Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka vei mun paketin postin pakettiautomaatista?

Vierailija
16.05.2020 |

Mulle tuli eilen ilmoitus, että tilaamani paketti on toimitettu automaattiin. Olin lähdössä hakemaan pakettia, mutta kun katsoin omapostista, niin sen mukaan paketti on jo luovutettu!! Siis parin tunnin päästä siitä kun paketti oli laitettu automaattiin. Mitvit? Itse en ole sitä hakenut, enkä antanut koodeja kellekkään. Automaatti on sen tyylinen, että joka lokerossa on oma koodinäppäimistö. Soitin tietty heti postiin ja ihmettelin asiaa. Lupasivat selvitellä. Onko kellekään muulle käynyt näin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos automaatista ei löydy vikaa, niin posti siirtää vastuun lähettäjälle. Tälläisten selvittely ärsyttää. Millä todistetaan ettei lähetystä ole itse hakenut? Onko automaateissa kamerat?

Vierailija
2/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamerat.

Sinuna kävisin silti siellä automaatilla. Jos onkin joku virhe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö joku katsomaan sähköpostisi tai puhelimesi? Postin virhe?

Vierailija
4/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on perseestä, pojalle tuli ilmoitus jostain paketista toisella puolella suomea.

Vierailija
5/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö kattomassa sen lokeron? En nyt niin ole seurannut noita seurantatietoja kun koodin oon saanut, mutta kuinka muistaisin että merkitään vastaanotetuksi kun koodi lähetetään...

Vierailija
6/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy automaatilla. Mulle kävi samoin. Joku oli hakenut minun pakettini, mutta huomasi onneksi että väärä paketti ja toimitti sen asiamiespostiin. Sain pakettini sieltä. Onneksi posti ja se automaatti olivat samassa rakennuksessa. Jokin sähläys niissä koodeissa oli tullut.

Vierailija
7/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen kotona koko päivän, eli kukaan ei oo päässyt mun puhelimeen. Mut pitää kai varmuuden vuoksi vaihtaa sähköpostin ja omapostin tunnukset. Tuntuu vaan niin oudolta. Ei ollut ees mikään kallis tai erikoinen ostos, mut silti harmittaa. Meen koittaa niitä koodeja maanantaina, jos onkin tosiaan joku virhe. ap

Vierailija
8/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö kattomassa sen lokeron? En nyt niin ole seurannut noita seurantatietoja kun koodin oon saanut, mutta kuinka muistaisin että merkitään vastaanotetuksi kun koodi lähetetään...

Saapumisilmoitus ja luovutus näkyvät kyllä erillisinä tapahtumina.

Vierailija
9/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapostiin tulee kuittaus luovutuksesta, kun automaatista on otettu paketti. Näin on ainakin ennen ollut.

Vierailija
10/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posti on perseestä, pojalle tuli ilmoitus jostain paketista toisella puolella suomea.

Postille ilmoitus, että toimitettu väärään postiin liian kauas. Postin sivuilla on tuohon numero, johon soittaa. Siirtävät oikeaan automaattiin.

Ottakaa selvää niin ei tarvitse kitistä.

T: Ei-postin työntekijä, asiakas.

Vierailija
11/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli postin virhe eikä paketti ole automaatissa niin selvittävät kyllä.

Minä tilaan ja lähetän paljon ja aina selvinnyt kadonneet ja löytyneet paketit.

Vierailija
12/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ainakin tässä vaiheessa antaa kiitosta postin asiakaspalvelijalle, jolle soitin. Pääsin jopa jonottamatta läpi, vaikka oli kuulemma jossain vaihessa ollut tunninkin jonotus. ap

Vierailija
13/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee valvontakameran tallenteelta, kuka paketin haki.

Jossei sitä ole tullutkaan siihen lokeroon?

Vierailija
14/16 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tänään tuli uusi ilmoitus paketista. Löytyi samasta automaatista mut eri lokerosta kuin mitä se eka ilmoitus kertoi. Mitä lie tapahtunut, mut selvis kuitenkin Hyvä posti. ap

Vierailija
15/16 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postille ilmoitus, että toimitettu väärään postiin liian kauas. Postin sivuilla on tuohon numero, johon soittaa. Siirtävät oikeaan automaattiin.

Ottakaa selvää niin ei tarvitse kitistä.

T: Ei-postin työntekijä, asiakas.

Tai tuosta ei käynyt ilmi oliko kyse pojan omasta paketista vai jostain aivan randomin paketista, josta nyt vain pojalle sattui tulemaan ilmoitus. Tuossa tapauksessa taas postilla ei ollut asiassa osaa eikä arpaa, joko lähettäjä tai vastaanottaja on antanut väärän puhelinnumeron, jolloin toki yleensä käy niin, että myös ilmoitus menee väärälle ihmiselle.

Vierailija
16/16 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetyksessä on ollut väärä puhelinnumero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä