Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies totesi eilen illalla tykkäävänsä naisista, joilla on "thigh gap"

Vierailija
15.05.2020 |

Turhaa varmaan sanoakaan, että olen moisesta n. 30 kg:n päässä.

No, tästä se lähtee. Just hikoilin tunnin verran kuntopyörän päällä.

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies ja tunnettu reisivako-intoilija. Jaksaa jauhaa paskaa, vuodesta toiseen 😒

Oho, no nyt menit kyllä metsään. Ihan nainen olen ja rehellisellä pohjalla täällä.

Mutta en kyllä ihmettele, jos thigh gap sytyttää, onhan se kaunista. Hoikkuus muutenkin.

Käy rasvaimussa. Valkaise samalla peräaukko. Kai haluat olla mieliksi?

AP yrittää olla miehelleen mieliksi, ei sulle. Törppö.

Kyllä se aapeen mies vielä intoutuu kertomaan lisää mieltymyksistään ja sit ollaan shoppailemassa silikonipalloja ja perseimplantteja. 

Kaikki miehet ei ole sellaisia kuin sinä / sun mies, ei hätää.

Vierailija
62/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt thigh gap: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b6/Thigh_gap.jpg

Onpa laihat reidet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kanssa kertoi jokin aika sitten tykkäävänsä thigh gapista... Mulla vaan ei ole sellaista koskaan ollut. Aina paksut tankerojalat kun oon sellainen perinteinen suomalainen työjuhta vartaloltani. Saa olla aika siro tai tosi laiha että thigh gap on. Harmittaa että mies tykkää sellaisista eikä tällaisista muhkummista kun tiedän että jotkut tykkää.

Vierailija
64/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt thigh gap: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b6/Thigh_gap.jpg

Onpa laihat reidet.

Kuvankäsittelyä.

Vierailija
65/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole suomeksi ns. Valorako.

Kaikilla laihoillakaan tuota ei ole ja tukevammallakin voi olla. Oisko se lantion leveydestä ja reisien paksuudesta kiinni.

Vierailija
66/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on yksi niistä harvoista asioista itsessäni mistä mun ulkonäössä pidän! Musta oli joskus todella hämmentävää kuulla että joidenkin jalat hankaa yhteen niin että housut hajoaa tai iho ärtyy. Luulin että kaikilla jää väliä siihen kohtaan ellei ole tosi lihava.

Ei kaikki tykkää leveästä lantiosta. Ja siitä tuo gappi kertoo. Tosin nykyään on leveä perä muotia, mutta muodit vaihtuu.

Vierailija
67/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saisin moisen aikaan vasta luurankona. Lantioni on aika kapea ja jos seison jalkaterät yhdessä niin polvet puristuvat tiukasti yhteen. Aika laiha pitäisi olla että reidet tuosta haaraantuisivat erilleen, mielestäni näyttäisi aika erikoiselta.

Vierailija
68/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies katteli tänään Sanna Marinin tiedotustilaisuutta. Kysyin tajusiko mitä pm sanoi niin äijä vastasi että en kuunnellut mutta seksikäs nainen ja upea thigh gap...

Joo Sannalla on reisivako. Tässä esimerkki

https://cdn.anna.fi/wp-content/uploads/s3/2020/03/30115105/sannamarin73…

Vierailija
69/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on yksi niistä harvoista asioista itsessäni mistä mun ulkonäössä pidän! Musta oli joskus todella hämmentävää kuulla että joidenkin jalat hankaa yhteen niin että housut hajoaa tai iho ärtyy. Luulin että kaikilla jää väliä siihen kohtaan ellei ole tosi lihava.

Ei kaikki tykkää leveästä lantiosta. Ja siitä tuo gappi kertoo. Tosin nykyään on leveä perä muotia, mutta muodit vaihtuu.

Ei riipu lantiosta. Itse olen aika kapealanteinen mutta thigh gap mulla silti on.

