Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naisystävä vielä muuttua vai lyönkö suoraan hanskat tiskiin?

Vierailija
15.05.2020 |

En ole luovuttaja tyyppiä, niin olen katsonut naisystäväni tekosia läpi sormien. Alan olla väsynyt tilanteeseen ja suhteeseen, jossa minua laiminlyödään ja minua on jopa petetty. Olen kehunut, yrittänyt panostaa suhteeseen, tuonut kukkia ja ollut romanttinen sekä sanonut rakastavani mutta naisystävä moittii minua miehenä ja kaikkea tekemääni kasvotusten. Muiden edessä esittää rakastunutta ja sanoo meidän olevan unelmapari, mutta kotona neljän seinän sisällä asia on toisenlainen. Minä hoidan kodin, talousasiat ja teen ruokaa ja tienaan. Naisystävä ei käy kaupassa muuten kuin ostelemassa tavaroita itselleen. Mieleni on mennyt matalaksi, kun jatkuvasti haukutaan ja huudetaan kuinka surkea mies olen. Viimeisempänä sain tietää, että naisystävä oli suudellut humalassa toista miestä. Meillä on ollut tiukka yhteinen linja pettämisen suhteen, joten teko sattuu.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko nainen itse tuosta suudelmasta vai kuulitko siitä muuta kautta?

Kaveri lähetti kuvan puhelimeen. Naisystävä nukkui krapulaansa pois seuraavana päivänä ja kun kysyin näyttäen kuvaa, niin tunnusti ja sanoi olleen vaan pikkupusu mutta kaveri joka kuvan lähetti ja oli paikalla kertoi muuta.

Vierailija
22/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa hyvä ihminen. Puolisosi ei arvosta sinua ollenkaan.

t. palstan vihaama feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu.

Vierailija
24/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän olisi kirjoittanut nainen, olisi jo tullut kymmeniä voimaantuneiden feministien ja muiden sekopäiden tukiviestejä.

Tässä on jo monta kommenttia, jossa aloittajalle on sanottu, että tuosta ei tule mitään. Etkö osaa lukea?

Viestissäni luki KYMMENIÄ. Etkö ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
25/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän olisi kirjoittanut nainen, olisi jo tullut kymmeniä voimaantuneiden feministien ja muiden sekopäiden tukiviestejä.

Tässä on jo monta kommenttia, jossa aloittajalle on sanottu, että tuosta ei tule mitään. Etkö osaa lukea?

Viestissäni luki KYMMENIÄ. Etkö ymmärrä lukemaasi?

Trollit nukkumaan!

Vierailija
26/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hyvältä mieheltä ja joku toinen nainen kunnioittaisi ja arvostaisi sinua niin sanoissa kuin teoissakin. Nykyinen suhteesi on epäterve, eikä puolisosi kunnioita sinua. Koetko, että jos suhde päättyy olet epäonnistunut, vai miksi sanot ettet helposti luovuta? Et voi ottaa yksin vastuuta suhteesta jossa on kaksi osapuolta.

Vierailija
27/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei ole kiinnostunut sinusta eikä rakastunut, eikö se homma jo selkene sinullekin. Voit erota ja hankkia uuden asunnon. Eroaminen ei ole luovuttamista eikä häviämistä, se on vain parempi siinä tilanteessa tehdä johtopäätökset. Jotkut saavat vain ahdistusta yms jatkamalla turhaan suhteessa vuosikausia, josta ei tule mitään ja muualta voisi löytyä uusi ihailunkohde tai kiinnostuksia /harrastuksia. Sinkkuna vointisi paranee jo

Olen jo kerran sanonut asiallisesti, että jos juominen ei lopu niin voi muuttaa muualle. Minä omistan asunnon, jossa asumme yhdessä. Tuolloinkin krapulassa itkua tihrusti etten voi hylätä häntä mutta kyllä voin. Olisi tehnyt mieli kantaa naisystävän tavarat pihalle, mutta periksiantamattomuus ja hyvä sydän eivät sallineet sitä. Tälläkin hetkellä mietin tekeväni niin, kun naisystävä on viettämässä iltaa kaverinsa luona.

Vierailija
28/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväsi on ilmeisesti sarjaa näyttävä, asioita aikaan saava ( miehen rahoilla), voimakas nainen, joka halutessaan saa seksillä miehet syömään kädestään? Onnea vain :D D

Vierailija
29/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei ole kiinnostunut sinusta eikä rakastunut, eikö se homma jo selkene sinullekin. Voit erota ja hankkia uuden asunnon. Eroaminen ei ole luovuttamista eikä häviämistä, se on vain parempi siinä tilanteessa tehdä johtopäätökset. Jotkut saavat vain ahdistusta yms jatkamalla turhaan suhteessa vuosikausia, josta ei tule mitään ja muualta voisi löytyä uusi ihailunkohde tai kiinnostuksia /harrastuksia. Sinkkuna vointisi paranee jo

Olen jo kerran sanonut asiallisesti, että jos juominen ei lopu niin voi muuttaa muualle. Minä omistan asunnon, jossa asumme yhdessä. Tuolloinkin krapulassa itkua tihrusti etten voi hylätä häntä mutta kyllä voin. Olisi tehnyt mieli kantaa naisystävän tavarat pihalle, mutta periksiantamattomuus ja hyvä sydän eivät sallineet sitä. Tälläkin hetkellä mietin tekeväni niin, kun naisystävä on viettämässä iltaa kaverinsa luona.

