Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika irvokkaan näköistä, kun täti-ihminen pukeutuu nuorisovaatteisiin

Vierailija
16.05.2020 |

Jokainen saa tietysti pukeutua kuten haluaa, mutta on se vähän sääli, etteivät edes ystävät kerro miltä se oikeasti näyttää, kun kypsä leidi viipottaa kaupungilla pukeutuneena niin kuin olisi tällä vuosituhannella syntynyt. En koe myötähäpeää, olen vain surullinen.

Kommentit (404)

Vierailija
381/404 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina suosinut laadukkaita vaatteita olematta silti tätimäinen. Kun tietää oman tyylin ja omaa värisilmää niin ei voi mennä pukeutumisessa pieleen. Laadukkaat kengät ja laukut kruunaa pukeutumisen. Olen jo 50v ja mulla on ollut sama vaatekoko ihan nuoresta asti joten miksi pitäisi pukeutua mummomaisesti? Hiuksetkin ovat aina olleet pitkät ja hyväkuntoiset, miksi pitäisi pätkiä kouvola tukka? Napapaitoja en ole käyttänyt nuorempanakaan mutta kyllä mun kroppaa kehtaa vielä näyttää tiukoissa farkuissa, en silti koe että yrittäisin olla joku teini.

Pukeudun just niin kuin haluan ja mua ei kiinnosta tippakaan mitä mieltä joku on pukeutumisestani

Juuri näin. Laadukkaista vaatteista ei niitä nuorisovaatteita löydy niin siitä ei tarvii huolehtia.

Vierailija
382/404 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni ja siro 50v. nainen. Käytän minihametta, napapaitaa en sentään laita. Jokainen saa pukeutua miten haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/404 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta surkeampaa on, kun itseään merkittävästi vanhemman miehen kanssa olevat nuoret/nuorehkot naiset alkavat pukeutua tanttamaisesti, ettei pariskunnan välinen ikäero korostuisi niin paljoa.

Vierailija
384/404 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?! Kuinka joku vanha nainen kehtaa pukeutuu nuorekkaasti? Meijä täytyy hälyyttää kirkon vanhimmat! :D

Vierailija
385/404 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jou

✌️😁

Vierailija
386/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tässä uskaltaa verhota päälleen? On jo ikää ja painokin yli 80 kg. Onko mitään ns satavarmaa kesävaatetta, joka käy ja jota kehtaa käyttää?!

Vierailija
387/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliiä sillä on, mua se ei häiritte vähääkään. Ei oo mitään syytä liimata silmiään toisten kuteisiin ja kuoseihin sekä näyttää myrkkyä hörpänneeltä. Poikkeuksiaki sattuu, ainaki itelle, kesähelteellä juottolan terassilla, meren rannalla olen nyrjäyttää aivoni kun ohi keikuttaa herkullinen viettelys ja kiusaus vähillä vaatteilla eikä siinä oo syytä näyttää happamalta. En oo enää uusi, mutta mies melekeen parraassa ijässä n.70v. maailmaa nähneenä.

Vierailija
388/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä pitää alkaa pukeutua tätimäisesti? Luulin ettei nykyaikana keneltäkään vaadita tätimäistä tyyliä. Jo ei pidä tätimäisistä vaatteista, pitääkö niihin silti pukeutua?

Viimeistään 40-vuotiaana täytyy leikkauttaa tätitukka ja alkaa pukeutua arvokkaan tätimäisesti.

Permanentti ja papiljotit on extraa. Tanttamainen käsilaukku on must. Silmälasien kehyksien valinta on tärkeää, jotkut niistä ikävästi nuorentaa. 20 denierin harmaanruskeat sukkahousut antavat kivan tvistin. Jakkupuvun on syytä olla harmaa. Kyllä näillä eväillä homma hoituu. Ikää tulee lisää minimi 20 vuotta.

Vierailija
389/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tässä uskaltaa verhota päälleen? On jo ikää ja painokin yli 80 kg. Onko mitään ns satavarmaa kesävaatetta, joka käy ja jota kehtaa käyttää?!

Varmaa se ei ole, mutta säkkimäistä kaapumekkoa voi kokeilla. 

Vierailija
390/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, niin kovin kiinnostaa sinun mielipiteesi.

Vierailija
391/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako nuorisovaatteet näitä Cubuksen, Pikpokin ym halpavaatteita?

Vierailija
392/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kriteeri pukeutumiseen kaikenikäisille miehille ja naisille: ei kovin paljastavaa eikä tiukkaa. Korostan että tämä sääntö koskee niin nuoria naisia kuin miehiäkin. En halua esim. ruokakaupassa nähdä paljaita yläruumiita, oli sukupuoli mikä tahansa. (Paljas alaruumis olisi tietty vielä ällömpää, mutta yleensä tällaista ei näekään.)

Tilanteen mukaan toki niin, että mökille ja uimarannalle käy rennommat kuteet kuin kaupungille ja virastoasioimiseen.

Vierailija
393/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoissa sivistysmaissa, joita amerikkalainen "vapaa" liberaaliususkonto ei ole vielä pilannut, on selvät säännöt sille mikä on soveliasta pukeutumista ja mikä ei, ja niitä myös valvotaan.

Suomessa pitäisi olla sama käytäntö. Monista meistä kun ei selvästikään ole päättämään itse, miten pukeutua.

Miten sinusta siis tätien tulisi pukeutua?

Mummohuiviin vai?

Vierailija
394/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä, että ovat ylipainoisia eivätkä enää "mahdu" farkkuihin

Vierailija
395/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädit voi pukeutua miten vain kyllä nuoret yrittää siitä erottautua vaikka miten. Sellaisilla kuteilla joita vanhemat ei ihan heti matki. 

Vierailija
396/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syystä, että ovat ylipainoisia eivätkä enää "mahdu" farkkuihin

Ylipainoinenkin voi pukeutua farkkuihin, jotka ovat hänelle oikeaa kokoa. Äärikireät makkarankuoret ovat typerän näköiset iästä riippumatta. Vähän väljyyttä vaatteen ja kropan väliin, kiitos. 

Miksi muuten naispuoliset henkilöt usein käyttävät kittanoita, pinkeitä vaatteita? Miehillä harvemmin näkyy, paitsi pallomaha voi kiristää teepaitaa.

Nylyyän on trendikästä pukeutua väljiin vaatteisiin. Tämä muoti sopii kaikille.

Vierailija
397/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaa se ei ole, mutta säkkimäistä kaapumekkoa voi kokeilla. 

Linkatkaa joku tällainen.

Vierailija
398/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun tänään olin pyörälenkillä kauheissa rytkyissä ja vielä tölkkikassi kädessä niin joku nuori mies kehtas vielä hymyillä energiajuomatölkin takaa! Kuuma, toppi jostain Newyorkerin alelaarista ja sortsit samaa luokkaa! Olin ihan varma että aamusmoothiesta oli jääny mustikkaviikset :)

Vierailija
399/404 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä pitää alkaa pukeutua tätimäisesti? Luulin ettei nykyaikana keneltäkään vaadita tätimäistä tyyliä. Jo ei pidä tätimäisistä vaatteista, pitääkö niihin silti pukeutua?

Viimeistään 40-vuotiaana täytyy leikkauttaa tätitukka ja alkaa pukeutua arvokkaan tätimäisesti.

Permanentti ja papiljotit on extraa. Tanttamainen käsilaukku on must. Silmälasien kehyksien valinta on tärkeää, jotkut niistä ikävästi nuorentaa. 20 denierin harmaanruskeat sukkahousut antavat kivan tvistin. Jakkupuvun on syytä olla harmaa. Kyllä näillä eväillä homma hoituu. Ikää tulee lisää minimi 20 vuotta.

Reppu, pitkät hiukset ja cyber/techwear tyylillä mennään vaikka muutama vuosi enää nelikymppiseksi. 

Vierailija
400/404 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi helveden. Olen kohta 55 v. ja en tunne olevani vanhus, en missään nimessä.

Sääret on sorjat, mutta masussa pömppää. tukkakin on pitkä( puoleen selkään) ja harmaa/tummanvaalea.

mihin asuihin minun pitäisi mahtua/kuulua /olla ns. mukana tyylissä?

mulla on yleensä tunika ja legginssit ja jotkut nilkkakengät(Uggit) ehkä japa toppaliivi ja pipo.

whats wrong?