Vierailija
70/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma että yksikään mies ei oikeasti tiedä, mikä on thigh gap. Tuo on muutenkin niitä juttuja, mitä NAISET pitää naisella seksikkään näköisenä.

Vierailija
71/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies katteli tänään Sanna Marinin tiedotustilaisuutta. Kysyin tajusiko mitä pm sanoi niin äijä vastasi että en kuunnellut mutta seksikäs nainen ja upea thigh gap...

Eihän ole. Yläreidet ottavat kiinni.

Vierailija
72/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma että yksikään mies ei oikeasti tiedä, mikä on thigh gap. Tuo on muutenkin niitä juttuja, mitä NAISET pitää naisella seksikkään näköisenä.

Ja sä tosissasi kuvittelet tietäväsi, mistä miehet tykkää? Millä ihmeen perusteella? Reisivako on ihan hiton hot!!!

Vierailija
73/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantion MUODOSTA se johtuu.

Ja ei kaikki miehet tykkää, niinku ei kaikki naiset tykkää George Clooneysta.

Vierailija
74/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs hittoa, meinasin tehdä TÄYSIN samasta asiasta eilen aloituksen. Piti ihan hieraista silmiä oliko tämä itse kirjoittamani teksti jonka olen postannut unissani...

Täällä mies siis sanoi toissapäivänä, että thigh cap on kuulemma ”seksikkäintä naisessa” ja itsellä sellaista ei ole todellakaan, ei ole edes hoikimmillani tullut. Tuntuu aika paskalta, miksi olisin nuorena muodokkaana naisena miehen kanssa joka pitää seksikkäimpänä jotain ihan päinvastaista, ja sanoo sen vielä ääneen... En ikinä sanoisi kumppanilleni vastaavaa. Miehet on ihan hirveitä.

Ei voi olla totta. Ja oikea muoto oli annettu aloituksessa.

Joo sori, gap siis. Tarkoititko ettei voi olla totta että sattuu noin hirvittäviä kirjoitusvirheitä vai että itse kirjoitus ei voi olla totta? Ei muuten mikään ihme, että suomalaiset ovat maailman mittapuulla keskimäärin hyviä kirjoittamaan englantia mutta ujoja puhumaan sitä, kun yhden kirjaimen näppäilyvirheestäkin syyllistetään ja mokaa taivastellaan kuin kirjoittaja olisi aivan vajaaälyinen, viis muusta sisällöstä. :D

Vierailija
75/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole. Yläreidet ottavat kiinni.

Kun tässä ny sannan alapäätä saa luvan kanssa tuijotella niin ei kyllä osu kiinni on siinä selvä rako siis yläreisissä.

Vierailija
76/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oho, no onhan noi jalat nyt tosi nätit. hyvältä näyttää. mulla on reidet yhdessä kun on jalat yhdessä ja oon normaalipainoinen. ei ole noin kauniit jalat kyllä mitenkään päin

Ja minä en taas tykkää yhtään - olenko ainoa jonka mielestä tuollainen reisirako ei ole kaunis?

Vierailija
77/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 165cm ja 87kg (tuli raskauskiloja) ja ollut ikäni himourheilija (silti tuli raskaudessa rajusti painoa) ja mulla on thigh cap. Muualla sitten onkin 25kg laardia.

Eli se REISIKOLO (suomeksi termi) ei ole tae mistään fitnesskissasta.

Niinpä, eikä hoikkuus tae siitä että sellainen löytyy.

Vierailija
78/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta tämä aloitus. Ei mies edes tiedä mikä tuo on? En minä ainakaan.

M34

Vierailija
79/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tykkäisin miehestä jolla ei olisi pallomahaa, eikä puolisolla sitä ollut vielä 20 vuotta sitten, mutta nyt on. 

Vierailija
80/135 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit mikä retroavaus! Siis tarkoitan tietysti gee wizz, what a retroavaus.

Voisko joku tehdä seuraavaksi avauksen, jossa mues toivoo, että naisella olis tooth gap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi