Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Me kaikki jotka aivastetaan kirkkaaseen mentäessä, niin haluan sanoo teille tän
Kommentit (6)
Täällä yksi ilmoittautuu! Tää vaiva on rasittava..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On se kumma miten valo on niin ärsyttävää. Täällä myös yksi serkku!
Ai, mistä se johtuu? t. ilmeisesti sukulainen?
Minäkö olen luullut, että minulla on pieni suku...
Alue: Aihe vapaa
Moi serkku!
Kauhean kiusallinen vaiva nyt korona-aikaan. Varsinkin, kun en edelleekään osaa aivastaa hiljaa ja hillitysti.