Mies totesi eilen illalla tykkäävänsä naisista, joilla on "thigh gap"
Turhaa varmaan sanoakaan, että olen moisesta n. 30 kg:n päässä.
No, tästä se lähtee. Just hikoilin tunnin verran kuntopyörän päällä.
Kommentit (135)
Surkea trolli ylipäätään, mutta voi vttu että vtuttaa tuo jatkuva englannin tunkeminen joka stnan paikkaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yleistäkin että ihmiset luettelee kumppaneilleen ihanneominaisuuksia joita kumppanilta puuttuu? Hämmentävä konsepti.
En tiedä miten yleistä se on mutta joka ikinen poika- tai miesystäväni on tähän mennessä jossain vaiheessa suhdetta päättänyt kertoa omasta ihannenaisestaan. Ja olen jotenkin kummasti aina ollut aika kaukana sellaisesta. Ihan fiksuja, korkeakoulutettuja miehiä ovat olleet.
Ja jep, vihaan ulkonäköäni nykyään.
Sama täällä. Kertaakaan en ole pyytänyt analyysiä ihannenaisesta enkä ole vastaavasti hieronut omia ihannemiehiäni heidän naamaansa, en näe ainuttakaan syytä tehdä niin. En ymmärrä, miksi pitää avautua tällaisista asioista. Aivan helvetin nöyryyttävää saada kuulla olevansa kaikkea muuta kuin se ihannenainen sen ihmisen suusta, jonka pitäisi rakastaa minua kaikkein eniten.
Sama. Ei ole pelkästään kerrottu ihannenaisesta vaan myös arvosteltu minua. Jopa yleensä hyvinä pidetyt ominaisuuteni ovatkin olleet ihan vääriä - hoikat jalkani liian hoikat, isot rinnat liian isot. Öööh miksi sitten tuhlaat aikaasi kanssani??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yleistäkin että ihmiset luettelee kumppaneilleen ihanneominaisuuksia joita kumppanilta puuttuu? Hämmentävä konsepti.
En tiedä miten yleistä se on mutta joka ikinen poika- tai miesystäväni on tähän mennessä jossain vaiheessa suhdetta päättänyt kertoa omasta ihannenaisestaan. Ja olen jotenkin kummasti aina ollut aika kaukana sellaisesta. Ihan fiksuja, korkeakoulutettuja miehiä ovat olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, aluksi on aina palvottu ja jumaloitu kunnes on alkanut tulemaan pikku paranteluehdotuksia tai ihan ”vilpittömiä lipsahduksia” siitä mikä on ”naisessa seksikkäintä” (= jokin ominaisuus mitä itselläni ei ole). Ei tässä kuitenkaan auta todellakaan alkaa omaa ulkonäköä vihaamaan, varsinkin kun tiedän että olisin monen miehen unelma. Vaikka olisit koko maailman mehukkain ja täydellisin persikka, aina löytyy joku joka vihaa persikoita.
Tiedän siis miten pahalta tuo tuntuu ja itsekin tätä ketjua lukiessani toivoisin että nämä olisivat trollausta. Valitettavasti ainakin tässä maassa on kuitenkin ihan valtavasti itsestään epävarmoja mätiä omenia, jotka tuntevat itsensä hetken vahvaksi ainoastaan jos saavat painettua muita alas. Suuri osa naisista on myös niin epävarmoja ja miellyttämiseen kasvatettuja, että he alistuvat tähän pelleilyyn edes tiedostamatta kuviota. Tässäkin ap alkoi heti pyöräilemään kuntopyörää jotta olisi hyväksytty, rakastettu ja ”oikeanlainen”. Vaatii enemmän itsetuntoa naurahtaa ja sanoa ukolle että menee sitten valitsemaan uuden naisensa jonkun helvetin reisiraon perusteella, jos ei kerran kelpaa.
Kaikki tällainen kumppanin alistaminen, kontrollointi, ”parantelu”, mieleisekseen muokkaaminen ja toisaalta myös sellaiseen pelleilyyn alistuminen kertoo henkilön omasta epävarmuudesta. Jos teemme aina kaikkea älytöntä miesten mieliksi pidämme vain tätä sairasta kierrettä sillä yllä. Ap, menetkö tosiaan myös vaikka peräreiän valkaisuun ja sirkuskouluun jos mies ilmaisee toivovansa tätä? Selittelet siellä itsellesi että ”juu tätähän halusin itsekin, sama kai se on kenen mieliksi teen kunhan teen, hehheh” mutta oikeasti annat miehelle vain enemmän ja enemmän valtaa ja näytät nuoremmillesi epäilyttävää esimerkkiä. Eri asia, jos muutos lähtee naisesta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Kertaakaan en ole pyytänyt analyysiä ihannenaisesta enkä ole vastaavasti hieronut omia ihannemiehiäni heidän naamaansa, en näe ainuttakaan syytä tehdä niin. En ymmärrä, miksi pitää avautua tällaisista asioista. Aivan helvetin nöyryyttävää saada kuulla olevansa kaikkea muuta kuin se ihannenainen sen ihmisen suusta, jonka pitäisi rakastaa minua kaikkein eniten.
Mutta en kyllä ymmärrä mikä ihme saa ottamaan puolisokseen ihanteensa vastakohtaisen kumppanin, se jos jokin on vasta loukkaus ja epäkunnoitus toista kohtaan, menee kaikki ne hyvänä pidetyt ominaisuudet hukkaan sellaisen kanssa joka ei niitä osaa pitää arvossaan.
Se onkin hyvä kysymys. Ehkä he ovat niitä tyytyjiä, ottavat sen minkä saavat ja purkavat sitten oman tyytymättömyytensä tuolla tavalla. Oli miten oli, helvetin nöyryyttävää se on enkä halua enää ikinä kokea sitä. Olen mieluummin yksin kuin ihmisen kanssa jolle en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en kyllä ymmärrä mikä ihme saa ottamaan puolisokseen ihanteensa vastakohtaisen kumppanin, se jos jokin on vasta loukkaus ja epäkunnoitus toista kohtaan, menee kaikki ne hyvänä pidetyt ominaisuudet hukkaan sellaisen kanssa joka ei niitä osaa pitää arvossaan.
Se onkin hyvä kysymys. Ehkä he ovat niitä tyytyjiä, ottavat sen minkä saavat ja purkavat sitten oman tyytymättömyytensä tuolla tavalla. Oli miten oli, helvetin nöyryyttävää se on enkä halua enää ikinä kokea sitä. Olen mieluummin yksin kuin ihmisen kanssa jolle en kelpaa.
Joko tyytyjiä tai sitten ihan päinvastoin; heitä alkaakin pelottaa se itsevarma kaunis nainen vierellä, kun se nainenhan voi tajuta tilanteen ja oman arvonsa ja vaihtaa parempaan. Turvallisempaa pitää se vähän varpaillaan, jotta nainen tuntisi olonsa epävarmaksi ja luulisi ettei ketään muuta miestä saisikaan. Mies siirtää siis omaa pahaa oloaan naiseen, koska epävarmaa laihduttajaa on helpompi hallita kuin voimaantunutta säteilevää naista. Oikeestihan tuolla tavoin vain takaa sen että nainen lopulta vaihtaa toiseen mieheen joka hyväksyy ja arvostaa (tai sitten tuloksena on hirviön ja ovimaton onneton suhde) mutta miesten aivot eivät tätä aina tunnu käsittävän. Naisen vartalossa ja ulkonäössä on tässä kulttuurissa aina se vika - ei suinkaan miesten käytöksessä, itsetunnossa tai kriteereissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi sanonta tarkoittaa?
Kun nainen seisoo polvet yhdessä, reidet ei osu yhteen, vaan niiden väliin jää rako.
Polvet yhdessä? Ei mun polvetkaan osu toisiinsa kun seison jalat yhdessä. Onkos sellaiselle omaa nimitystä? :)
Pihtipolvet.
Tää koko reisivako juttu on fitness mimmien keksimä juttu. Monilla lihaksikkaat reidet ja siihen väliin jää rako, ainakin ylös sellainen kolmio. Vaatii todella paljon jalkojen treenaamista.
Minulla on sellainen kolmio ylhäällä, alempana reidet ottaa kiinni. Mitat 170/63. Eli geeneistä kiinni, muodostuuko tuota.
Muodokkaiden reisien välissä reisivako aivan täydellinen!! Mutta huippumallien reisivaosta en välitä, liian hoikat jalat.
En olisi villeimmissä mielikuvituksissakaan osannut keksiä, että tuo osa kehoa on joku "juttu", kunnes luin internetistä, että se on joku "juttu".
Joo varmasti ikävää ihmiselle jos hänen reitensä hankaavat yhteen kävellessä, mutta muuten; mitä helevetin väliä mikä gäppi? Ihan joka millimetrin kehosta voi näköjään seksualisoida.
Vierailija kirjoitti:
Reisivako on täysin anatomiasta riippuva seikka. Riippuu lantion leveydestä. Anorektikoksi saisin itseni laihduttaa, että saisin sellaisen. Mitat 165/50.
No tämä. Olen 157 cm ja n. 62 kg, eli painoindeksin mukaan juuri ja juuri ylipainoinen, mutta reisivako löytyy. Samoin leveä lantio, isohkot rinnat ja leveät hartiat. Kapea vyötärö sentään 😄
Onhan tuo nyt tosi kuuma! Siis nimenomaan muodokkaiden reisien välissä. Ei löydy monelta suomalaiselta. Kai se on geeneistä kiinni.
Kaveri taas aina deittaillut hoikkia naisia, mutta jostain syystä kävi muhun kuumana.
Bmi 30
Minä olen 176 cm ja 76 kg. Ja reisien välissä on vieläkin rako.