opettele vaikka kirjoittamaan.
Kreikkaan pääsee halvemmalla kuin lappiin ja siellä on halvempaa kuin lapissa. Eiköhän kirjailija ole sen verran saanut extraa kirjasta että pystyy pienen loman kustantamaan itselleen ja tyttärelleen. Jokainen on lomansa ansainnut, jos on rahansa tehnyt. Vauva.fi palstalla valittajat eivät. Sosiaaliturvalla kun ei matkusteta edes Kreikkaan.
Sadas sivu menossa turhaa asiaa.
Kyllä on oikeasti pienituloisia töissä käyviä, jotka eivät yhtä paljon köyhyydestään mesoa ja rahaa ja lahjoituksia kerjää kuin hyvätuloinen joka matkustelee sekä Suomessa että ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Aika ärsyttävän itsekeskeisen oloinen nainen, jolla koko ajan jotain sanottavaa. Minä minä minä.
Mutta rankkaa hänellä on ollut, en ollenkaan sitä kiellä.
Se on aika helppo päästä tuosta eroon, ei vain seuraa Instagramissa eikä avaa AV:lla ketjuja joissa joukolla häntä kiusataan, niin ei tule kuule missään vastaan. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kuronen teki täysin oikein kun ei kommentoinut tai ylipäänsä noteerannut kirjaa millään tavalla. Viisas vaikenee 👍👏💪
Viisas ei edes koskaan seurustele torakkamirkkujen tai kuranuppiwannabefabioiden kanssa.
Raskaan oloinen veteraanipissis.
No nyt on taas kaikki hyvin ja skumppa ja mansikat palanneet fiidiin, nyt ei enää persettä esitellä eikä jartsa nuole varpaita muuten sama minä minä jatkuu.
Jännä ettei eukko käy edelleenkään missään töissä? En usko että tällä yhdellä eepoksella on vielä niin suuresti rikastuttu.
Hyvä kuitenkin, että on pummilla päästy "lataamaan akkuja" 🥂👏 Mistä? 😆 Siitäkö että naputtaa instaansa päivästä toiseen, käy parissa nobodyn pilipali-podcast haastiksessa ja loput ajasta läträä (sponsoroidussa) paljussaan viinilasin ja kameran kanssa 🥳🤡🤣
Kyllä Mirkku on lomansa ansainnut 😌💪
Alkaako seuraavan ihmisen maalitus kun ei saa dokumenttia? Kaikki lähellä olevat nyt jo ainakin tietävät kuka tämä muka ilkeä ihminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuronen teki täysin oikein kun ei kommentoinut tai ylipäänsä noteerannut kirjaa millään tavalla. Viisas vaikenee 👍👏💪
Viisas ei edes koskaan seurustele torakkamirkkujen tai kuranuppiwannabefabioiden kanssa.
Kyllä, ei siis ihme, ettet ole kovin suosittu seurustelukumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako seuraavan ihmisen maalitus kun ei saa dokumenttia? Kaikki lähellä olevat nyt jo ainakin tietävät kuka tämä muka ilkeä ihminen on.
Kukas hän on? Ex-kaveri?
Äkkiseltään en muista videota, liittyikö varankeruuseen? Olisiko syy miksi ei luovuta, että videon tekijä tajusi millaisessa lokakampanjassa on mukana? Oliko video asianomaisen maalitusta?
Kyllä itse ymmärrän hyvin, että itse tehtyä videota ei haluta oikeudenkäyntiin todistusaineistoksi. Todennäköisesti video pyörisi myös Mirkan somessa ja sinne kukaan järkevä ei halua nimeään.
Aika jännä vaikka se on ymmärtääkseni valtaosin fiktiivinen Kirjailijan itsensä totuus joka taasen on useimmiten päinvastoin.