Ei muuta kuin sanoista tekoihin. Sulla on pitkä ilta aikaa.

Vierailija
30/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisuri.

Vierailija
31/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyen kysyisin ihan yleisellä tasolla, että kuinka nopeasti voi saada toisen pois omistamastaan asunnosta. Jos siis se toinen on kirjoilla myös siinä asunnossa?

Vierailija
32/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat hyvältä mieheltä ja joku toinen nainen kunnioittaisi ja arvostaisi sinua niin sanoissa kuin teoissakin. Nykyinen suhteesi on epäterve, eikä puolisosi kunnioita sinua. Koetko, että jos suhde päättyy olet epäonnistunut, vai miksi sanot ettet helposti luovuta? Et voi ottaa yksin vastuuta suhteesta jossa on kaksi osapuolta.

En koe epäonnistuvani, mutta alussa asiat eivät olleet näin huonosti vaan ovat muuttuneet vähitellen huonompaan suuntaan. Ensimmäisen pahemman vastoinkäymisen tapahduttua lupasin itselleni etten luovuta, joten tuo asenne on jäänyt päälle kun haluan uskoa toisesta hyvää. Valitettavasti en koe olevani rakastettu tai arvostettu.

Vierailija
33/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät muutu koskaan. Jotkut miehet muuttuvat naisen myötä, mutta naiset eivät koskaan.

Jos on tarpeeksi pitkäään ollut naisen kanssa, eikä ole koko aikana nähnyt hänessä mitään kehitystä ns, parempaan päin, ei sitä sitten koskaan muulloinkaan ole odotettavissa.

Esimerkiksi nalkuttava, pahantahtoinen ja suustaan tosi paha nainen ei osaa koskaan muuttua,

Älykäs ja monipuolisesti elämää ajatteleva nainen toki muuttuu ja kasvaa suhteen myötä.

Muut ei.

M. 49

Vierailija
34/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uli uli.

Vierailija
35/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä lyö hanskalla, ota se ensin pois, kuuluu etikettiin, ellet lyö hanskalla!

Vierailija
36/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin sanoista tekoihin. Sulla on pitkä ilta aikaa.

Voisin pakata naisen kamat ja viedä ulos, koska tiedän jo miten huominen päivä tulee menemään naisen potiessa krapulaa ja myöhemmin riidellessä. Aina sama tapaus.

Vierailija
37/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-Mikko, sinäkö se oot?

Vierailija
38/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet liian "täydellinen" Etkä tarvitse naista mihinkään? Nainen hakee huomiota muualta.... Syitä on monia. Miksi ihmisen ei tarvitsisi muuttua? Kyllä me jokainen osaamme olla.. Joku miellyttäjä eli ei kerro totuutta ja toinen taas hankala. Toiset ovat luonnonlapsia. Hankaluuksista pitäisi puhua, ennen kuin tilanne on liian paha. Rakkaus on sen arvoista. Kuulostat Ap ihanalta, toivottavasti naisesi ja sinä löydätte sen punaisen langan. Ja naisesi löytää sinut uudestaan

Vierailija
39/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta älä lyö hanskalla, ota se ensin pois, kuuluu etikettiin, ellet lyö hanskalla!

En ole ketään lyömässä fyysisesti. Hanskojen lyömisellä tiskiin tarkoitin luovuttamista ja suhteen päättämistä.

Vierailija
40/81 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei arvosta sinua, mutta sinäkin olet jo alkanut kapeuttaa elämääsi toimimalla tavalla, jolla pyrit pitämään suhteen edes jotenkin elinkelpoisena. Hänen käyttäytymisensä säätelee sinun käyttäytymistäsi, ja se ei ole tervettä tasapuolista ja vapaata. Olet ilmeisesti alkanut jo voida pahoin. Nainenkaan ei voi varmaan hyvin suhteessanne, mutta ei halua tai pysty irtaantumaan suhteesta. Viime kädessä hän kuitenkin ajanee suhteen eroon. Naisella on pitkä matka kypsymiseen ja ilmeisesti ero olisi hänellekin hyvä asia. Eroa ja itsenäisty. Voin sanoa, että itse olin yhdessä suhteessa pitkälle naisesi kaltainen. Tavallaan ajoin käyttäytymiselläni suhteen eroon. Ero oli pitkä ja kipeä. Jälkeenpäin ajatellen se oli molemmille paras asia. Silloinen miesystäväni oli ihana, komea ja suosittu. En vain osannut arvostaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän