Antaisitteko 16-vuotiaan poikanne “tyttöillä” kotona?
Tarkoittaa siis pukeutumista netistä tilattuihin japanilaistyylisiin asuihin, meikkaamista, hiustenlaittoa ja japanilaisten pop-kappaleiden esittämistä play-backina. Myös selfieiden ottamista ja laittamista instaan ja tintokkiin.
Hyväksyttekö että poika harrastaa omassa huoneessaan vai saako esiintyä koko perheelle?
Asiallisia vastauksia, kiitos!
Kommentit (31)
Miksi määrittelet roolipelaamisen tyttöilyksi?
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin pihalle tuommoisen.
Olet transfoobikko. Lisäksi 16-vuotias on alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa mihin tää maailma on mennyt. Kunpa olisin elänyt joskus sata vuotta sitten.
Opettele suvaitsemaan erilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi minun poikani enää. Hyi yök! Tällaisessa maailmassa kun eletään, niin enpä taida edes lapsia hankkia. Kasvavat kieroon. Tai sitten muutan konservatiivisempaan maahan.
-parikymppinen nainen
Ei lapsi kasva kieroon siitä, että hänen annetaan leikkiä vastakkaista sukupuolta olevaa. Kyllä lapsi tietää, mitä sukupuolta on. Leikki on vain leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tykkää kun näyttää aidolta, samalta kuin ne oikeat esiintyjät. Mutta vähän riskaabelia laittaa nettiin. Muistetaan Modern Talkin ja Dingo, esim, he meikkasivat.
Ja Alice Cooper, Kiss ja King Diamond.
Niille, jotka eivät sallisi poikansa ”tyttöillä”: Miten suhtautuisit, jos tyttäresi käyttäisi liivipukuja, kauluspaitoja ja kravatteja?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen uskovainen, niin antaisin pojan tyttöillä vapaasti. Tosin siltikin korostaisin myös sitä puolta, että kaipuu tyttöilyyn ei välttämättä tarkoita homoutta, vaan heterokin voi olla monenlainen, myös feminiininen, tai se voi olla vain roolileikkiä tai kausi, joka menee ohitse. En suoraan sanoen ole itsekään 100% heteronormatiivinen, vaikka haluaisin ollakin.
T. Nainen 35+, Etelä-Helsinki
Öö, miksi hän olisi homo? O_o
Saa mennä vaikka ulos niissä vaatteissa.
Jotkut harrastavat cosplayta. Mun koulussa yksi tyttö pukeutuu saman tyylisesti.
Eheytykseen joutaisi moinen jonnen irvikuva.
En tykkäisi tuollaisista jutuista mutta enpä kyllä estäisikään. Mitenpä noita estäisikään, ei ne olis äidin tykkäämisistä tai tykkäämättä jättämisistä kiinni.