Näkeekö Postin työntekijä listan kirjeistä?
Outo kysymys, mutta olin unohtanut maksaa erään laskun ja 1. muistutus tulee perintätoimiston kirjeessä :O
Asun pienellä paikkakunnalla. Näkeekö Postin tai asiamiespostin työntekijä pakettia hakiessani jonkinlaisen listan kirjeistä? Paketeista on ainakin näkyy tiedot ruudulla. Hävettää, jos tuttu työntekijä luulee, että ostelen tavaraa netistä ja olen joku ylivelkaantunut.
Kommentit (8)
Se postin työntekijä, joka jakaa sinulle postia, näkee omin silmin jokaisen lähetyksen mitä sinulle tulee. Ja muut postin työntekijät näkee jos käyvät hyllyssä katsomassa.
Näkee se, ei mitään listaa vaan kirjeet
Ei siellä mitään listoja ole mistään. Kone lajittelee kirjeet, ne toimitetaaan pisteeseen josta jakaja ottaa oman alueensa laatikot ja toimittaa ne sitten osoitteen perusteella laatikkoon. Mitään listoja mistään kirjeistä ei mun mielestä ole missään. Eikä tuskin paketeistakaan, ne vaan menee laitteen ja lajittelijan läpi pari kertaa ja toimitetaan perille, siellä koneella ei varmasti näy mitään listaa että tämä henkilö on ostanut nämä 100 pakettia tämän vuoden aikana
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mitään listoja ole mistään. Kone lajittelee kirjeet, ne toimitetaaan pisteeseen josta jakaja ottaa oman alueensa laatikot ja toimittaa ne sitten osoitteen perusteella laatikkoon. Mitään listoja mistään kirjeistä ei mun mielestä ole missään. Eikä tuskin paketeistakaan, ne vaan menee laitteen ja lajittelijan läpi pari kertaa ja toimitetaan perille, siellä koneella ei varmasti näy mitään listaa että tämä henkilö on ostanut nämä 100 pakettia tämän vuoden aikana
ok no hyvä, kiitos -ap
Eli ainoastaan se kirjeen jakaja voi nähdä että Virtaselle tuli taas perintä firmalta kirje mutta ne jakajat suurin osa puhuu huonoa suomea ja jakaa satoja kirjeitä joka päivä ja usein eri alueille joten ne tuskin muistaa että kuka sai taas perintä kirjeen.
Ne näkee ne postit tietenkin, vaikea niitä muuten on jakaa. Eivät kirjekuoren sisälle tietenkään näe.
Järkeäkin voi käyttää. Ei mitään kirjatun kirjeen nimellä kulkevaa lisämaksullista palvelua olisi, jos kaikki kirjeet olisivat kirjattuja.
Tietääkö kukaan?