Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko jatkaa ruokaostosten tekemistäni etänä esim ruokakassin kautta?

Vierailija
15.05.2020 |

Enemmän tässä sitä tosin kyllä miettii että mihinkä niitä niitä kivijalkojen ja peltomarkettien kiinteitä liiketiloja oikein enää tarvitaan kun ruuan saa tilattua kotiin netistä ja kaupat voivat pakata ja lähettää ostokset suoraan keskusvarastoista.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tilanneet Prismasta ruokakassit n parin viikon välein. Jatkan varmasti myös koronan jälkeen. Se on helppoa ,jos on hiukankaan suunnitelmallinen. Meille tämä on sopiva tapa ,koska olemme 75v.

Ei tarvitse kaupasta raahata. On mukavampi lenkkeillä vapaana.

Vierailija
22/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten, jos palvelu paranee. Woltista saan safkat alle tunnissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä enää koronan jälkeen.

Vierailija
24/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittanutkaan. En malta maksaa siitä 14,90 - 19,90 €. Lähin kauppa on sadan metrin päässä.

Missä noin paljon maksaa? Meidän lähimarketin kotiintoimitus on 9,90, plussakortilla 6,90.

S-ryhmällä on kovemmat hinnat kotiinkuljetuksissa kuin K-ryhmällä.

Itse olen laskenut, että jos tuotteiden hinnoissa säästän kympin, voin ihan hyvin maksaa kotiinkuljetuksesta 8 euroa enemmän. Tilaan siis viikoittain n. 150-200 euron edestä ruokaa.

En tiedä, miten muilla firmoilla, mutta ainakin Prismalla tulee pakasteet kylmäkontissa pihaan asti.

Vierailija
25/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Citymarketin kotiinkuljetuspalvelua jo kahden vuoden ajan. Mulla ei ole autoa, joten on ollut varsin kätevää tilata viikon päivittäistavarat kerralla suoraan kotiin kannettuna. 9,90 € ole edes paha hinta, koska bussilla lähimpään Cittariin maksaisi edestakainen matka 8 €. Enkä saisi kerralla tuotua viikon ostoksia vaan pitäisi käydä useamman kerran viikossa. Mulle siis kotiinkuljetus tulee halvemmaksi kuin kaupassa käynti. Joten tottakai jatkan palvelun käyttämistä pandemian jälkeenkin. 

Yksinasuva kyllä pystyy kantamaan viikon ostokset, mutta ymmärrän, jos kyseessä isompi perhe.

Riippuu yksinasuvasta. Mä en pysty nivelreumani vuoksi kantamaan kuin just ja just kissojen hiekkasäkit kerralla. Sitten pitää mennä ostamaan muut elukoiden ruuat eri käynnillä. Ja sen jälkeen vielä omat ostokseni eri käynnillä. Ja jos tarvitsee vaikka pesuaineita yms, pitää nekin hakea erikseen. Sorminivelet ei kestä painavien kantamista. 

Eläintenruuat kannattaa tilata zooplussasta. Saat halvemmalla ja kotiinkuljetuskin ilmaista.

Mutta ehkä olisi pitänyt sanoa, että terve yksinasuva kyllä jaksaa kantaa viikon ostokset.

Vierailija
26/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea jatkaa kun ei ole aloittanutkaan. Kerran viikossa käydään autolla kaupassa (Lidl) hakemassa isoimmat. Kävelymatkan päässä on kuusi kauppaa joista kolme 24/7 auki (kyllä, oikeasti). Niistä haen esim. puuttuvan kahvimaidon tai kurkun. En näe mitään syytä maksaa kotiinkuljetuksesta.

Vierailija
27/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Citymarketin kotiinkuljetuspalvelua jo kahden vuoden ajan. Mulla ei ole autoa, joten on ollut varsin kätevää tilata viikon päivittäistavarat kerralla suoraan kotiin kannettuna. 9,90 € ole edes paha hinta, koska bussilla lähimpään Cittariin maksaisi edestakainen matka 8 €. Enkä saisi kerralla tuotua viikon ostoksia vaan pitäisi käydä useamman kerran viikossa. Mulle siis kotiinkuljetus tulee halvemmaksi kuin kaupassa käynti. Joten tottakai jatkan palvelun käyttämistä pandemian jälkeenkin. 

Yksinasuva kyllä pystyy kantamaan viikon ostokset, mutta ymmärrän, jos kyseessä isompi perhe.

Riippuu yksinasuvasta. Mä en pysty nivelreumani vuoksi kantamaan kuin just ja just kissojen hiekkasäkit kerralla. Sitten pitää mennä ostamaan muut elukoiden ruuat eri käynnillä. Ja sen jälkeen vielä omat ostokseni eri käynnillä. Ja jos tarvitsee vaikka pesuaineita yms, pitää nekin hakea erikseen. Sorminivelet ei kestä painavien kantamista. 

Et siis ole yksinasuva, vaan asut kissojen kanssa. Tyttäreni asuu koiransa kanssa. Omat ruokansa hän kyllä jaksaa kantaa kaupasta kotiin, mutta kun koiranruokasäkki pitää ostaa, hän soittaa meille, ja kysyy, voisiko joku lähteä kuskiksi.

Vierailija
28/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläintenruuat kannattaa tilata zooplussasta. Saat halvemmalla ja kotiinkuljetuskin ilmaista.

Mutta ehkä olisi pitänyt sanoa, että terve yksinasuva kyllä jaksaa kantaa viikon ostokset.

Olen samaa mieltä. Tosin siltikin miettisin, onko  1,90€  säästö viikossa niin suuri summa, että kannattaisi nähdä kaupassa käynnin vaiva. Tästä kun lähtee bussilla lähimpään markettiin saa varata reissuun tunnin. Melko mitätön "tuntiliksa". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme