Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä huomaa jo, että ei ihmisiä enää kiinnosta koronarajoitukset

Vierailija
15.05.2020 |

Koko ajan ”kuri” löystyy. Ei ihmiset jaksa montaa kuukautta tätä kotona kököttämistä ja sitä, ettei mihinkään pääse. Kyllä kauppakeskuksissa alkaa olla jo enemmän väkeä, samoin puistoissa. Luuletteko, että suomalaiset kykkivät koko kesän kotonaan, sisällä? Odotan jo, että ravintolat aukeavat ja pääsee tukemaan taloutta. Nyt kaikki, jotka pystyvät niin kuluttakaa! Ostakaa palveluita ja tarpeellisia tuotteita! Massatyöttömyys ja konkurssitsunami ovat paljon vakavampia seurauksia kun tämä korona. Älkää olko liian varovaisia, sillä rahaa käyttämällä syntyy hyvä kierre talouteen ja uusia työpaikkoja.

Eniten huvittaa nuo 70-vuotiaiden rajoitukset. Kun kysellään, että mitä saan tehdä ja mihin mennä? Tässä näkee miten lampaita suomalaiset ovat. Saa mennä mihin tykkää, ei poliisi tule sakottamaan. Poliitikkojen puheet ovat vain suosituksia, ei niitä tarvitse noudattaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen edelleenkin hyvin varovainen, välttelen kauppoja ym. julkisia paikkoja.

En halua numeroksi kuolleiden määrässä.

Jos tästä koronasta jotain jäisi ihmisten päähän, niin käsihygienian ja yskimistekniikan merkitys. Jatkossa meillä olisi vähemmän flunssia ja influenssatapauksia, jos ihmiset osaisivat huolehtia hygieniastaan ja käyttäytyä yleisissä tiloissa siistimmin. Mutta taitaa olla turha toive... eihän kaikki edes vessasta tullessa pese käsiään.

Minä ainakin syljeskelen kuten ennenkin. Se on jätkien tapa räkiä ja kurlata koko hengitystiet puhtaaksi kadulle tai ojanpientareelle.

Parempi niin kuin räät kurkussa ja nenässä.

Olen aina räkinyt, ihan pienestä jätkän nassikasta asti. Räkiminen on jätkien juttu ja se erottaa minut muusta porukasta. Hattu vinossa ja kädet taskussa, kädet puuskassa, rento asento ja räiskellen menemään.

Vierailija
22/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko miten mökkeilijöitä syyllistettiin näiden samojen hyödyllisten idioottien toimesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuluta, enkä mene mihinkään kauppakeskukseen. Menköön ryysiksiin ne, joita kiinnostaa.

Mua ei kiinnosta saada mitään tautia nyt kun kesä on ihan just. Haluan viettää rentouttavan ja hauskan kesäajan. Pystyn helposti välttämään tungoksia vastakin. Nyt kun tähän on alkanut tottua jo.

Eikä mua huvita ostaa mitään nyt. Säästän ja ostan sitten kun alkaa siltä tuntua. Nyt ei tunnu.

Mä olen ostanut tosi paljon kaikkea netistä, kun on melkein kaikilla nykyään tämä kotiinkuljetus ja sehän pitää pyörät pyörimässä maassamme.

Vierailija
24/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuluta, enkä mene mihinkään kauppakeskukseen. Menköön ryysiksiin ne, joita kiinnostaa.

Mua ei kiinnosta saada mitään tautia nyt kun kesä on ihan just. Haluan viettää rentouttavan ja hauskan kesäajan. Pystyn helposti välttämään tungoksia vastakin. Nyt kun tähän on alkanut tottua jo.

Eikä mua huvita ostaa mitään nyt. Säästän ja ostan sitten kun alkaa siltä tuntua. Nyt ei tunnu.

Mä olen ostanut tosi paljon kaikkea netistä, kun on melkein kaikilla nykyään tämä kotiinkuljetus ja sehän pitää pyörät pyörimässä maassamme.

Mä en halua ostaa netistä kun se palauttaminen on niin vaikeaa. Ja siitä on se ainakin mulle merkityksellinen ostoskokemus pois. Haluan käydä katselemassa ja hypistelemässä tavaroita.

Pärjään ihan hyvin ostamattakin. Vähän tahdonvoimaa ja muita ajatuksia.

Vierailija
25/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut 70-vuotiaat on paremmassa kunnossa kuin nuoret.

Vierailija
26/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt tädtä ketjusta yhtään uutta kiinnostavaa kommenttia koronarajoituksiin liittyen. Tuntuu kuin näihin vastaa aina samat jaarittelijat ja joilla aina samat argumentit. Kuluttamista hehkuttava ap:kin vaikuttaa samalta, joka tehnyt samoja aloituksia paljon.

Vierailija
27/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä koska meidän taloyhtiön perhesaunaan pääsee taas. Voi olla, että sauna lämmitetään vasta muutaman kuukauden päästä siitä, kun suurimmat massatapahtumat ovat jo käynnissä. Koska muutaman perhekunnan käyttämä perhesauna on ihan helvetinmoinen viruslinko ja naapurin Pentti todellinen supertartuttaja.

Vierailija
28/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihan helvetinmoinen viruslinko ja naapurin Pentti todellinen supertartuttaja ja juurikin sitä vain taloyhtiön saunan perhevuoroilla. Eli joo, ota näitä juttuja nyt sitten todesta ja panikoi.

Vierailija
29/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ollut aika ylimitoitettua suhteessa haittoihin täällä suomessa, ihmiset turtuu eikä tosiaan halua pitkän talven jälkeen jäädä neljän seinän sisälle. Ei me voida luontoäidille lopulta mitään. Eletään hieman hillitymmin mutta muistetaan kuitenkin elää ja tehdä asioita ettei elämä ihan pysähdy. Ei tämän koronan saa antaa viedä kaikkea. Kuluttaa voi myös niin monella tapaa; itse en mene kauppakeskuksiin, se tuo aika turhaa altistumista tässä tilanteessa. Nettikaupat pelaa ja lähikauppoja kannattaa tukea. Mutta en ole hysteerinen, normaali varovaisuus ja hygienia saa riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi