Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi
Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.
Kommentit (2667)
Typerä akka, joka ei osaa lopettaa.
Miten ihmeessä ehtii ja jaksaa kirjoitella kaikkiin kommentteihin JA jakaa ne! Ihan kokopäivätyö! Ja toki, siitähän se keräys sitten ”palkkana” tulee.
Mirkka ja kiihkeimmät fanit on tulleet kyllä todella sokeaksi omalle toiminnalleen. Nyt siellä väitetään että oikeusjärjestelmästähän tässä koko ajan on puhuttu eikä niinkään ostajasta henkilönä. Lol. Tehtaileekohan M noita vastauksia oikeasti itse?
Olen miettinyt, josko lähettäisi kohteliaan yhteydenoton Mirkku-tädin yhteistyökumppaneille, että vastaako rouvan somekäytös heidän yrityksensä arvoja ja haluavatko he todella esiintyä tällaisella foorumilla, onko se hyvää mainosta heille. Ja ihan kohteliaasti tiedustellen.
Voi Mirkka Mirkka...onkohan isäsi ja äitisi ylpeitä sinusta? Toki taitavat tuntea sinut niin hyvin, etteivät vaivaudu puuttumaan. Säälittävää ja vahvaa myötähäpeää aiheuttavaa käytöstä. Ei tee hyvää poikasi mielenterveysongelmille. Varmuudella häpeää käytöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, josko lähettäisi kohteliaan yhteydenoton Mirkku-tädin yhteistyökumppaneille, että vastaako rouvan somekäytös heidän yrityksensä arvoja ja haluavatko he todella esiintyä tällaisella foorumilla, onko se hyvää mainosta heille. Ja ihan kohteliaasti tiedustellen.
Samaa miettinyt, ainakin WSOY:n pitäisi saada tietää koko kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Voi Mirkka Mirkka...onkohan isäsi ja äitisi ylpeitä sinusta? Toki taitavat tuntea sinut niin hyvin, etteivät vaivaudu puuttumaan. Säälittävää ja vahvaa myötähäpeää aiheuttavaa käytöstä. Ei tee hyvää poikasi mielenterveysongelmille. Varmuudella häpeää käytöstäsi.
Ollaan varovaiset, ettei ketju poistu. Pojan asiat eivät kaipaa levittelyä, hän on tähän syytön.
Kiinnostavaa nähdä miten mirkka reagoi jos syyte tulee. Alkaako ruinata seuraajilta lisää rahaa uutta oikeusprosessia varten? Nään jo sieluni silmin miten kosiskelee Journalistiliittoa maksamaan oikeudenkäyntikulut kun Vehkoonkin tapauksessa maksoi. Sovittelu ei taida olla vaihtoehto koska no white flags.
Onko Häm edes tekemisissä vanhempiensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mirkka ja kiihkeimmät fanit on tulleet kyllä todella sokeaksi omalle toiminnalleen. Nyt siellä väitetään että oikeusjärjestelmästähän tässä koko ajan on puhuttu eikä niinkään ostajasta henkilönä. Lol. Tehtaileekohan M noita vastauksia oikeasti itse?
Mirkkan ystävä sanoi hyvin, että Mirkkan todellisuudentaju on hämärtynyt.
Vähän puhuu taas itseään pussiin. Aiemmin tänään paheksui miksi ostaja "roikkuu mun somessa". Nyt on sitä mieltä että ostajan pitäisi erikseen yksilöidä julkaisut jotka toivoo Mirkan poistavan, sen sijaan että tekisi rikosilmoituksen. Eikö se nimenomaan edellyttäisi sitä että seuraa instassa kaiken mitä Mirkka tekee!
Vanhempien kanssa eniten tekemisissä silloin kun tarvitsee apua.
Ja silloinkaan ei ota neuvoja vastaan. Muut myötäilevät.
Ja nyt kun hän lukee tämän tekstin, tiedostaa täysin kuka olen. Ihme jos ei.
Se ei haittaa koska jos ja kun blokkaa sosiaalisesta mediastaan niin minulla on screenshotit. Myös muut osaavat pelata tätä peliä vaikkakaan ei hänen säännöillään.
On muuten aika paljon paremman näköinen se Jarin ex- vaimo. Kun täääää kurppa
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien kanssa eniten tekemisissä silloin kun tarvitsee apua.
Ja silloinkaan ei ota neuvoja vastaan. Muut myötäilevät.
Ja nyt kun hän lukee tämän tekstin, tiedostaa täysin kuka olen. Ihme jos ei.
Se ei haittaa koska jos ja kun blokkaa sosiaalisesta mediastaan niin minulla on screenshotit. Myös muut osaavat pelata tätä peliä vaikkakaan ei hänen säännöillään.
Eikö hän suureen ääneen mainosta miten EI lue mitä hänestä kirjoitetaan keskustelupalstoilla. Jos blokkaa sinut niin sehän vaan todistaa jälleen kerran puheensa pskapuheiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mistä tämä on tuttu. Näyttäis olevan Sami Kurosen ex. Biossa maininta, että on myös leski. Mihin hänen miehensä kuoli? Kuvissa hienoinen muutos Kurosen deittailuaikojen iloisesta menosta nykyisiin vähäpukeisiin kellimiskuviin.
Alkoi salasuhteeseen Kurosen kanssa, kun Kuronen oli vielä naimisissa lapsensa äidin kanssa. Ja kun tämä salasuhde paljastui Kurosen vaimolle niin he erosivat. Torikka oli Kurosen kanssa yhdessä pari vuotta kunnes Kuronen petti Torikkaa seuraavan naisen kanssa.
😯
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Mirkka ostaa Jarille lahjaksi?
Sometykkäyksiä, joita voi antaa valitsemalleen henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
On muuten aika paljon paremman näköinen se Jarin ex- vaimo. Kun täääää kurppa
Samaa mieltä! Tällä kertaa ei ole vaihdettu edes paremman näköiseen. Mirkka näyttää livenä aika erilaiselta kuin instassa.
👋 voiko joku tiivistää mistä nyt puhutaan, en jaksa lukea läpi aiempia.
Hänet on uudelleen haastettu?
Ostaja teki vihdoinkin rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta ja Torikka on kutsuttu kuulusteluun. Torikka kääntää nyt juttua nurin kurin ja yrittää luikerrella paniikissa pakoon. Ei mahda auttaa, koska julkinen ostajan maalittaminen on jatkunut pari vuotta. Suap nähä...
Onko kaikkien kommentit julkaistu? Vai valitseeko vaan sopivimmat kriittiset kommentit? Sillä tavalla vois uhriutua vähän vielä enemmän sekä viedä mielikuvaa keskustelun tasosta haluttuun suuntaan